הליגה האיטלקית חזרה: המילאנזיות הרשימו, רומא ניצחה באטאלנטה

לאחר שכבר אתמול ה-סריה A חזרה לחיינו, עם ניצחונות קלילים של נאפולי יובנטוס, הערב קיבלנו את החלק הארי של מחזור הפתיחה. המילאנזיות השיגו ניצחונות תכליתיים, רומא רושמת וי בברגאמו, לאחר ניצחון קשה על חשבון אטאלנטה, לאציו כשלה לנצח את ספאל באולימפיקו

 

אינטר – פיורנטינה 0:3

הנראזורי התחילו הערב עוד עונה, אם רצון לחזור לצמרת. לשם כך הונחת לוצ'יאני ספלאטי, שהציג קבוצה רומאית נהדרת אשתקד, אך כשאתה במערכת יחסים רעועה עם טוטי, אין סיכוי להישאר באולימפיקו. לכן הוא הגיע לאינטר, על מנת להוביל את הסגל הנוצץ, אך המלא באינדיבידואלים לא פשוטים, לקבוצה חזקה שתאיים על ההגמוניה היובנטינית.

הערב ניצב מולו קולגה שהסן סירו לא זר לה – סטפנו פיולי, המאמן הוותיק שפוטר בעונה שעברה מאינטר. פיולי הגיע עם פיורנטינה שלו, שעברה קיץ קשה למדי, שכלל גל שחרורים של שחקני מפתח, בעוד אלו שהגיעו במקומם אינם כאלו שיציתו את הדמיון של אוהדי ה-ויולה. הערב האוהדים והשחקנים מטוסקנה פגשו שני פרצופים מוכרים בחוליית הקישור של המארחת – בורחה ואלרו ומתיאס ואצ'ינו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השניים היו בין הרכישות הבודדות של המועדון המילאנזי, שבעיקר שמר על מרבית הסגל הקיים. אצל האורחים ג'יובאני סימאונה – החלוץ המוכשר ובנו של המאמן הארגנטיני, ערך הערב את הופעת הבכורה שלו בחוד קבוצתו החדשה. ביציעי הסן סירו ניתן היה לראות גם את פאולו סוזה – שחקן העבר של אינטר וקודמו של פיולי בתפקיד.

כעבור 4 דקות בלבד, המארחים זכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר שאסטורי ספק בעט ב-מאורו איקרדי בתוך הרחבה. הקפיטנו הארגנטיני ניגש לנקודה, בעט ימינה, בעוד השוער זינק שמאלה ושם את הכדור ברשת. 0:1 לאינטר.

בדקה ה-9, מהלך התקפי נהדר של אינטר, הסתיים במסירה טובה של נאגטומו למרכז הרחבה, אך ואצ'ינו לא הגיע מספיק טוב לכדור על מנת לכבוש מול האקסית, בעוד הבעיטה שיצאה מרגלו לא הגיעה לאזור המסגרת.

הלחץ של הנראזורי המשיך, כמעט ללא מענה, וכעבור רבע שעה של כדורגל היתרון הוכפל. הרמה נהדרת של איוון פרשיץ' מצאה את ראשון של איקרדי, שהתרומם גבוה מעל כולם ונגח בעצמה לרשת, על מנת להכפיל את מאזנו במשחק. 0:2 לאינטר. 

בדקה ה-25, מהלך התקפי נהדר של אינטר, הסתיים בבעיטה חזקה ושטוחה של ברוזוביץ', אך מרקו ספורטיילו סיפק הדיפה טובה. בדקה ה-27, ראינו מהלך כדורגל ראשון של ה-ויולה, שכמעט והסתיים בשער. ולנטין איסריק שהגיע מניס הצרפתית, סיפק הרמה נהדרת שמצאה את ראשו של סימאונה, שהתרומם נפלא ונגח עוד יותר טוב, אך האנדנוביץ' סיפק זינוק נהדר.

כעבור דקה, היה צריך להגיע השלישי, לאחר שאיון פרשיץ' מצא את עצמו מול ספורטיילו, אך הקרואטי הנהדר ניסה לפרגן לחבר וההגנה האורחת הצליחה להרחיק את המסירה.

המחצית השנייה נפתחה בצורה הרבה יותר נינוחה. בדקה ה-53, קנדראבה העביר הגבהה טובה לרחבה, איקרדי שוב נגח, אך הפעם הכדור שיצא מראשו לא היה חזק דיו וספורטיילו הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-65, פרשיץ' סיפק מסירת עומק מצוינת לנאגטומו, שהיה צריך ליישר כדור ראוי למרכז שם חיכו שלושה מחבריו, אך היפני גלגל כדור חלש בתוך רחבת החמש וספורטיילו היה ערני.

מספר שניות חלפו ושוב הקרואטי מעורב , הפעם פרשיץ' ניסה בעיטה מרחוק, אך הכדור חלף מעט מעל המשקוף. בדקה ה-70, קומה אבובקאר המחליף סחט הצלה נהדרת מהאנדנוביץ', לאחר שסיפק בעיטה חדה מקצה הרחבה. המקומיים סיפקו מחצית על מי מנוחות, בעוד ה-ויולה הגבירו את הקצב, אך אלה התקשו להגיע למצבים מסוכנים.

בדקה ה-75, רוברטו גאליארדיני היה צריך לגמור את הסיפור. התקפה מתפרצת מופלאה התחילה במחליף ז'ואו מריו- שהכניס מסירת עומק נהדרת לאיקרדי, שביצע סיבוב נהדר והעביר כדור על מגש למחליף שהגיע בינואר מאטאלנטה, אך הקשר הכישרוני הראה שהתמצאות ברחבה אינה אחת ממעלותיו, לאחר שבעט לשמיים.

בדקה ה-78 שוב האורחים כמעט והצליחו לעקוץ, לאחר בעיטה טובה של ג'ורדן ורטוט, שננעצה בעמוד. המדונה לא הייתה עם פיורנטינה כפליים, כי כעבור דקה הם גם ספגו את השלישי. הרמה מדודה של ז'ואו מריו, נמשכה בנגיחת דג של פרשיץ' שנגח לרשת. 0:3 לאינטר.

עד הסיום התוצאה נשארה זהה. לוצ'יאנו ספלאטי יכול לסמן וי על המשחק הראשון של העונה. קבוצתו הראתה דומיננטיות מוחלטת וגם כשהוריד את הרגל מהגז, לא היה ספק בניצחונם.

 

ערב נהדר למאורו איקרדי ואינטר (the curva)

 

אטאלנטה – רומא 1:0

רומא נטולת פרנצ'סקן טוטי, סלאח ורודיגר,  אך עם אדין דז'קו, דה רוסי, נאינגולאן סטרוטמן ושות',  פתחו את העונה הערב בצורה הרצויה,  מול הפתעת העונה שעברה מברגאמו. אאוזביו דה'פרנצ'סקו המאמן החדש, כמו גם המנהל המקצועי- מונצ'י, יכולים לסמן וי לאחר ניצחון במגרש קשה במיוחד, מול יריבה עיקשת וכישרונית.

בדקה ה-23 האורחים כמעט ועלו ליתרון, לאחר נגיחה של גרגורי דפראל, שפספסה את המסגרת במעט. שחקני הלה-דיה, הראו שגם העונה הם אינם יהיו תפאורה למרות האובדן של מספר שחקני מפתח. בדקה ה-24 בעיטה חזקה של אנדראה פטאנייה נעצרה אצל אליסון. כעבור דקה יסמין קורטיץ' סיפק בעיטת יעף חזקה, אך הכדור הלך מעל השער.

לאחר 31 דקות של כדורגל, הגיע השער המיוחל. ביקורות רבות נשמעו על המרקאטו של הזאבים מהבירה בכלל ועל מונצ'י בפרט, אך מי שקבע את תוצאת המשחק היה דווקא הרכש הרוסי של המנהל המקצועי הספרדי. אלכסנדר קולארוב- המגן שהגיע ממנצ'סטר סיטי, ניגש לבעיטה חופשית מ-20 מטרים ושחרר בעיטה שטוחה, מתחת לחומה, שהפתיעה את אטריט ברישה וחדרה לרשת.

עד הסיום התוצאה נשמרה, למרות פציעה של ברונו פרז שנאלץ לפנות את הדשא, כמו גם למרות ההחמצה הגדולה של ויקטור האטבור ההולנדי, שבדקה ה-88 פגש רק את הקורה. הג'יאלורוסי פותחים את העונה בצורה הרצויה, עם ניצחון קטן וחשוב. חניכיו של גאספריני שוב הציגו יכולת מרשימה ולמרות שלא כבשו וספגו הפסד ביתי אין ספק בכישרון שקיים בסגל ה-"לה דיה".

ניצחון קשה וחשוב לרומא (curva roma)

 

קורטונה – מילאן 3:0

לאחר עונת המלפפונים הדשנה שעברה על מילאן, חניכיו של ויצ'נזו מונטלה הדרימו הערב לקורטונה, על מנת להתמודד מול הקבוצה מהעיר הענייה באיטליה, ששרדה בדרך מופלאה את עונתה הראשונה בסריה A. הרוסונרי טרם החתימו חלוץ שפיץ, עקב הסחבת מול קאליניץ' מפיורנטינה, לכן מונטלה פתח הערב בחוד עם פטריק קוטרונה בן ה-19 שעלה מהנוער וערך את הופעתו השנייה בקבוצה הבוגרת.

פדריקו צ'צ'אריני, הבלם המקומי, עשה את החיים של המילאנזים קלים למדי, לאחר שבדקה ה-5, משך שחקן יריב לרצפה בתוך ברחבה וראה את הכרטיס האדום. פרנק קסיי קיבל את הכבוד, על מנת לכבוש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה.

היתרון הוכפל בדקה ה-18, לאחר חדירה נפלאה של סוסו מהאגף הימני לתוך הרחבה. הספרדי סיפק הגבהה מוצלחת שמצאה את ראשו של קוטרונה, שכובש את שערו הראשון בסריה A. רגע מרגש לחלוץ הצעיר. הצמד סוסו & קוטרונה המשיך להיות תכליתי, לאחר שבדקה ה-23, החלוץ הצעיר יישר כדור לעבר הספרדי הנהדר, שבעט בעצמה והכניע את קורדז.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקל בלבד, מילאן עם ניצחון תכליתי מול יריבה חלשה, אך בהחלט ניתן לראות את הפוטנציאל שטמון בחבורה הסופר כישרונית הזו.

מילאן המתחדשת עם ניצחון קליל על קורטונה האומללה (depor)

 

 

יתר תוצאות משחקי היום באיטליה:

לאציו – ספאל 0:0

סמפדוריה – בנוונטו 1:2

כבש לבנוונטו: אמאטו צ'יקריטי (15')

כבש לסמפ': פאביו קוואלירלה (39', 54')

בולוניה – טורינו 1:1

כבש לבולוניה: פדריקו דה'פרנצ'סקו (27')

כבש לטורינו: אדם לאיץ' (33')

אודינזה – קייבו 2:1

כבשו לאודינזה: סיריל תראו (37')

כבשו לקייבו: רוברטו אינגלסה (15'), וולטר בירסה (54')

ססואולו – גנואה 0:0

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort