גאווה ישראלית בראו הערב, בערך

ראו שוב מספקים תכנית רעה שלא מצליחה ליצור שום דבר יצירתי. תומר שלום הישראלי הופיע לראשונה בזירת היאבקות של ה-WWE, רולינס ואמברוז ממשיכים לשעמם את הקהל ומדוע סזארו ממשיך להתבזבז?

לא הייתה לי שום ציפייה מהפרק הזה של סמאקדאון, במיוחד לאחר שצפיתי בבאטלגראונד והבנתי שה-WWE לא יכולים לרדת יותר מאיפה שהם עכשיו. אבל בסופו של דבר, היה פרק סולידי ואפילו טוב, כאשר קיבלנו קרב מצוין על אליפות ארה"ב, קאמבק מפתיע ועוד הרבה. מדוע הפרק היה טוב?

ברוק לסנר מגיע למיז טי וי:

קבורים מתחת לאדמה (האתר הרשמי של ה-WWE)

המיז פותח את התכנית בכך שהוא טוען כי ברוק לסנר עומד להפסיד בסאמרסלאם, ושם את הכסף שלו על בראון, ריינס או ג'ו. ברוק לסנר מגיע כאורח מפתיע בתכנית וקובר את המיז יותר ממה שהוא קבור כבר עד עכשיו. סגמנט פותח לא רע שממשיך לבזבז את כישוריו של המיז.

שיימוס ניצח את סת' רולינס:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב לא רע בסך הכל, רולינס הפסיד בגלל התערבות של סזארו ואי התערבות של אמברוז, שהחליט שהוא לא מתכוון לעזור לרולינס הערב. רולינס ואמברוז ממשיכים בסטורליין שעדיין לא מגיע לשיא בו השילד יתאחדו מחדש. וסזארו? ממשיך להתבזבז, ואפילו יותר מכך בהמשך הערב.

ג'ייסון ג'ורדן ניצח את ג'ין פייר גולט:

הקרב המאכזב של הערב, במיוחד עבורי באופן אישי. את תומר שלום אני מכיר, והוא האדם שנקבר על ידי ג'ורדן הערב, וכבר ראו שהקהל מעדיף את תומר לאחר הקריאות בעד הג'ובר. נאחל הצלחה רבה לתומר שלום, שיביא לנו המון גאווה ישראלית!

גאווה ישראלית, בערך (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביילי בפרומו סולידי שכמובן לא הצליח לעניין את הקהל בשום דרך.

סאשה בנקס ניצחה את אלישיה פוקס ואמה בקרב מיותר ומשעמם.

עוד קרב משעמם, גאלוס ואנדרסון הצליחו לנצח מול ביג שואו ואנזו אמורה.

פין באלור מאותגר שוב בידי בריי וויאט:

זה היה סגמנט.. אם אפשר לקרוא לזה ככה. זה פשוט היה פין באלור מדבר ובריי וויאט מגיע ועושה קטע על טבעי משעמם. מיותר לבזבז על זה זמן.

דין אמברוז ניצח את סזארו:

ובכן, זה היה משהו (האתר הרשמי של ה-WWE)

קרב מצוין ששוב קברו בו את סזארו. סת' רולינס הגיע לקראת הסיום ועזר לאמברוז, אמברוז נתן לו אישור שהוא סומך עליו אבל הפעם רולינס סירב ושיחק את עצמו קשה להשגה. הדבר היחיד שמעניין אותי פה הוא סזארו, ואותו כבר הספיקו לקבור פעמיים באותו הערב.

קרבות מיותרים נוספים בהם ניצחו נאיה ג'קס ואקירה טוזאווה, אין מה לבזבז זמן עליהם.

בראון סטרואומן ניצח את רומן ריינס:

הדבר היחיד הטוב שיצא מהתכנית הזאת זה הקרב הזה. סטרואומן ממשיך להיות מפלצת מטורפת שפשוט כיף לראות, ואף פעם לא נתלונן אם רומן ריינס מפסיד נקי. בסך הכול, הקרב הזה ענה על כול הציפיות שהיו ממנו. אה, ואסור לשכוח שג'ו התערב. נראה לכם שריינס באמת יפסיד נקי?

בשורה התחתונה

ראו ממשיכים לאכזב בענק עם עוד פרק קטסטרופלי, ריינס וסטרואומן סיפקו קרב לפנתיאון בסטנדרט הנמוך שיש ל-WWE, סזארו ממשיך ליפול עמוק, העיקר שקיבלנו קצת גאווה ישראלית היום כאשר קברו את תומר שלום. אבל מי יודע, אולי הוא עוד יצליח לספק לנו רגעים גדולים. ישר כוח תומר!

מאכזב (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort