אליפות רוסית: ניצחון דרמטי של לוקומוטיב בדרבי על ספרטק

במחזור השביעי בליגה רוסית הבכירה המשחק המרכזי היה דרבי – אלופת הליגה ספרטק נגד מחזיקת גביע לוקומוטיב. הקבוצות כבר נפגשו העונה בסופרקאפ הרוסי וספרטק ניצחה את השכנה 2-1, ו"לוקו" (כינוי מקוצר של לוקומוטיב) תרצה לנקום על ההפסד הכואב. אך "לוקו" מגיעה למשחק בנחיתות רצינית – אחרי 2 משחקים קבוצה השיגה רק נקודה בודדה, למרות התחלה מצויינת וניצחון ב-4 משחקים רצופים מתוך 4. הסיבה העיקרית לירידה כזאת היא עומק של הסגל או יותר נכון החיסרון בו. אין מחליפים ראויים כרגע לחלוץ ארי ובלם צ'ורלוקה שנפצעו וגם עוד מעט הקבוצה מתחילה את המסע בליגה אירופית ופשוט אין מחליפים ראויים לשחקני הרכב, אך עדיין חלון ההעברות פתוח וקבוצה עוד יכולה לחזק את הסגל. המצב של ספרטק מבחינת הסגל קצת יותר טוב, למרות שגם האלופה חייבת חיזוק לעמדת בלם כי לבלם טסקי בחורף נגמר החוזה וקאררה אמר שהוא חייב שחקן שיחליף אותו. כרגע יש הרבה דיבורים על גראי מולנסיה, אך לא נראה ששחקן רוצה להגיע לרוסיה. בנוסף קאררה מחפש חלוץ, כי מתחילת העונה רואים שלספרטק יש בעיה עם סיומת. ספרטק אלופת הליגה התחילה את העונה מרגל שמאל ונמצאת במקום ה-10 וחייבת את הניצחון בשביל לחזור למירוץ האליפות. מעבר לכך, ספרטק כבר הפסידה בדרבי נגד צסק"א במחזור הקודם וחייבת לפצות את האוהדים. מבחינת הפצועים עדיין חסר לקבוצה זובנין. מבחינת הרכבים עדיין מפתיע שהשוער שפתח שוב היה סליחוב ולא רברוב ולא פתח ג'יקיה שהיה נראה טוב מתחילת העונה. בנוסף לא פתח הקשר אחורי פרננדו שבעונה שעברה היה שחקן הרכב וחזר להרכב לואיס אדריאנו שהיה מושעה בשני משחקים הקודמים. ל"לוקו" אין הפתעות גדולות ולהרכב חזר ג'פרסון פארפן שהיה פצוע והיה מוכן למשחק.

משחק התחיל כצפוי – ספרטק החזיקה בכדור ותוכנית של לוקומוטיב אמר לפני המשחק מאמן שלה יורי סיומין – לכבוש שער מהיר ולשחק במתפרצות. אך "לוקו" לא הצליחה לכבוש שער מהיר וספרטק הייתה יותר מסוכנת מתחילת משחק – בדקה ה-7 גלושקוב בעט מסוכן מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר מחוץ למסגרת. בדקה ה-15 סמדוב בעט שוב מחוץ לרחבה, אך שוב הכדור היה לא מדויק. בדקה ה-21 "לוקו" ענתה – פארפן מסר מסירת רוחב שהפכה לבעיטה, סליחוב במקום. ההתקפה הבאה של "לוקו" הייתה עוד יותר מסוכנת – פרננדס עשה "תרגיל זידאן" מסר לאלקסיי מירנצ'וק שעבר את השוער והרים את הכדור לרחבה, ורק בזכות פאשליץ', הכדור לא נכנס לרשת. "לוקו" בדקה ה-29 הייתה מאוד קרובה לכבוש, אך אחרי הבעיטה של פארפן לפינה סליחוב הציל את הקבוצתו. ושוב עבד את החוק – אתה לא כובש, כובשים לשערך! לא ראו את פרומס מתחילת המשחק, אך בדקה ה-30 הוא אסף ברחבה 4 שחקנים, מסר מסירה לצד שני אל גלושקוב שהצליח לבעוט ואיגנטייב לא הצליח לחסום את הכדור 1-0 לספרטק.

גלושקוב מעניש את "לוקו" שביזבזה את הזדמנויות שלה (קרדיט:twitter)

 בדקה ה-38 אננידזה גם ניסה לכבוש, אך בעט לא מדוייק מחוץ לרחבה. ובדקה ה-43 "לוקו" סופגת את השני! שוב פרומס במרכז העיניינים בישל ללואיס אדריאנו שבנגיעה עשה 2-0 לספרטק.

אדריאנו כובש את השער השני והיה נראה שמשחק סגור עד ש…(קרדיט:twitter)

ובתוספת זמן סמדוב החליט להוסיף קצת עניין להמשך המשחק וקיבל צהוב שני על "צלילה".

סמדוב מוסיף קצת פילפל למשחק ומקבל צהוב שני על "צלילה" ברחבה(קרדיט:twitter)

ומחצית השנייה מתחילה משער של "לוקו"! ברינוב האקס של ספרטק נגח אחרי הקרן וכדור פגע בקורה ונכנס לרשת 2-1 בדקה ה-48.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ברינוב מחזיר את "לוקו" למשחק ונוקם באקסית (קרדיט:twitter)

 "לוקו" המשיכה ללחוץ לאחר השאר והיתה הרגשה שזה יהיה מחצית מאוד קשה בשביל ספרטק. אחרי 5 דקות היתה הזדמנות גדולה לפארפן להשוות, אך הוא נגח את הכדור בדיוק ליידים של סליחוב.  פשאליץ' היה יכול לנצל את המתפרצת, אך במקום למסור לצד החליט לבעוט מחוץ לרחבה – הכדור הלך ליידים של גילרמה. ובדקה ה-69 "לוקו" משווה! התקפה מהירה של הקבוצה מסתיימת במסירת רוחב של פרננדס ואלקסיי מירנצ'וק שהיה לבד ליד קורה הרחוקה הקפיץ את הכדור מעל השוער וזה 2-2.

אלקסיי מירנצ'וק משווה את בתוצאה (קרדיט:twitter)

ספרטק לא רצתה לוותר ותקפה למרות שהיתה בחוסר שחקן, ובדקה ה-77 הייתה הזדמנות מעולה ללואיס אדריאנו שנשאר לבד ברחבה ועשה מספרת, אך ברזילאי אחר גילרמה עדף את הכדור. ובדקה ה-83 "לוקו"  כובשת את השלישי! מתפרצת קטלנית, פרננדס וקולומויצב יצאו למפגש מול השוער ופרננדס מסר לקולומויצב שכבר בעט לשער הריק 3-2 איזה דרמה!

סיומין פוגע עם חילוף וקולומויצב שעלה למגרש כמחליף כבש שער הניצחון (קרדיט:twitter)

וזה לא נגמר! פרננדס החליט כבר לא לבשל והפעם החליט לבעוט מ-30 מטר וזה שער מדהים וסליחוב לא הציל 4-2 בדקה ה-90+1.

פרננדס בעט טיל שסליחוב לא הצליח להדוף (קרדיט:twitter)
פרומס כובש שער מדהים, אך זה כבר לא עזר לספרטק (קרדיט:ku

וזה שוב לא הסוף! פרומס פרץ לרחבה הפיל על הדשה גם את פיצ'ינוביץ' וגם את קברקבליה וכובש עוד שער נפלא 4-3 בדקה ה-90+2 ובזה משחק המשוגע הזה הסתיים! "לוקו" מנצלת את יתרון ומנצחת בדרבי המשוגע ומשתווה בכמות נקודות עם זניט שנמצאת במקום הראשון.

הרכבים:

לוקומוטיב מוסקבה: גילרמה, פיצ'ינוביץ', קברקבליה, ברינוב(קולומויצב דק' 78), איגנטייב, טרסוב(ויטאלי דניסוב דק' 45), איגור דניסוב, ריבוס(אנטון מיראנצ'וק דק' 45), פרננדס, פארפן, אלקסיי מירנצ'וק

ספרטק מוסקבה: סליחוב, יאשצ'נקו, טסקי, בוקטי, קומברוב, פאשליץ'(פרננדו דק' 72), גלושקוב, פרומס, סמדוב, אננידזה(מלגארחו דק' 45), פרומס, אדריאנו

משחקים נוספים הערב בליגה הרוסית:

אוראל – צסק"א מוסקבה 0:0.

רובין קאזאן – אנז'י מחצ'קלה 0:6. כבשו לקאזאן: ג'ונתס (31,4), גוקדניז קראדניז (15), אלמיר נאביולין (62), יאן מבילה (85), מקסים לסטיאן (87).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort