פורטוגל: ניצחון דרמטי לנשרים

במסגרת המחזור השני של הליגה הפורטוגלית מארחת צ'ייבס את אחת הטוענות לכתר האליפות, בנפיקה.

צ'ייבס מגיעה אחרי הפסד 3-2 ביום חמישי האחרון לגוימאראייש, לעומתה בנפיקה מגיעה אחרי ניצחון 1-3 ביום ברביעי האחרון על בראגה.

הרכבי הקבוצות:

צ'ייבס: ריקארדו, פאוליניו, דוארטה, דה סילבה קואליו, פורלן סוארס, גאלבאו, ג'פרסון, טיבה, ז'ורג'יניו, פריירה ו-וויליאם.

בנפיקה: וארלה, אלמיידה, לואיזאו, ז'ארדל, אליזאו, פז'סה, סאלביו, פיצי, צ'רבי, זו'נס וספרוביץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

דקה 4': הזדמנות ראשונה לאורחים עם בעיטה חופשית של דוארטה אך הבעיטה נעצרת ע"י וארלה ללא שום בעיה.

דקה 6': התקפה מהירה של בנפיקה שבסופה הרמה נהדרת של אנדרה אלמיידה מגיעה לזו'נס שמנסה את כוחו אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 8': אדוארדו סאלביו מנסה את כוחו מכ-20 מטרים אבל הכדור שלו פוגע בעמוד ויוצא החוצה.

דקה 16': כדור חופשי לזכות צ'ייבס הרמה לרחבה של טיאגו גלבאו הכדור מגיע לראשו זורג'יניו אבל הכדור הולך החוצה, התוצאה עדיין 0-0.

דקה 22': הזדמנות נהדרת של צ'ייבאס כשכדור רוחב עומק נהדר של מתיאוס פריירה מגיע לגלבאו שבועט כדור טוב לעבר השער אבל חומק סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 32': אדוארדו סאלביו מנסה שוב את כוחו עם בעיטה מתוחכמת אבל שוב ריקארדו במקום.

דקה 35': שוב צ'ייבס מתקרבת לכיבוש פאוליניו מכניס כדור נהדר לפריירה אבל האחרון בועט לידיו של וארלה.

דקה 38': סאלביו שוב מנסה את כוחו כאשר הוא חודר לרחבה מצליח להקפיץ את הכדור מעל השוער אבל הכדור חלש ומורחק ע"י דוארטה מהקו.

דקה 40': ספרוביץ' עם הרמה מצוינת לעבר הרחבה הכדור נוחת על ראשו של ז'ונס שנוגח את זה לעבר השער אבל הכדור פוגע באחד משחקני ההגנה של צ'ייבס ומורחק לקרן.

דקה 43': לחץ גדול של צ'ייבס שעם כמה קרנות מסכנת את השער של וארלה שבהזדמנות הטובה ביותר קרן של גלבאו מגיע אל רגליו של טיבה אבל זה מוצא רק את ידיו של וארלה.

דקה 44': הזדמנויות משני צידי המגרש הראשונה הגיע עם בעיטה מרחוק של ז'ורג'יניו אבל היא נעצרה בדרך ע"י אחד משחקני ההגנה של בנפיקה שיצאה למתפרצת שבסופה בעיטה של ספרוביץ' נעצרת ע"י ריקארדו ומורחקת מהרחבה ע"י ההגנה של צ"יבס

דקה 45': בתוך תוספת הזמן הזדמנות מצויינת נוספת של ספרוביץ' לכבוש לזכות בנפיקה אבל שוב ריקארדו היה במקום. תוצאת סיום המחצית היא 0-0.

 

דקה 46': המחצית השנייה נפתחת בצורה מצויינת עם הזדמנות נהדרת לבנפיקה אבל הבעיטה של ז'ונס הולכת מעל השער, אבל הניסיון היה מעניין.

דקה 48': ז'ורג'יניו מגיעה להזדמנות מצויינת אחרי מסירת עומק נהדרת של פאוליניו אבל הוא וארלה עוצר את הכדור שלו בצורה מדהימה.

דקה 49': הדקות הראשונות של המחצית השנייה ממשיכות לספק מצבים הפעם זה תורה של בנפיקה עפ בעיטה נהדרת ז'ונס שפוגשת את בעמוד כאשר הכדור החוזר מגיע לפאוליניו שמנסה לבעוט אבל הבעיטה נחסמת על ידי שחקני ההגנה של צ'ייבס.

דקה 59': צ'רבי עם פריצה נהדרת מאגף שמאל עובר שני שחקנים ומשחרר בעיטה שמפתיעה את ריקארדו אבל הוא עדיין מצליח להדוף את הכדור לקרן.

דקה 61': נסיון נוסף של בנפיקה עם הרמה של פיצי הכדור מגיע לראשו של לואיזאו אבל הכדור הולך החוצה.

דקה 62': מתפרצת נהדרת של צ'ייבס מסתיימת עם בעיטה של ז'ורג'יניו רק לרשת החיצונית.

דקה 63': שוב נסיון של בנפיקה מאגף שמאל קצת תסבוכת ברחבה שבסופה של דבר הכדור מגיע לצ'רבי שמרים את הכדור לרחבה וספרוביץ' נשאר חופשי אבל הנגיחה שלו הולכת גבוה מעל השער.

דקה 66': כדור חופשי של בנפיקה, פיזי עם הכדור החופשי מרים לעבר הקורה הרחוקה שם נמצא לואיזאו אבל הנגיחה שלו חולפת סנטימטרים ספורים מהעמוד.

דקה 69': הזדמנות נהדרת לבנפיקה כשסלביו מגביה כדור אל עבר ראשו של ז'ונס שנוגח אבל הכדור הולך למרכז השער ונעצר בקלות ע"י ריקארדו.

דקה 71': פיצי מרים קרן הכדור משפשף את ראשו של ספרוביץ' ויוצא החוצה.

דקה 76': פריירה מרים כדור קאוליו מגיע ראשון אבל הנגיחה שלו הולכת החוצה.

דקה 78': כדור נהדר של אלמיידה לעבר הרחבה אבל ספרוביץ' מפספס את הכדור וזה יוצא החוצה.

דקה 84': אנדרה אלמיידה עם הרמה מסוכנת לרחבה אבל ריקארדו מרחיק לא כ"כ טוב הכדור מגיע לרפא סילבה, שנכנס כמחליף, אבל הכדור שלו מורחק לפני שמספיק להגיע לעבר השער.

דקה 86': פיצי מכניס כדור נהדר לאנדרה אלמיידה שבועט לשער אבל ריקארדו מראה שיש על מי לסמוך.

דקה 91': אלמיידה שולח כדור עומק נהדר לעבר רפא סילבה, שמעביר כדור רוחב לתוך רחבת ה-5 שמגיע לספרוביץ' שעם העקב מעביר את הכדור בין רגליו של ריקארדו וכובש מחזור שני ברציפות. 1-0 לבנפיקה.

ספרוביץ' כובש מחזור שני ברציפות(האתר של בנפיקה)

 

בנפיקה לאחר הניצחון קופצת עד למקום ה-2 בטבלה כאשר רק פורטו מקדימה אותה, אבל כאמור זה רק מחזור שני והליגה עוד ארוכה.

 

במשחק נוסף ששוחק היום אשטוריל גברה 3-0 במשחק סוער מול ויטוריה גימאראייש, כבשו את השערים: מונטיירו בדקה ה-19, פינהיירו עם צמד שערים הראשון בדקה ה-63 בפנדל והשני בדקה ה-80. אשטוריל נשארה ב-10 שחקנים מוקדם במשחק כשווסלי קיבל צהוב שני כבר בדקה ה-38. מנגד ויטוריה סיימה ב-9 שחקנים לאחר אדומים של ויגאריו, קיבל שני צהובים תוך 4 דקות במחצית השנייה, וחוסה עם אדום ישיר בדקה ה-62.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort