דלתות מסתובבות בלונדון

רבים מאיתנו מכירים את האימרה "דלתות מסתובבות" שבדרך כלל רומזות על איש יוצא – איש נכנס.

ממש כמו הדלת המסתובבת בבתי המלון. בכדורגל המושג אף מקבל משמעות דומה כשבדרך כלל ישנה רמיזה על שחקן חדש המגיע לקבוצה מסוימת ובעקבותיה יעזוב שחקן אחר, לרוב על אותה עמדת משחק במגרש.

הדלתות המסתובבות של לונדון כוללות את מועדון הכדורגל הלונדוני המפואר, אלופת אנגליה – צ'לסי.

מצד אחד דייגו קוסטה החלוץ הברזילאי שהתאזרח לטובת הנבחרת הספרדית, מצד שני חלוץ ספרדי טהור בשם אלברו מוראטה.

זה שבא וזה שהולך? קוסטה ומוראטה באימון הנבחרת (AS)

כשקוסטה שיחק בהרכב והבקיע בכמויות יפות במהלך השנתיים האחרונות במדי צ'לסי, הוא לא חשב לרגע שיצטרך לעזוב את המועדון העשיר, במיוחד כאשר הוא החלוץ המוביל שלה ונהנה מיחס כיבוש נהדר. אבל כמו שאמרנו חכמנו – השחקן מתכנן תוכנית ואלוהים צוחק צחוקיות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קוסטה הנמר הסורר – לאן?

אחד הדברים שתמיד אפיינו את דייגו קוסטה הוא מזגו ההפכפך והסורר שהופך אותו לשחקן אהוב ושנוא בו זמנית. אין ספק, קוסטה הוא אחד הסקוררים המחוננים המשחקים היום בקבוצות הצמרת של אירופה, כמות השערים שלו מרשימה בכל עונה בחמשת העונות האחרונות, אך לצערו של השחקן הטמפרמנט הברזילאי/ספרדי הקפיץ לקוסטה את הפיוז לא פעם ולא פעמיים. לכן למרות גודלו הפיזי של השחקן, יכולת הכיבוש המעוררת יראה והבטחון שהשחקן מפגין בכל מגרש שאליו מגיע בטלות ברגע שקוסטה פשוט מחליט לשחק "מלוכלך" ובכך להרוס את שמו שלו ואת שמו של המועדון אותו מייצג ולצערו כך הוא מאבד מניות רבות ממעמדו.

קוסטה כנראה (עדיין לא יצאה הודעה רשמית ומסודרת) מסיים את דרכו בכחולים מלונדון ושם פעמיו אל עבר קבוצתה חדשה ויש כאלו האומרים אפילו אל קבוצתו הקודמת, זו שמתאימה לו כמו כפפה ליד ולסגנון המשחק הנוקשה שלו – אתלטיקו מדריד הספרדית.

שובו של הבן האובד? (Goal)

האופציות לאילוף החלוץ?

היות והגעתו של קוסטה לקולצ'נרוס תצטרך להידחות לפחות עד חודש ינואר 2018 בעקבות באן העברות שספגה אתלטיקו מאופ"א בעקבות העברות שחקנים צעירים. החלטתי לעזור לכם להבין לאן מובילות דרכיו של החלוץ העקשן.

האופציה המלהיבה

מילאן: כי אין כמו קבוצה עתיקת קרבות והיסטוריה אדירה שרוצה להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לטופ של הכדורגל האיטלקי כדי להוכיח את עצמך ולהראות שאתה עדיין החלוץ ב-ה הידיעה.
נכון, מילאן תשחק רק בליגה האירופאית אך מספיק לראות מהצד את ההתחמשות הבלתי נגמרת של הרוסונרי, זה כלשעצמו נותן את החשק להצטרף לפרויקט החדש והמסקרן ביותר באיטליה ולקרוא תיגר על האלופה הבלתי נגמרת של השנים האחרונות – יובנטוס.

יצטרף לפרוייקט החדש? (האתר הרשמי של מילאן)

האופציה המסקרנת

בשיקטש/גלאטאסריי: הכדורגל הטורקי לא נח לרגע ולאחר שנחתו במדינה התוססת לא מעט שמות גדולים בשנים האחרונות, הגיע הזמן אולי להחתים את שובר השוויון הספרדי הישר אל קרבות הצמרת בסופר ליג.

גלא ובשיקטאש באמצע משחק בליגה, האם קוסטה יחזק אחת מהן לקראת המפגש הבא? (Goal)

הליגה היחסית "קלה" לעומת רוב הליגות האירופאיות יכולה לשמש את קוסטה להשאר בכושר משחק טוב  ואף בכושר הבקעה גבוה ולחזור אל הליגה הספרדית מלא מוטיבציה בהתאם.

האופציה המיליונרית

טיאנג'ין (הליגה הסינית): לא מן הנמנע שנשמע על מעבר מפתיע של החלוץ אל עבר ארץ השמש העולה ואולי אפילו ישחק מול גואנז'ו R&F קבוצתו של ערן זהבי. כידוע בליגה הסינית לא חסר כסף ועם השמועות שרצות כבר מחודש מאי על עסקה אפשרית, אולי יסכים קוסטה להצטרף לעונה רגועה ומלאת מזומנים.

שחקני טיאנג'ין חוגגים, יחבור לבן ארצו פאטו בסין? (Sina)

ההמלצה שלי

בחירה במילאן האיטלקית, לפחות כרגע נראית כאופציה המעניינת והטובה ביותר. הפרויקט המסקרן, השחקנים המצוינים שנוחתים במילאנו נותנים הרגשה של עוד, אולי אפילו הרגשה שהפעם מילאן הגדולה חוזרת.

להיות המוציא העיקרי לפועל יכול להוות אבן דרך גדולה וחזקה מאוד, כזו שתשפיע בצורה נהדרת על המשך הקריירה של החלוץ הספרדי החסון ולהוכיח שאגרסיביות היא תכונה לא רעה לחלוץ.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort