הליגות באירופה חוזרות כדי לעשות בלאגן

לאחר שהליגה באנגליה נפתחה בסערה בשבוע שעבר עכשיו זהו זמנן של שאר הליגות להראות מה הן שוות ולהציג את הכדורגל שלו חיכינו כה הרבה זמן. אז היכן תמצא את עצמה אלופת גרמניה באיירן מינכן? האם ספרטק תמשיך לשלוט בליגה הרוסית או שמה זאת הייתה אליפות חד פעמית? הקרב באנגליה נפתח חזק כאשר האלופה וסגניתה נפגשות לראשונה העונה, ומה יקרה עם אינטר תחת לוצ'יאנו ספלאטי?

באיירן מינכן – באייר לברקוזן

יום ו' 

שעה: 21:30

מיקום: אליאנץ ארנה, מינכן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחזור הראשון של הבונדסליגה יפגיש את האלופה המכהנת תחת הדרכתו של קרלו אנצ'לוטי לראשונה לאחר פרישתם של צ'אבי אלונסו והקפטן פיליפ להאם ואת באייר לברקוזן המאכזבת שסיימה את העונה במקום ה – 12. מנואל נוייר ורוברט לבנדוסקי יחמיצו את המשחק כפי שזה נראה כרגע ומנגד לברקוזן מגיעה לאחר שאיבדה את כוכב הקבוצה, צ'יצ'אריטו שחזר לפריימר ליג לשורותיה של ווסטהאם. באיירן היא קבוצה התקפית פנומנאלית שלא תרחם על יריבתה גם אם היא לא מגיעה בסגל מלא. את העונה שעברה סיימה באיירן עם מאזן של 89 כיבושים לעומת 22 ספיגות ומן הצד השני לברקוזן ספגה 55 שערים. במפגש האחרון בין שני הקבוצות הן חילקו את הנקודות כאשר נפרדו בתוצאת תיקו, אך נתון מעודד לעברה של באיירן, היא ניצחה את ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה. אני ממליץ לעקוב אחרי יכולתו של תומאס מולר במשחק.

הימור שלי: באיירן תגיע להראות לכולם שהיא רעבה לעוד תארים ולא מפנה את כס המלכות. 3-0 לבאיירן מינכן.

השחקן הנכון במקום הנכון (independent)

 ספרטק מוסקבה – לוקומוטיב מוסקבה

יום ש'

שעה: 17:30

מיקום: אוטקריטה ארנה, מוסקבה.

המחזור השביעי ברוסיה יוצא לדרך כאשר המשחק המסקרן ביותר הוא הדרבי של מוסקבה אמנם זו לא ספרטק נגד צסק"א כמו שקיבלנו במחזור הקודם, אך כיום הקבוצה הלוהטת היא לא אחרת מאשר לוקומוטיב מוסקבה מחזיקת הגביע שמגיעה מן המקום השלישי. מנגד ספרטק האלופה המכהנת שמגיעה אחרי פתיחת עונה לא טובה עם 2 ניצחונות בשישה משחקים. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות בסופר קאפ ספרטק יצאה עם ידה על העליונה כאשר גברה 2-1 על הקטרים (הקבוצה בבעלות חברת הרכבת הרוסית). אמנם ספרטק לא מציגה יכולת טובה אך היא תגיע להקיז דם ולתת את כל מה שאפשר בכדי לחזור למסלול הנצחונות.

הימור שלי: ספרטק מוסקבה חוזרת לדרך הישר ומנצחת 2-1.

ארי מגיע להתנקש באקסית (fclm)

טוטנהאם – צ'לסי

יום א'

שעה: 18:00

מיקום: אצטדיון וומבלי, לונדון.

שתי הקבוצות הלונדוניות נפגשות לקרב ראשון העונה כאשר אשתקד צ'לסי סיימה את העונה כאלופה וטוטנהאם שימשה כסגניתה. זו תהיה הפעם הראשונה העונה שטוטנהאם תארח משחק באצטדיונה הביתי "הזמני" לשנים הקרובות, אצטדיון וומבלי. יהיה מעניין לראות איך צ'לסי תצא מהמבוכה במחזור הראשון שם הפסידו 3-2 לברנלי אף כי חשוב לציין שהם נותרו במשחק עם תשעה שחקנים. מנגד טוטנהאם פתחה את העונה ברגל ימין כאשר גברה  2-0 על העולה החדשה ניוקאסל. המשחק יפגיש לנו שני חלוצים ברמה גבוהה כמו אלברו מוראטה הרכש החדש של צ'לסי מריאל מדריד ומנגד הארי קיין שעורר עניין מקבוצות רבות שלטשו עיניים לעברו. כבר בהופעת הבכורה שלו מוראטה כבש וגרם לנחת אצל אוהדי צ'לסי. במשחק הזה ההגנות יהיו חייבות להיות במיטבן כי הקבוצה שתמצמץ ראשונה תהיה זו שתספוג. שמועות רבות צצו לגבי מעמדו של אנטוניו קונטה על הקווים אך אם הוא ירצה להפריך את השמועה ולא לגרום לה להתממש החבורה מסטמפרד ברידג' חייבת להקריב את חייה עבורו. נתון מדאיג עבור אוהדי התרנגולים הוא שהקבוצה שלהם עדיין לא התחזקה העונה אך אם תציג יכולת כמו העונה הקודמת אין טעם לפגוע בשלדה הקיימת.

הימור שלי: שתי הקבוצות יגיעו להראות מה הן שוות על טהרת לונדון אך ייפרדו בשיווין 2-2.

הארי קיין או אלברו מוראטה? (sky sport)

אינטר – פיורנטינה

יום א'

שעה: 21:45

מיקום: סן סירו, מילאנו.

מחזור הפתיחה באיטליה יפגיש בין אינטר המתחדשת לבין פיורנטינה. זו תהיה הופעת בכורה עבור אינטר בליגה לאחר שעברה לידיהם של הבעלים הסינים ותחת אימונו של אקס רומא לוצ'יאנו ספלאטי שהיה נראה כי הכסף הרב שהסינים מתכננים להשקיע גרם לו להתפתות להצעה ולעזוב את הזאבים. שני הקבוצות מגיעות ללא חיזוק משמעותי ופיורנטינה אף איבדה את ברנדרסקי שחתם ביובנטוס. המאזן בין הקבוצות נוטה לעברה של פיורנטינה שניצחה בשישה מפגשים והפסידה בארבעה, אך במשחק האחרון בין שתי הקבוצות נערכה חגיגת שערים כאשר פיורנטינה גברה 5-4 על אינטר במשחק שכולו היה תצוגה עבור הקהל. יש לשים לב על קפטן אינטר מאורו איקרדי ואיבן פירישיץ' שעד לא מזמן היה נראה שחותם במנצ'סטר יונייטד אך כעת הוא כאן בכדי לשרת את הנראזורי.

לסיכום: אינטר תפתח את העונה ברגל ימין תחת הדרכתו של ספלאטי ותצמצם את המאזן עם פיורנטינה. 3-2 לאינטר.

הגנת פיורנטינה צריכה להיזהר (sun)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort