סאמרסלאם מאכזבת ואפילו מזעזעת, תלוי איך מסתכלים על זה

המיין איבנט היא בהחלט דבר תלוי בנקודת מבט אישית, כול השאר? הרוב אכזבה אחת גדולה, חלק סביר וחלקים בודדים שהצליחו לבדר. מזל שיש את הניו דיי, לא ככה?

המיז, דאלאס ואקסל ניצחו את ההארדי בויז וג'ייסון ג'ורדן בקרב מיותר.

נוויל ניצח את אקירה טוזאווה וזכה באליפות הקרוזרוויט:

לא ברור (האתר הרשמי של ה-WWE)

יש משהו שאני רוצה להבין. נוויל היה אלוף במשך שמונה חודשים, בניתם אותו כמפלצת והוא שמר מול טוזאווה באירוע חודשי. ולאחר מכן החלטתם שיהיה הגיוני לתת לטוזאווה לנצח בראו, ולאחר שישה ימים להפסיד שוב לאותו אדם? לפחות קיבלנו קרב טוב, לא?

האוסוס ניצחו את הניו דיי וזכו באליפות הזוגות של סמאקדאון:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נפלאים כהרגלם (האתר הרשמי של ה-WWE)

קרב מצוין כפי שהניו דיי כבר הרגילו אותנו. החצי השני של הקרב הזה היה פשוט מטורף, הניו דיי גם הספיקו להציג מהלכים חדשים ואם הם היו שומרים הייתי בהחלט מבין את זה. בסופו של דבר, מי שהיה אמור לנצח ניצח בקרב המצוין הזה.

קרב בו סינה קבר את בארון קורבין, מיותר וקלישאתי.

נטליה זכתה בקרב משעמם ברובו באליפות הנשים של סמאקדאון מידי נעומי.

ביג קאס ניצח את ביג שואו:

קרה מוקדם מידי (האתר הרשמי של ה-WWE)

קרב פשוט מזעזע, ביג קאס ניצח בצעד מתבקש אבל ברגע שאתה שם את ביג שואו בזירה עם מתאבק שהיכולות שלו גם ככה בינוניות, אתה לא יכול לצפות לקרב טוב. היה כבר עדיף לשמור את ביג קאס ואנזו אמורה לסאמרסלאם, זה היה מתעלה על החרא הזה.

רוסב הפסיד לרנדי אורטון בעשר שניות. בושה וחרפה ל-WWE.

עוד שני קרבות משעממים שאין טעם לסקר, באלור השד ניצח את וויאט ובנקס זכתה באליפות הנשים של ראו מבליס.

השילד ניצחו את שיימוס וסזארו וזכו באליפות הזוגות של ראו:

ברוכים השבים (האתר הרשמי של ה-WWE)

קראתם נכון, השילד. דין אמברוז וסת' רולינס התאחדו, וכעת הם פוגשים את אלופי הזוגות כדי לסגור מעגל. התוצאה הייתה מוצלחת במיוחד, הם הצליחו בכך וזכו באליפויות לאחר קרב נהדר, אני אישית הכי נהניתי ממנו במשך כול הערב הזה.

איי ג'יי סטיילס ניצח את קווין אוונס על אליפות ארה"ב:

אובר בוקינג (האתר הרשמי של ה-WWE)

זוכרים ששיין מקמהן הוא השופט האורח לקרב הזה? ובכן, זה היה קרב לא רע, אך ה-WWE עשו הכול כדי שתהיה בנייה לשיין ואוונס, שיהיה ביניהם קרב. זה היה רע, יותר מידי בוקינג שהעיב על הקרב, אני לפחות מרוצה שסטיילס שמר וכעת הוא יעלה את הערך של אליפות ארה"ב.

ג'ינדר מאהל ניצח את שינסקה נאקאמורה על אליפות ה-WWE:

חבל (האתר הרשמי של ה-WWE)

כל קרב שבו מעורב ג'ינדר מאהל מתרחש בדיוק אותו דבר – זה מתחיל בכך שמאהל בקושי עושה משהו, עומד להפסיד, האחים סינג עוזרים לו והוא מנצח בצורה מתסכלת. ובכן, מה אפשר לצפות מאדם שבקושי יודע לעשות שני מהלכים בזירה? ובנוגע לנאקאמורה, הדבר היחיד שאפשר לומר הוא חבל.

ברוק לסנר ניצח בקרב מרובע ושמר על אליפות ה-WWE:

איך אתם מסתכלים על זה? (האתר הרשמי של ה-WWE)

אפשר להסתכל על הקרב הזה בשתי דרכים, מצד אחד, ראו שוב קיבלה פארט טיימר כאלוף וזה לא טוב. מצד שני, אפשר לחשוב על זה כמלחמה של ממש, ריינס, סטרואומן, ג'ו, כולם נלחמים על קרב מול לסנר וזה הופך אותו למטרה של ממש. וכעת, כל מה שנותר הוא לצפות לקרב בין בראון ללסנר.

בשורה התחתונה,

האירוע הזה היה מאכזב מכול בחינה אפשרית. רסלינג סביר ולפרקים טוב יותר ופחות, בוקינג לא חכם (חוץ מהמיין איבנט, תלוי איך תסתכלו על זה) ושוב קבירה של מתאבק בידי אדם שכבר מיצה את עצמו ב-WWE. חבל, חבל, חבל.

לפרקים טוב יותר ופחות (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort