היידה!

הליגה הטורקית חוזרת, וגם השנה כמו בשנים האחרונות הקבוצות הבכירות של טורקיה ממשיכות במגמת הבאת "הכוכבים" אליהן, כאשר השנה מצטרפת למגמה גם קבוצת אינסטנבול בשקהיר שבעונה שעברה הפתיעה את כולם וסיימה כסגנית האלופה.

בואו נתחיל קודם עם האלופה בשתי העונות האחרונות והיא כמובן, בשיקטאט, הקבוצה שבעונה שעברה הדיחה את באר שבע בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית ומצאה עצמה בקמפיין נפלא שהגיע עד לרבע הגמר ולהדחה מול ליון לאחר משחק שייזכר בעיקר בגלל המהומות האדירות בין הקהלים לפני שעוד התחיל. אך בשיקטאש שמה לעצמה כמטרה העונה להפתיע גם בליגה האלופות, הטורקים שואפים לעבור את שלב הבתים ולשם כך חיזקו השנה את הסגל עם שמות נוצצים כמו פפה בלם ריאל מדריד בשנים האחרונות ובלם נבחרת פורטוגל שהיה פקטור משמעותי בזכייה של הנבחרת ביורו האחרון, בשיקטאש יודעת שבליגת האלופות היא תתמודד מול החלוצים הטובים ביבשת ולכן בונה על פפה שיהיה כחומה הגנתית וכמובן גם שיהיה גורם משמעותי בהמשך השליטה של הקבוצה בליגה המקומית. אבל זה לא האקס היחיד של ריאל מדריד שהגיע לאלופת טורקיה הקיץ, אלבארו נגראדו חלוץ נבחרת ספרד לשעבר שששיחק גם במנצ'סטר סיטי אך מזוהה בעיקר בזכות שערים הרבים בסביליה וולנסיה, נגרדו יודע שכדי לחזור לסגל הנבחרת עליו לכבוש שערים רבים בבשיקטאש ולכן בהמעמד חתימתו הטיח שיבקיע לפחות 35 שערים, החלוץ שנרכש תמורת 2.1 מליון יורו מלונסיה  בא חדור מטרה והאוהדים רואים בו כרכש מבטיח.  יחד עם טוסון החלוץ הטורקי הנהדר ועם וינסנט אבובאקר לאלופת טורקיה אמורה להיות התקפה קטלנית במונחים של הסופר ליג המקומית. עוד שחקנים ששווה לעקוב אחריהם, פבריסיו השוער שבעונה שעברה ספג הכי מעט שערים וזה הרבה בזכות אדריאנו מגן ברצלונה לשעבר שמנהיג את הקבוצה.

נעבור לסגנית האלופה אינסטנבול בשאקשהיר שסביר להניח שהשם הזה לא ממש מוכר לכם כיוון שהקבוצה הוקמה רק בשנת 1990 ועלתה לליגה הראשונה רק לפני עשור, גם את בשאקשהיר רכשו בעלים עשירים שמטרתם להפוך את הקבוצה לאימפריה טורקית, הרכש הבולט של הקיץ מבחינת הקבוצה הוא החלוץ עמנואל אדאבאיור, החלוץ הטוגולוזי בעל קריירה מפוארת ורבת שערים גם בליגה האנגלית (ארסנל, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם) וגם בריאל מדריד ומונאקו, אדאביור אומנם כבר בן 34 אך אין ספק שעדיין בגילו הוא בעל יכולות מעולות ויש על גבו אחראיות רבה במשימה של הקבוצה להעפיל לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות, כדי שהקבוצה תעשה זאת היא תצטרך לעבור את סביליה הספרדית בפלאווף שיתחיל ב15.8, הטורקים עברו בשלב הקודם את קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב ומקווים גם את סביליה להפתיע. יחד עם אדבאיור משחק בקבוצה גאאל קלישי, המגן הצרפתי שזכור במיוחד בגלל העונות הטובות שנתן בארסנל ובמנצ'סטר סיטי הוא פקטור משמעותי בהגנה של הקבוצה ויחד עם אינלר קשר נאפולי לשעבר שהגיע מהאלופה בשיקטאש בקיץ, בשאקהיר תנסה להוכיח שהיא מעבר לסנסציה.

נעבור לשתי האימפריות הגדולות ביותר של טורקיה שבשנים האחרונות קצת מאכזבות למרות הכוכבים הגדולים שלהן, קודם כל נתחיל עם פנרבחצ'ה שסיימה בעונה החולפת במקום השלישי בליגה, פנר שנחשבת לקבוצה המפורסמת ובעלת התארים הרבים בטורקיה מחזיקה בסגל שחקנים איכותי מאוד, היא החלה את העונה הזאת עם העפלה לפלאווף הליגה האירופית אחרי שעברה את גארץ האוסטרית ותפגוש בפלאווף את וארדאר. מבחינת פנר זה יהיה כישלון גדול אם הם גם העונה לא יקחו אליפות, לכן הקבוצה העמידה סגל שמונה למשל את רובין ואן פרסי חלוץ ארסנל ומנצ'סטר יונייטד לשעבר שגם בטורקיה ממשיך להבקיע ולסכן את ההגנות, בנוסף לפנר יש עוד הולנדי נהדר והוא המגן ואן דר ויל שבעל יכולות התקפיות מעולות ונחשב לאחד הבולטים בליגה הטורקית.

הרכש המשמעותי ביותר של פנרבחצ'ה בקיץ הוא ואלבואנה הצרפתי, כוכב הנבחרת הצרפתית הגיע אל הטורקים מליון ואין ספק שהקשר יהיה חייב להציג יכולות טובות ולסחוף אחריו את הקבוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נסיים עם האימפריה הטורקית גלאטסראיי שהתחילה את העונה עם אכזבה אדירה והודחה כבר בשלב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, הטורקים כשלו גם בליגה בעונה החולפת שסיימו במקום הרביעי, מקום שממש לא מקובל על ידי האוהדים האדירים וההנהלה, גם לגלאטסראיי יש סגל עמוס בכוכבים, המפורסם בהם כעת לאחר עזיבתו המסתמנת של ווסלי סניידר הוא גומיס החלוץ הצרפתי שכבש במדי ליון 62 שערים בכל המסגרות, גומיס מגיע לטורקים אחרי עונה נהדרת במרסי בה כבש 20 שערים והזכיר לכולם שהוא עדיין חלוץ נהדר. גומיס מצטרף בהתקפה לחלוץ נבחרת שוויץ דריוק שזאת עונתו השנייה בגלא, דריוק כבש בעונה שעברה עשרה שערים ואין ספק שיש ממנו ציפיות לנתונים רבים יותר. את הקישור ממשיכים להוביל ניונג ההולנדי ואינאן הטורקי ובהגנה הטורקים מחזיקים במגנים נהדרים כמו מאיקון ומראינו שיחד עם השוער הלאומי מוסרלה צריכים לשמור על יציבות ולספוג מעט שערים העונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort