לא חובה צפייה, אבל ראו שומרת על הסטנדרט

פרק נוסף של ראו, ובדיוק אותו הדבר מתרחש. רסלינג טוב, תכנית סולידית לחלוטין, אך בהחלט אפשר לוותר עליה ולהעביר את הזמן עם משהו יותר מבדר. מה יהיה עם ה-WWE, וכיצד הם יכולים להעלות את הראו של התכניות השבועיות שלהם?

לאחר שצפיתי והזדעזעתי מבאטלגראונד, אנחנו עוברים לראו. אני חייב לציין שהפרק הזה עלה על כול ציפייה שהייתה לי, בהחלט היה פרק לא רע עם רסלינג טוב בלא מעט מהקרבות, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהפרק הזה לא באמת Must-See.

קורט אנגל מתייחס לאירועים בראו האחרון:

ראוי לקרב (האתר הרשמי של ה-WWE)

סגמנט שפתח את ראו לא רע וסוף סוף ענה על השאלה הגדולה מכולן – מי יפגוש את ברוק לסנר בסאמרסלאם. התשובה היא פשוטה מאוד, במקום לתת לאדם אחד שראוי לקרב (בראון) פשוט נעשה קרב מרובע בין ג'ו, ריינס, בראון ולסנר, למרות שלא מגיע לשניים שנמצאים בקרב.

אליאס סמסון ניצח את פין באלור:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב טוב בגדול, עם קצת יותר זמן היה יכול להצליח יותר. בקטן, הסוף היה לא טוב. נתנו לבריי וויאט לגרום להפסדו של פין באלור, ובכך הרסו לו את המומנטום. אבל היי, כנראה שהכותבים חושבים שניצחונות והפסדים לא רלוונטים לבוקינג, מי אני שאשפוט.

ביג קאס ניצח את אנזו אמורה:

מחץ אותו (האתר הרשמי של ה-WWE)

קשה לי לומר את המילה ניצח, כי ביג קאס פשוט מחץ את אנזו אמורה בפחות מחמש דקות. סביר להניח שהמטרה של העניין הייתה לבנות קרב בין ביג קאס לביג שואו, בינתיים זה עובד, כולל התקיפה של שואו בסיום הקרב. שאפו לביג קאס שממשיך להפוך את אנזו לג'ובר.

לאחר שנאיה ג'קס ניצחה את אמה בפחות מדקה, מקבלים הרבה דיבורים מאחורי הקלעים, בעיקר הקשורים לנוויל ודאיוורי.

ביילי ניצחה את סאשה בנקס:

אחד מהקרבות הכי טובים של השנה ללא צל של ספק. זה הדבר שאתם חייבים לראות מהתכנית הזו, תראו את הקרב הזה ותדלגו על השאר. צר לי שלא עשו את ההיל טרן של סאשה בנקס, אבל זה יקרה בקרוב. מקווה מאוד שהכותבים יעשו את זה כמו שצריך. ובהצלחה לביילי מול אלכסה בליס.

ג'ייסון ג'ורדן ניצח את קורט הוקינס תוך כמה שניות, ובצדק, הוא צריך מומנטום לאחר "החשיפה".

הרווייוול ניצחו את גאלוס ואנדרסון:

שוב, גאלוס ואנדרסון הם ג'וברים. בסך הכול מדובר באחלה קרב שהרווייוול זכו בו לניצחון, מיד לאחר סיומו הגיעו ההארדי בויז ותקפו את הרווייוול. עדיין לא ברור לי מה התכנון עם ההארדי בויז והאם יחליפו להם גימיק בקרוב, אני מקווה שזה יקרה ושגאלוס ואנדרסון יקבלו צ'אנס אחד סוף סוף.

דין אמברוז וסת' רולינס ניצחו את המיז, בו דאלאס וקורטיס אקסל:

אין אמון עדיין (האתר הרשמי של ה-WWE)

זה היה קרב לא רע בכלל, סגר את התכנית כראוי. חבל לי שכבר נתנו לאמברוז ורולינס, היו צריכים למכור את אי האמון ביניהם בהפסד שערורייתי. המיז ראוי לקבל הרבה יותר ממה שנותנים לו. אמברוז סירב לבצע את הסיגנצ'ר פיסט-באמפ של השילד בסיום, כנראה שהוא עדיין לא בטוח שרולינס באמת לצידו.

בשורה התחתונה,

מדובר בפרק לא רע עם קרבות טובים לחוד ודברים מזעזעים אחרים לחוד. אני מרוצה שהפרק לא שמר על הסטנדרט הרע שהציב באטלגראונד, עכשיו השאלה היא רק כיצד סמאקדאון יצליחו להתמודד עם המפלה שלהם מאתמול. והלוואי שסוף סוף פין באלור יחזור לתמונת אליפות ראשית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort