לאציו זוכה בסופר קופה האיטלקי לאחר ניצחון דרמטי על יובנטוס

לאציו זוכה בסופר קופה האיטלקי, לאחר משחק דרמטי במיוחד. הביאנקוסלסטי עלו ליתרון כפול מצמד שערים של אימובילה, אך פאולו דיבאלה עם צמד מאוחר משלו גרם לנו לחשוב שהולכים להארכה. אך מי שהיה לו מה לומר בנושא היה אלסנדרו מורג'יה הצעיר, שעלה מהספסל וכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-93. 2:3 תוצאת הסיום

בשבוע הבא הסריה A תחזור בסערה לחיינו ולקראת פתיחת עונת 2017/2018, הערב צפינו במשחק הסופר קופה המסורתי, בין הדאבליסטית – יובנטוס, שעברה קיץ מעט מטלטל, עם עזיבה של דני אלבס וכמובן בונוצ'י, אך המערכת שכבר רגילה להתמודד עם עזיבה של שחקני מפתח, ממשיכה לשדר עסקים כרגיל.

מולם התייצבה לאציו, שגם בסגל שלה ניתן לראות מספר פנים חדשים לצד מספר פרצופים חסרים שעזבו בקיץ, כשהבולטים מבין הנעדרים הם . מאסימו אלגרי  מתחיל עוד עונה בגברת הזקנה, במטרה לשמור על הזכיות מאשתקד ולהוסיף עוד מספר גביעים לארון המפואר.

מנגד אצל הקבוצה של סימונה אינזאגי שנהנתה מרוח גבית באולימפיקו, מקווים להמשיך את המומנטום מהעונה המצוינת שעשו אשתקד, שאומנם הסתיימה במקום בליגה האירופית בלבד, אך הביאנקוסלסטי הראו כדורגל התקפי ואסטטי וכאמור העפילו לגמר הקופה איטליה, שם נכנעו מול יריבתם הערב. לוקאס בילייה כמובן כבר שחקן מילאן, אך גם באלדה קייטה הושאר מחוץ לסגל ונראה שגם הוא בדרך החוצה מהמועדון הרומאי.

3 דקות מפתיחת המשחק יובנטוס כמעט עלתה ליתרון, לאחר שחואן קווארדרדו מצא את עצמו במצב טוב ברחבה, לאחר מסירה טובה של אלכס סנדרו. הקולומביאני המשיך בנגיעה מקרוב, אך תומאס סטרקושה סיפק הדיפה מרשימה עם רגליו. דקה לאחר מכן גם דיבאלה ניסה את כוחו, אך שוב השוער האלבני היה שם בשביל להציל את קבוצתו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-5 היה תורו של היגוואין לבחון את סטרוקשה, אך בפעם השלישית בחמש דקות, השוער המקומי הגיב היטב, על מנת להדוף את הכדור לקרן. לאחר דקות בסימן הדאבליסטית בלבד, לאציו החלה להפגין יכולת משופרת ככל שהדקות חלפו. בדקה ה-30, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' פינה לעצמו שטח פנוי לבעיטה, אך הכדור שיצא מרגלו חלף מעל המשקוף.

דקה לאחר מכן, הביאנקוסלסטי זכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. מסירת עומק על חצי מגרש, חשפה חור גדול בהגנת יובה. צ'ירו אימובילה השתלט על הכדור, הגיע למצב של אחד על אחד מול בופון, ביצע את הטעיית הכדור וכפה את המגע עם ידו המושטת של בופון המסתער ובכך שכנע את השוער שנעשתה עבירה ברחבה. החלוץ הבינלאומי ניגש בעצמו לנקודה והעלה את קבוצתו ליתרון. 0:1 ללאציו.

כעבור שתי דקות היתרון של המקומיים כמעט הוכפל, לאחר שדושאן באסטה מצא את עצמו מול בופון, אך השוער האגדי סיפק יציאה טובה. הכדור נהדף מחוץ לרחבה, אך רק עד לוקאס לייבה. הברזילאי החדש של התכולים סיפק בעיטה חזקה, אך גם אותה בופון הצליח להדוף. המחצית הסתיימה ביתרון של האנדרדוג, שמציגים כהרגלם כדורגל נעים לעין, ללא רגשי נחיתות.

מחצית טובה של לאציו הסתיימה ביתרון מינימלי (seria a tim)

 

 

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה, היתרון הוכפל.  אימובילה שוב הביך את מי שמתיימרת להיות ההגנה הטובה באירופה. מרקו פרולו סיפק הרמה מצוינת לרחבה, החלוץ הבלונדיני התרומם מעל כולם נגח לפינה הימנית ורץ לחגוג עם הקהל שלו. 0:2 ללאציו.

יובה הפגינה חוסר מחץ לא אופייני בחלק המגרש של היריבה, בעוד הגנת לאציו לא התקשתה עם ניסיונות ההתקפה השקופים של הקישור היובנטיני, שהפתיע בחולשתו. בדקה ה-60, עוד התקפה מסוכנת של לאציו, הסתיימה בקול ענות חלושה, לאחר פרגון יתר של לוליץ' לאימובילה, שלא הצליח להשתלט על הכדור לפני בופון שיצא לעברו.

בדקה ה-65, יובה קיבלה כדור חופשי ממצב נוח, אך פיאניץ' סובב כדור שעבר מעל המשקוף. בדקה ה-68, דגלאס קוסטה, שחקן הרכש של אלגרי שעלה כמחליף, ניסה את כוחו מרחוק, אך הכדור הלך ישירות לידיו של סטרקושה. כעבור שלוש דקות, שוב הברזילאי הנפלא שהגיע מבאיירן מינכן עשה צרות. קוסטה היתל במגן שלו והגביהה כדור מסובב שפספס את היגוואין במעט וכמעט חדר בעצמו לרשת.

בדקה ה-74, מירלם פיאניץ' היה צריך לקבל כרטיס אדום, לאחר שבעט באימוביליה ללא כדור, אך השופט הסתפק בצהוב בלבד. בדקה ה-76, לואיס אלברטו המקומי סיפק בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך בופון הגיב היטב והדף את הכדור לקרן.

חמש דקות לסיום הזמן החוקי, יובה חזרה למשחק בצורה פנומנלית. פאולו דיבאלה סיפק כדור חופשי פנומנלי מ-25 מטרים. הארגנטינאי ניצל חומה עם מיקום לקוי, על מנת לסובב את הכדור לפינה השמאלית. 2:1 ללאציו.

ממש בדקה ה-90, יובנטוס קיבלה פנדל. השופט דווידה מאסה הצביע על הנקודה הלבנה, לאחר עבירה של אדם מרוסיץ' על אלכס סנדרו בתוך הרחבה. דיבאלה ניגש לנקודה ולא התבלבל. 2:2, יובה חזרה מן הקבר. 

למרות קאמבק הבזק של הביאנקונרי, המילה האחרונה הייתה של הקבוצה הביתית. מהלך של שני מחליפים הוביל לשלישי של לאציו. ג'ורדן לוקאקו, שראה את אחיו עושה חיל מוקדם יותר במהלך הערב, חדר לרחבה מהאגף השמאלי והעביר כדור מצוין למרכז, אליו הגיע אלסנדרו מורג'יה. הכישרון הצעיר המשיך בנגיעה והוביל לחגיגה המונית שכללה שחקנים, אוהדים ואת המאמן אינזאגי. 2:3 דרמטי במיוחד!

לאציו זוכה בסופר קופה בפעם הרביעית בתולדותיה!!!

 

תוצאות משחקי הגביע האיטלקי:

גנואה – צ'זנה 1:2

ורונה – אבלינו 1:3

המחליף הצעיר עם שער ניצחון דרמטי (seria a tim)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort