חצי קלאץ'

RAW חזרה לפיטסבורג ואני דווקא יחסית התלהבתי אומנם לא קיוותי למשהו ממש מיוחד אבל חשבתי שהתוכנית תהיה טובה אבל אני טעיתי התכנית לא הייתה נוראית אבל גם לא טובה

לזנר חוטף בוקינג נוראי

בואו נתחיל לסקר את התוכנית מההתחלה, קורט אנגל מדבר על הזכיה שלו במדליית זהב לפני 21 שנה ואז ברוק לזנר ופול היימן נכנסים לזירה ופול היימן מתחיל להתבכיין על הקרב של ברוק לזנר בסאמרסלאם ואומר שאם ברוק לזנר לא מנצח את הקרב הזה הוא עוזב את הWWE. אני לא מבין איזה אפס קטנוני הבוקינג של החברה מנסה להוציא את ברוק לזנר אוקיי הבנו ברוק לזנר עוזב את ה-WWE אחרי סאמרסלאם בשביל ה-UFC אבל באמת לא יכולתם למצוא תירוץ אחר ל-"למה ברוק עוזב"???

לזנר הורס לאנגל את החגיגה (WWE)

ההארדיז והקלאב בקרב מעולה

אחרי זה מגיע הקרב הכי מרענן של התכנית כשההארדיז נלחמים נגד גאלוס ואנדרסון. הקרב היה אחד הקרבות טאג טים הכי טובים שראיתי בתקופה האחרונה, מלא באקשן זורם כיפי והוא בהחלט המרענן של הערב. הקרב נגמר בטוויסט אוף פייט של מאט וסוואנטון בומב של ג'ף על לוק גאלוס ובבראוול של ההארדיז, הריביבל והקלאב. הבראוול הזה פשוט היה מעולה, שימוש בכל אלמנט שיכול להפוך בראוול למהנה לצפייה לא כמו הבראוולים שכל המתאבקים יוצאים לעצור אותו פשוט בראוול יפה ועוצמתי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מוזיקה לעיניים (WWE)

CRUISERWEIGHT

בהמשך היה הקרב הכי גרוע של הערב טאג טים של שישה קרוזירוויטס לא רק זה שלאף אחד לא אכפת מהקהל של הקרוזירוויט דיביז'ן גם לWWE לא אכפת. הבוקינג פה נראה כל כך נוראי שאני לא אהיה מופתע אם לא היה בוקינג והם אלתרו את הקרב ברגע האחרון. הדבר היחיד שהיה טוב בקרב הזה הוא הסיום שבו רואים את הכשרון של טוזאווה סוף סוף כשהוא מצמיד את פרקינס.

הכוח של טוזאווה (WWE)

עכשיו אתם בטח חושבים שאחר הקרב הנוראי הזה אין ל-RAW איך להתדרר למקום יותר נמוך

MIZ TV

אם אתם חושבים שאחרי הקרב שהיה קודם לא יכול להיות משהו יותר גרוע אני אחסוך מכם את הפרטים ורק אגיד שזה המיז TV הכי גרוע אי פעם ושהחלק הכי טוב בו זה שג'ייסון סתם למיז את הפה

תודה ג'ייסון!!! (WWE)

מרגישים את האיחוד באוויר

אוקיי אז אחרי שני קטעים מזעזיים סוף סוף בא קרב טוב של סת' רולינס נגד שיימוס בקרב ההאיכות של ההיאבקות הייתה טובה לא מעבר לכך אבל עם כל כך הרבה קטעים מזעזים הוא כבר מרגיש כמו קרב מעולה שיימוס ורולינס בהחלט יודעים להתאבק בצורה טובה, הכימיה ביניהם מטורפת ובהחלט הסיום של הקרב מספק עם ניצחון של רולינס ובילד אפ לקרב לסאמר סלאם כשדין אמברוז נכנס ותוקף את שיימוס וסאזארו.

סך הכל קרב טוב (WWE)

בילד אפ מעולה לקרב הכי מיותר של סאמר סלאם 

בריי וויאט טעם קצת מהיחס של עצמו כשבאלור תקף אותו מתקפת פתע וסוף סוף זה מרגיש כאילו שבאלור יכניס את הדמות של מלך השדים בסאמר סלאם וישחק עם בריי במשחק שלו אבל זה לא משנה את העובדה שכל הפיוד עם בריי קובר את באלור במקום לתת לו לצעוד לאליפות שכל כך מגיעה למתאבק המעולה הזה.

#באלורקלאב (WWE)

SPOILER ALERT

רומן ריינס סאמואה ג'ו וסטרומן נלחמים בקרב משולש והקרב היה יחסית טוב, אולי איטי קצת, אבל היי! נסו אתם לזוז מהר בגוף של 100 ומשהו קילו. בכל מקרה הקרב הזה מכיל ספויילרים למה שיקרה בסאמרסלאם כי אין דבר יותר טוב חוץ מלתת לרומן ריינס עוד פוש ולגרום לו להיות יותר שנוא בתעשייה נכון? נכון?? אז זהו שלא אז הגיע הזמן להכין את עצמכם נפשית לניצחון של רומן בקרב בסאמר סלאם עם ניצחון שיגרום לכם לדז'ה וו בסאמרסלאם.

ווף ווף זאת החצר שלי (WWE)

הקרב הבא כל כך נוראי שכואב לי לסקר אותו

אלייאס סאמסון סליחה אני מצטער וינס התכוונתי אליאס משמיד את קליסטו בקרב שהיריבים בו מתאימים אחד לשני כמו שכפפה מתאימה לרגל אין לי מילים חוץ מהמילים האלה.

ההשפלה… (WWE)

ג'קס וביילי

קרב נוראי איטי משעמים שאתה סופרת את מאיות השניה עד לסוף שלו נורא פשוט נורא וההפסד של ניה פשוט משפיל גם את ניה וגם את ביילי. היה לקרב הזה הרבה פוטנציאל אבל היי אנחנו ב-RAW לא ב-NXT ולכן הסיום של הקרב צריך להיות עם ניה מתרסקת לתוך מדרגות ומפסידה בגלל קאונטאאוט.

פשוט בזבוז של קרב (WWE)

ביג שואו

המיינאיבנט של הערב היה ביג שואו נגד קאס והקרב היה חביב ובאמת שאין לי תלונות לגביו אומנם טיפה איטי אבל ג'יזס הם שתי ממוטות אם הם היו זזים מהר זה היה נראה מזויף. הקרב היה מלא באקשן וסוף סוף ראינו את הסיבה שביג שואו  נקרא ככה הוא פשוט נתן ביג שואו! הקרב נגמר בצורה טובה בהתחשב בזה שהקרב הוא חלק מהפיוד של אנזו וקאס אין שום סיבה להתעצבן על זה שהקרב נגמר באנזו מכה את קאס וביג שואו מכה את קאס ב-KO פאנץ' לאחר הקרב. בהחלט קרב טוב אומנם לא הכי מרגיש כמו מיין איבנט אבל מספק בהתחשב לזה שהתוכנית לא הייתה טובה

אחלה של קרב (WWE)

לסיכום ה-RAW של היום היה פושר אז האם שווה לצפות???? אם יש לכם זמן לשרוף בהחלט אם אין לכם אל תפנו לעצמכם זמן מיוחד ותסתפקו בהיילייטס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort