הליגה הסינית: זהבי וג'וואנגזו חוזרים לנצח

זהבי וקבוצתו מתאוששים מאירועי הגביע, עם ניצחון וחשוב קליל על לאונינג החלשה. הישראלי עם צמד שערים ובישול נהדר. שחקן לאונינג פונה לבית חולים

 

גוואנג'זו R&F – לאונינג 1:4

לאחר שבוע לא פשוט, שברקע זיכרון השביעייה המהדהדת שספגו בדרבי הגביע, ערן זהבי וגוואנג'זו R&F שלו, אירחו היום את לאונינג מהתחתית. למרות הסיטואציה הלא נעימה, הסקורר הישראלי וחבריו הגיעו למחזור ה-20 בסיטואציה נוחה למדי, לאחר המשחק שנערך אתמול בין בייג'ינג גואן ו-שאנדונג לוננג, הנמצאות מעליהם בטבלה. המארחים שרשמו שתי ניצחונות רצופים בליגה (כולל אחד בדרבי) טרם אותו מחדל בגביע, קיוו לחזור לתלם במהרה בידיעה שניצחון היום והם במקום החמישי בטבלה.

מדובר במשחק חשוב מאוד גם בשביל הקבוצה מהמחוז הצפוני. רנה לובלו – המאמן הצרפתי החדש של לאונינג, קיבל קבוצה בעלת אחת ההגנה הכי חלשה בליגה. אך למרות זאת, החבורה מהצפון הצליחה לרשום ניצחון במחזור הקודם, לאחר 7 הפסדים רצופים ואף הצליחה לא לספוג. היום הם נאלצו להתמודד מול מכונת השערים מראשון לציון, שפורח לרוב במצבים כאלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

45 שניות מהפתיחה ערן זהבי הראה שהוא בא לעבוד. כדור עומק על חצי מגרש מצא את הישראלי ברחבה. זהבי המשיך מהאוויר, אך לא מספיק חזק והשוער הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-5, זהבי שוב קיבל כדור טוב, אך השוער יצא היטב וחסם את הזווית וכתוצאה מכך, ניסיון הצ'יפ של החלוץ פספס את המסגרת.

הלחץ המקומי המשיך מול ההגנה האורחת החלשה, ובדקה ה-10, השער הגיע ממקור לא צפוי. כדור קרן של גוואנג'זו מצא את ראשו של לי, שהסיט עם קצה הפדחת למרכז רחבת החמש, לשם הגיע סולבי אוטסן– הבלם השוודי  שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. אוטסן לא היה מכוסה, מה שאפשר לו לדחוק את הכדור מ-4 מטרים, אל מעבר לקו השער. 0:1 לגוואנגז'ו.

השליטה של הקבוצה המארחת התבטאה בכל אספקט על המגרש, למרות צמד ניסיונות בעיטה מלאות תעוזה של האורחים, שפגעו בשחקני ההגנה לפני שהבשילו למצב מסוכן אמיתי. בדקה ה-22, שוב כדור עומק מופלא, הפעם של קונג, מצא את זהבי. אך הפעם מלך השערים כשל להשתלט על הכדור, למזלו של השוער שתפס את הכדור ואחז בו, כאילו היה בנו העולל.

בדקה ה-23, הקפטן האורח בעל השם המבשר רעות-אססאני לוקימיה, ניסה להפתיע בבעיטה חופשית מכמעט 30 מטרים, אך השוער המקומי-יוליי צ'אנג – ירד היטב לדשא והדף לקרן. שתי דקות לאחר מכן,  שוב דגלי ישראל התנופפו באצטדיון יושישאן. הרמה מכדור חופשי של גוואנג'זו, הורחקה רע בנגיחה קשתית של לוקימיה. הכדור תפס קשת וירד אל רחבת החמש, שם שוב היה ערן זהבי,  כמו גם אוטסן. השניים עלו יחד לכדור, אך ככל הנראה המגע האחרון היה של הישראלי. 0:2 ל-R&F

2 דקות חלפו עד שהגיע השלישי. זהבי עם מסירה מחוכמת, השאיר נדל"ן פנוי ל-טאנג מיאו, שדהר באגף הימני, חדר לרחבה ושחרר בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה השמאלית של השער. 0:3 ל- R&F.

בדקה ה-33, גונג זונג כמעט הצטרף לחגיגה בניסיון בעיטה מ-25 מטרים, אך הכדור פספס את הקורה במעט. בדקה ה-36, גם האורחים עלו על לוח התוצאות. לוקימיה, שלא הראה יכולת הגנתית מרשימה במיוחד במשחק, הפגין כישרון מרשים בבעיטות חופשיות. הבלם הקונגולזי סובב כדור פנטסטי מ-19 מטרים, היישר לרשת. 1:3 ל-R&F.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ערן זהבי הראה יכולת דריבל מרשימה ולאחר שעבר שני שחקנים על שטח קטן, העביר כדור לרחבת החמש שם חיכה צ'או מול שער ריק. הסיני כבש בקלילות, אך השער נפסל בעקבות נבדל.

בניגוד גמור למחצית הראשונה, החלק השני של המשחק התנהל על מי מנוחות, עם דקות רבות ללא אירועים משמעותיים.  בדקה ה-70 קיבלנו אירוע לא נעים, לאחר ש-יאנג'ון זאנג, ספג מכה בפניו ואף התעלף ופונה לבית חולים. כתוצאה מהאירוע הקשה, המשחק הופסק לדקות רבות, בעוד כלל האנשים בקו הדשא נראים כהמומים.

לאחר שהמשחק חודש בדקה ה-78, הרמה טובה לרחבת לאונינג כמעט והפכה למספרת של זהבי, אך החלוץ פספס את הכדור במעט. במקום זהבי, מי שהשתלט על הכדור היה יו צ'וגאי המחליף, שעצר את הכדור בתוך הרחבה, אך שי יצא היטב ובלם את הכדור.

גוואנג'זו נחלשה משמעותית במחצית השנייה, אך שחקני ליאונינג לא נראו ככאלה שיכולים לבצע את הבלתי יאומן. בדקה ה-85, לוקמיה סיפק עוד בעיטה חופשית מוצלחת, אך הפעם השוער הצליח להדוף את הכדור. ממש בדקה ה-90, מהלך מסוכן של האורחים הסתיים בהחמצה גדולה של ליאו לינג. בעקבות הפציעה המדאיגה של זאנג השופט הוסיף תשע דקות למשחק.

בדקה ה-95, זהבי כבש את שערו ה-22 העונה. מהלך נהדר של ג'יפאנג, הסתיים בהרמה מדודה לראשו של הישראלי, שנגח בקלילות את השני שלו במשחק. 1:4 לגוואנג'זו.

בסיום ניצחון חשוב לזהבי וקבוצתו, שמעפילים למקום החמישי בטבלה.

 

זהבי וחבריו חוזרים למסלול הניצחונות (Sport sina)

 

 

תוצאה נוספת:

שנגחאי SIPG – טיאנג'ין קואנג'ין 0:0

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort