רמונטאדה או נאדה

רמונטאדה. כמה פעמים המילה הזו חפרה לכם באוזן בחצי השנה האחרונה? סביר להניח שהרבה לאחר שברצלונה עשתה את הבלתי יאמן וחזרה מ-4:0 פיגור בפארק דה פרינס ל-6:1 (ו-6:5 בסיכום הכללי) בגומלין בקאמפ נואו. טייק-2 של התסריט הדמיוני הזה נוסה ללא הצלחה נגד יובנטוס ובארסה סיימה את העונה האחרונה עם הגביע הספרדי בלבד, סיבה שהקנתה לה את הזכות לשחק בסופרקופה של ספרד, מפעל שהיא מכירה היטב, אך הפעם מהצד של מחזיקת הגביע. מנגד עמדה האלופה הגאה ריאל מדריד שכמובן ביטלה את אותה יובנטוס בגמר ליגת האלופות וסימנה דאבל נפלא. בקיץ הקבוצות עשו רכש שלא כלל שמות מפוצצים, חיזוקים נקודתיים לעמדות חשובות וכך הן הגיעו למשחק הראשון של הסופרקופה בציפיה לתחזית לקראת העונה הקרובה. פרט "קטן ושולי", בארסה כמובן נפרדה לפני שבוע וקצת מניימאר, הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה אחרי מסי, שעבר לפ.ס.ז'.

המשחק עצמו היה די מאוזן עד שהגיע ג'רארד פיקה. בלמה של ברצלונה גלש לכדור שכבר היה אמור להיות כעבור שניה בידיים של שוערו ללא שום סכנה ששחקן התקפה ממדריד יגנוב אותו ודחק אותו לשערו הוא. מאותו רגע בארסה חיפשה את השוויון וריאל הענשיה עם שניים נוספים כשפנדל של מסי על הכשלה גבולית של סוארס והרחקה טיפשית (הורדת חולצה והתחזות) של רונאלדו לא מצליחים לסייע לקטאלונים. המפלה הביתית הייתה סטירת לחי למועדון שחשב שיוכל להסתדר עם הסגל הקיים מול המכונה המשומנת שהנדס לעצמו זינאדין זידאן.

שוב אותן מראות? שחקני ריאל חוגגים ביום ראשון (הטוויטר הרשמי של הליגה הספרדית)

המשחק הקודם:

בגדול, טעות אחת של פיקה ומשם הצגה של ריאל בקאמפ נואו. אסנסיו לא רק שכבש שער נפלא, הוא היה שוב הברק של ריאל בהתקפה וטוב יעשה זידאן אם יקשיב להצעה של מנצ'סטר יונייטד על בייל כדי לתת לילד את המקום ב-11 באופן קבוע, צומח פה סטאר ענק. בצד של המפסידה, החילוף הראשון של ואלוורדה היה הזוי לחלוטין. דאולופאו היה האיש הטוב ביותר (יותר נכון, הכי פחות גרוע) של הבלאוגראנה ודווקא הוא יורד ראשון לספסל (ולא אינייסטה שעם כל הכבוד ויש, לא ממש סחב) הכניסה של פאקו הייתה מאוחרת מדי, הויתור על סמדו לטובת אלייש וידאל גם תמוה.

ההכנות למשחק הנוכחי:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ריאל תיאלץ להסתדר ללא רונאלדו כמובן שהושעה ללא פחות מחמישה משחקים בעקבות דחיפת האיש עם המשרוקית שבאה אחרי האדום ששלף לו. בארסה מגיעה ללא אינייסטה, אותה היה אמור להחליף דניס סוארס בהרכב כבר מהרגע הראשון שנודע שלא יהיה כשיר. אבל בינתיים התבררה הפארסה האמיתית. פאוליניו חתם רשמית, סרג'י רוברטו שמחזיק בסעיף שחרור מגוכך של 40 מ' יורו בלבד כועס ושוקל לעזוב (ובצדק) וכדי אולי לרצות אותו גם הוא אמור לעלות ב-11. לספסל את דניס יערער את מצב רוחו שעושים איתו נדנדה "אתה פותח-אתה לא פותח" אז מי יורד לספסל? הילד שסה"כ רצה לחזור לקבוצת נעוריו ולהוכיח את עצמו, דאולופאו. מזכיר לכם קצת את הספסולים של פאברגאס?

קל לספסל? דאולופאו (AS)

ההשלכות מהמשחק להמשך:

אם בארסה תעשה את הבלתי יאמן שוב ותמחק את הפיגור מהקאמפ כדי לזכות בתואר אז זה יסיט מעט את העניינים ממדיניות הרכש הכושלת בקיץ הנוכחי (איבוד ניימאר, רכישת פאוליניו האניגמטי ב-40 מ' וחוסר היכולת להנחית מגה-סטאר שימלא את החלל של ניימאר נכון לעכשיו).

זה שהלך וזה שבא (FIFA)

מצד שני זה יכול להכניס את בארסה לספין של "הנה גם בלי ניימאר הצלחנו רמונטאדה" וברז הרכש ייסגר מה שעלול להיות קטאסטרופלי להמשך העונה. אם ריאל תזכה בתואר, במיוחד אם שוב תשפיל את הקטלונים, אז עבור בארסה לא תהיה ברירה אלא להיענות לכל דרישה אפשרית של כל מועדון עבור 2 כוכבים רציניים שימלאו את המשבצות החסרות. אגב, עלתה ספקולציה שואלוורדה הולך להשריש את ה-4-2-3-1 שלו במקום ה-4-3-3 שהתרגלו אליו בבארסה כשבמקרה כזה גם ראקיטיץ' וגם אינייסטה עשוים למצוא את עצמם על הספסל אם קוטיניו ודמבלה יגיעו כשאחרי רביעיית ההגנה (סמדו/וידאל-פיקה-אומטיטי-אלבה) ישחקו בוסקטס ופאוליניו וקצת מעליהם ומתחת לחלוץ החוד (סוארס) משחק שלישיית קישור התקפי שכוללת את דמבלה בימין, מסי באמצע וקוטיניו בשמאל, אגב קוטיניו, הגעתו של פאוליניו אומרת כמה דברים לגבי הברזילאי של ליברפול:

-או שהוא לא מגיע

-או שהוא מגיע ואז יש לבארסה 4 שחקנים עם אזרחות לא אירופאית (קוטוניו, מרלון, לואיס סוארס ופאוליניו) כשמותר רק 3. פאוליניו וקוטיניו רק הגיעו (תיאורטית כמובן כי מעשית רק פאוליניו שם), סוארס לא זז לשום מקום מה שאומר שמארלון כן (כמובן שיש גם את דוגלאס שבכלל לא בתוכניות). אם מארלון זז לבארסה ב' או בהשאלה זה משאיר את בארסה רק עם 3 בלמים בסגל, פיקה, מאסצ'ה ואומטיטי ועם אפשרות לתת לבוסקטס או סאמפר (שאגב גם לא בתוכניות ויושאל) לשחק כבלם לעת חירום, אופציה ממש לא אופטימלית, בעיקר אם מדובר בסאמפר היחסית נמוך לעמדת הבלם. במצב כזה ישנה כמובן אפשרות לרכוש את איניגו מרטינס (ואגב לכן השמועות לגביו בשבוע האחרון) אבל מרטינס (32 מ'), פאוליניו (40 מ') ודמבל-יניו ביחד (כ-230 עד 250 מ') זה עובר את רף ה-300 מ' על רכש ונכון שהגיע 222 מ' מניימאר+80 מ' שהיו גם ככה מיועדים לרכש כבר לאחר רכישות סמדו ודאולופאו (שולם עליו ביי-בק למי שלא בקיא בפרטים) זה עדיין לא עוזר לכסות חובות לבנקים בגבוה של כ-150 מ' אותם קיוו לסגור חלקית מהעברת ניימאר (כנראה שעל החלק השני בנו ממכירת חולצות של פאוליניו, ג'יזס…עדיין לא מאמין שהוא בלאוגראנה!).

אפקט הפרפר מהגעת פאוליניו? מרטינז (AS)

מה שלא יהיה, מה שתניף את התואר הלילה תשפיע הרבה יותר על המשך העונה של ברצלונה, העונה של ריאל די מסודרת אם היא תזכה היא תסמן וי ותתחיל בהכנות לקראת הוי הבא בדצמבר (גביע העולם למועדונים), אם היא לא תזכה הם לא יבכו יותר מדי שכן רק לפני שלושה חודשים הם עשו דאבל ולקחו את הסופרקאפ האירופאי ובכללי נראים נפלא על המגרש. אצל בארסה כאמור, הכל הרבה יותר מסובך והבלאוגראנה הולכים לשחק רולטה רוסית בסגנון ספרדי הלילה, או בשמו היותר קליט "רמונטאדה או נאדה".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort