נשארו רק עם המחמאות

נבחרת העתודה יצאה הערב למשחק הגמר של אליפות אירופה עד גיל 20, שם פגשה את הנבחרת היוונית, הישראלים עשו מסע נפלא וניצחו נבחרות חזקות מאוד בדרך לגמר ורצו הערב להפתיע שוב ולזכות בטורניר, אלא שעל המגרש זה התנהל קצת אחרת, הנבחרת פתחה טוב אך נעצרו והיוונים התעוררו החלו לקלוע שלשות ולתת הגנה חזקה ובסיום גברו 65-56 על הישראלים שנשארו רק עם המחמאות

הערב תצא נבחרת העתודה למשחק הגמר באליפות אירופה עד גיל 20, לפני חודש אין אוהד כדורסל ישראלי שהאמין שדבר כזה יכול לקרות, אך המאמן, עודד קטש וחניכיו הפתיעו את כולם והגיעו לגמר כשהם על הדרך מדיחים את איטליה, איסלנד וצרפת החזקות, שחקני המפתח של הנבחרת עד כה הם תמיר בלאט, שחקן הפועל חולון, שפשוט עושה באליפות הזאת כרצונו, נראה נהדר ומעמיד ממוצעים של 17 נקודות ו-10.7 אסיסטים למשחק, ליד בלאט יש את יובל זוסמן, שחקן מכבי רעננה, שהוגדר על ידי פיני גרשון כתאודוסיץ' הבא מראה יכולת קליעה מעולה ומרשים עם 15.2 נקודות ו5.5 ריבאונדים למשחק, לצידם ישנו את דניאל קופרברג, שחקן מכבי חיפה, סנטר נהדר שעד כה שולט נהדר בצבע עבור הנבחרת ומעמיד ממוצעים נאים של 11.7 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק, הערב הם יפגשו את היוונים וינסו להמשיך עם היכולת האדירה ולהביא כבוד אדיר, גאווה גדול למדינה ומעל הכול להראות לכולם שיש עתיד בכדורסלן הישראלי.

מנגד, הנבחרת היוונית גם עשתה דרך מרשימה ועברה אחרי הבתים את מונטנגרו, ליטא וספרד החזקה כדי להגיע לגמר מפתיע, היוונים שמארחים את הטורניר, יזכו הקרב לתמיכה האדירה של הקהל שלהם שאמור למלא את האולם עד אפס מקום בנוסף, יקוו היוונים לקבל את שחקני המפתח שלהם חרמלפופולוס שמוביל בנקודות את היוון ובנוסף אליו את הרכז מיקאיל לונציס שמוביל כדור נהדר ועושה הגנה ברמה גבוה מאוד, על הכול מנצח המאמן פאפאדאודורו שמוביל עד כה את היוונים לטורניר מוצלח ומפתיע עם ניהול מוצלח של הסגל והטקטיקה, הערב ינסה המאמן להביא ליוון כבוד ולחגוג עם הקהל המקומי זכייה.

המשחק התחיל נהדר עבור הנבחרת שרצה מהפתיחה והראתה הגנה חזקה מאוד כשבראשום זוסמן פשוט נראה נהדר, היוונים התקשו לקלוע והצליחו רק לצמק ובסוף הרבע הראשון 16-9 לישראל. ברבע השני היוונים עברו התעוררו וריצת 9-0 נתנה להם יתרון ראשון, הנבחרת ניסתה להישאר בתמונה כשבלאט קולע סלים חשובים אך חרמלפופולוס השאיר את היתרון אצל היוונים שיקגו למחצית עם 26-23. היוונים המשיכו לקלוע גם ברבע השלישי שקוניאריס תופר מבחוץ בקלות, ארצי וזוסמן ניסו להשאיר את הנבחרת בתמונה אך ספגו סל מחצי מגרש על הבאזר שקבע 48-41 לפני הרבע האחרון. הרבע הרביעי הפך להצגה של היוונים שבראשו חרמלפופולוס וקוניאריס עלו ליתרון שיא של 16 נקודות, יובל זוסמן לקח פיקוד ועם שלשה וסל חשוב הוריד ל11 בלבד. היוונים המשיכו לעשות כרצונך מול ההגנה הישראלית ורק זוסמן השאיר את בישראל בהפרש סביר עם שלשות גדולות, אך גם זה לא עזר היוונים לא נתנו ליתרון לברוח ובסיום זה 65-56.

הקפטן לא הרשים בגמר (FIBA)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חמישיות:

נבחרת ישראל- תמיר בלאט, רועי הובר, יובל זוסמן, נתאנל ארצי ודניאל קופרברג

נבחרת יוון- מקאיל לונציס, אנטוניוס קוניאניס, דימיטריוס פליוניס, ואסיליס חרמלפופולוס ותאודורס קראס

רבע ראשון:

הנבחרת הישראלית פתחה חזקה מאוד את המשחק עם 5-0 מהיר והציגו הגנה חזקה מאוד, היוונים הצליחו לפרוץ לבסוף את ההגנה הישראלית וקלעו סל ראשון רק אחרי 4 דקות בדרך ל-5-2. זוסמן התחיל להתחמם וקלע ששתי שלשות גדולות, עמית נבון הוסיף אחת משלו בדרך ליתרון 9, היוונים ניסו לחזור, נבון ענה להם מהצד השני ולבסוף סל של דיפלארוס צימק וקבע 16-9 לנבחרת הישראלית בסוף הרבע הראשון.

רבע שני:

היוונים עלו חמים לרבע השני ופתחו חזק מאוד עם ריצת 9-0 כשלונציס קולע שתי שלשות וקוניאריס הוסיף בדרך ליתרון ראשון במשחק 18:16, הישראלים התקעשו מאוד לקלוע והצילחו להישאר במשחק רק מהקו, מהצד השני קוניאריס הוסיף עוד שלשה וחרמלפופולוס הוסיף לפני הסיום שלשה גדולה וקבע 26:23 ליוונים.

במחצית זה היה צמוד (FIBA)

רבע שלישי:

הרבע השלישי התחיל צמוד אלא שאז היוונים התעררו קוניאריס התחיל עם שלשה גדולה וחרמלפופולוס לקח פיקוד והוביל את היוון לעוד ריצה שבסיומה הוא קולע סל שקובע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק 39-27 למקומים, ישראל לא ויתרה, בלאט הגיע סוף סוף למשחק קלע שתי סלים חשובים ובנוסף הוסיף קובר סל מחצי מרחק וצימק לשש הפרש בלבד. קיסידיס וחרמלפופולוס החזירו בצד השני עם סלים קלים והחזירו את היתרון לדו ספרתי. הישראלים שוב התעוררו בזמן וסלים של ארצי וקופרברג הורידו את הפרש לארבע בלבד, כמה שניות לפני הרבע, דיפאלרוס לקח את הכדור ומחצי מרחק זרק, קלע וקבע על הבאזר 48-41 ליוונים.

רבע רביעי:

היוונים המשיכו לרוץ גם ברבע הרביעי כשסלים חשובים של לונציס וקוניאריס לא עצרו והחזירו את היתרון ליתרון השיא וקבעו 16 הפרש, בצד הישראלי זוסמן המשיך לנסות ולנסות ואף הצליח להוריד ל-11 הפרש עם שלשות ענקיות אלא שהיוונים לא נתנו ליתרון לברוח חזרו לתת הגנה קשוחה ולקלוע מבפנים ומבחוץ ובסיום 65-56 ליוונים שזכו בזהב.

זוסמן עשה הכול אך זה לא עזר (FIBA)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort