התואר הראשון של העונה

בסופ"ש הקרוב הרבה מדינות באירופה יתחילו את עונת 17/18 באופן רשמי עם חלוקת התואר הראשון של העונה- הסופרקאפ. לפניכם רשימה של הסופרקאפים שישוחקו בסוף השבוע בליגות הטובות באירופה.

פיינורד- ויטסה ארנהיים (שבת 19:00)

אחרי בצורת של 18 שנים, פיינורד זכתה באליפות בשיניים בפער של נקודה מאייאקס ונתנה סוף סוף נחת לאוהדים שהיו עצבניים הרבה שנים וגם נתנה לקפטן הבלתי ממעורער דירק קאוט מתנת פרישה מדהימה בגיל 37. אך השאלה שהאוהדים שואלים- ועכשיו?. אחרי העונה הגדולה הזו האוהדים מרוטרדם רוצים המשכיות, ובלי הקפטן האגדי יהיה לא פשוט. זכייה בסופרקאפ יכולה להרגיע כמה פיות בדרום הולנד.

בצד השני ויטסה סיימה בעונה שעברה את העונה הטובה בתולדותיה אחרי שסיימה במקום ה-5 וזכתה בפעם הראשונה בתואר כלשהו אחרי ניצחון בגמר הגביע על אלקמאר. לעומת זאת, מתוך 5 הכובשים המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה נשארו רק 2 ועדיין לא הביאו מחליפים ראויים וכך יהיה להם קשה לשחזר את העונה שעברה.

אצל פיינורד כדאי לשים לב לחלוץ ניקולאי יורגנסן, שכבש בעונה שעברה 25 שערים ואני מניח שהוא לא רוצה לעצור. בצד השני- תתכוננו לשם המסובך של מלך שערי ויטסה בפער בעונה שעברה- ריקי ואן וולפסווינקל. אם מישהו הולך לכבוש בויטסה זה יהיה רק הוא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מפלצת שערים, יורגנסן (fox sports asia)

הימור שלי: 2-1 קשה לפיינורד.

בורוסיה דורטמונד- באיירן מינכן (שבת 21:30)

ברור שזה אמנם לא אמור להיות פקטור משמעותי עבורה, אבל באיירן צריכה לדאוג מאוד מאיך שנראתה בהכנה (במיוחד בהפסדים לשתי המילאנזיות). הקבוצה הייתה נראית לא מחוברת ועם יותר מידי בעיות בשביל להיקרא באיירן מינכן. אנצ'לוטי עדיין צריך למצוא את המרקם הנכון לקראת פתיחת העונה ולהצליח לשלב את שתי הקניות המשמעותיות שלו הקיץ- חאמס רודריגז וטוליסו. זכייה תוכל בעיקר להשכיח את היכולת הרעה מההכנה. אצל השוורצגלבן בעיקר מרוצים מעצם השארתו של אומבמיינג ושאר הכוכבים ומאמינים שהפעם זה יכול להיגמר אחרת. השנה הם מאמינים שאפשר לעשות יותר מהשנים האחרונות ולתת פייט אמיתי על האליפות וזה גם מה שבוס משדר. הקבוצה התחזקה העונה בדברים קטנים בלבד שבוס החליט שצריך לשפר כמו עמדת הבלם (טופרק מלברקוזן החתמה לא רעה בכלל) ועוד כמה צעירים כמו מדיניות המועדון שהתחילה עוד בימי קלופ. זכייה בסופרקאפ תוכל להעיף את האוהדים לשמיים ולגרום להם להתחיל לפנטז.

אצל הבווארים הייתי רוצה לשים דגש על חאמס רודריגז. הקולומביאני מגיע אחרי עונות נוראיות אצל ריאל כאשר לא השתלב, אך יהיה מעניין לראות איך ישתלב בגרמניה תחת המאמן שהביא אותו לריאל מלכתחילה. אצל דורטמונד הייתי רוצה לראות כיצד הסאגה הגדולה כלפי אומבמיינג השפיעה עליו והאם הוא יכול להביא אותם לניצחון על היריבה הגדולה ביותר.

איכזב בריאל, יצליח בבאיירן?, חאמס רודריגז (express)

הימור שלי: 2-2 אחרי משחק מעולה, דורטמונד מנצחת בפנדלים.

בנפיקה ליסבון- גימראייש (שבת 22:45)

זוכת הדאבל בשנה שעברה לא זוכרת עונה שלא שיחקה במפעל הזה. בנפיקה ליסבון כבר 4 פעמים ברציפות אלופת פורטוגל ונראה שיהיה קשה להוריד אותה מהכס, למרות המאמצים מצד פורטו וספורטינג. לעומת זאת, בנפיקה של העונה שעברה היא לא בנפיקה של השנה. הקבוצה שחררה הרבה שחקנים משמעותיים מהעונה שעברה (לינדלוף ליונייטד, אדרסון למנצ'סטר סיטי, סמדו לבארסה ועוד) ונראה שלא הביאה מחליפים ראויים וראו זאת במשחקי ההכנה. זכייה בסופרקאפ היא דבר מתבקש עבור בנפיקה, ואי זכייה בו תגרום לטלטלה בקרב האוהדים. בצד השני גימראייש רק רוצה להעצים את החוויה. אחרי שסיימה עונת שיא בעונה שעברה עם מקום 4 ועלייה לגמר הגביע, הקבוצה רוצה רק להמשיך לחלום. אמנם העונה יהיה הרבה יותר קשה לשחזר את העונה שעברה אך גימראייש מאמינה שגם העונה תצליח להגיע רחוק אחרי ששמרה על רוב הסגל מהעונה שעברה.

אצל הקבוצה מליסבון יש הרבה שחקנים משמעותיים אבל אני הייתי רוצה לשים דגש על הארגנטינאי אדוארדו סלביו. הקשר הימני בן ה-25 היה נראה ככישרון גדול שתוך שנתיים יהיה בטופ של אירופה. בנתיים הוא נשאר בבנפיקה ועדיין מחכה לפריצה שתוביל אותו לטופ, ואני מאמין שהשנה זה יקרה. בגימראייש הייתי רוצה להפנות את תשומת הלב לראפיניה בן ה-19 ששנה שעברה עשה את עונת הבכורה שלו בבוגרים של הקבוצה ונראה שהוא יכול להתפתח לכישרון גדול.

אולי השנה? סלביו (squawka)

הימור שלי: 3-0 קליל לבנפיקה.

בשיקטאש-קוניאספור (ראשון 20:45)

בשיקטאש מגיעה לעונת 17/18 במטרה אחת- אירופה. אחרי טבילת האש בעונה שעברה בליגת האלופות הם רוצים נוקאאוט ואם ההגרלה לא תהיה אכזרית הם גם יכולים להשיג את זה. רק מה, שלפי ההכנה הם ממש לא שם. ב-4 המשחקים שערכה (בטיס, ויאדוליד, לאס פאלמס ושאלקה) לא ניצחה אפילו פעם אחת ומבחינת המטרות קבוצות כאלה הם חייבים לנצח. זכייה בסופרקאפ היא must מבחינת האלופה והפסד יכול להוביל לזעזוע. לעומתם זוכת הגביע בעננים. אחרי הזכייה בתואר הראשון שלה בהיסטוריה הם באים באטרף ויירצו לזכות בתואר השני בתוך פחות מחודשיים, אבל קל זה לא יהיה מול מפלצת בדמות האלופה.

בבשיקטאש הייתי מסמן את הקשר ההתקפי הברזילאי הנהדר טליסקה כמי שיגרום להרבה צרות למחזיקת הגביע. אצל קוניאספור כדאי לשים לב לכך שהחלוץ המוביל של הקבוצה בעונה שעברה- ריאד באג'יק, שכבש 20 שערים (לבא אחריו בקבוצה יש 6 שערים בלבד) עזב לאונדינזה ובלעדיו הסיכוי שתבקיע נמוך מאוד.

טליסקה, האיש של בשיקטאש בהתקפה (goal)

הימור שלי: 2-0 בשיקטאש.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort