דני סאביוס- הרכש הצעיר והמבטיח החדש של ריאל

ריאל מדריד החליטה, בצעד חכם במיוחד לדעתי, ללכת על צעירים ספרדים כרכש. אני אוהב את זה. קודם כל זה מתאים לקבוצה, לקהל, ובכלל לבנות הרכב מגובש עם מחליפים צעירים מוכשרים זה אומנות השיטה שלי, גם במנג'ר.

משחקן לא מוכר, דני סבאיוס הפך את היוצרות והיה המצטיין בטורניר יורו עד גיל 21, יחד עם סנדרו.

את היכולות שהוא נתן כבר במהלך העונה, אבל עדיין בטיס זו אפילו לא ולנסיה, ובטח שלא האחות סביליה. שיפולי הליגה הספרדית.

באמת מהר הכל התפתח, ועוד בחודשי מרץ אפריל ראיתי את הביצועים שלו בבטיס וידעתי שמהר מאוד קבוצות באירופה ירצו אותו, הטורניר האחרון עשה את זה קל ומ-15 מיליון יורו המעבר מבטיס לריאל היה קל מדי.

סאביוס בא מעיר הכדורגל הדרומית, סביליה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גדל בבטיס סביליה,  שיחד עם היריבה העירונית גידלו עשרות כוכבי על של הכדורגל העולמי. חואקין, רייס, סרחיו ראמוס, דייגו קאפל ועוד ועוד ועוד.

סאביוס נתן עונה כל כך טובה העונה, שכבר בסוף העונה במשחקי הידידות ציפיתי לראות אותו בנבחרת הבוגרת, לפחות בסגל, כי היה נראה שהצ'אנס הגיע ובספרד יודעים לתת במה לכוכבים שבולטים בליגה.

בטיס נתנה עונה לא רעה, ובמספרים יש לו 98 הופעות ו-7 שערים. השנה הצטיין בעיקר בבישולי שערים, ושוב היורו האחרון הבליט עוד יותר את הכישרון.

לדעתי, בקבוצה כמו ריאל, הנוכחית שיש 11 קבועים בהרכב, ומלבד זה שהייתי מכניס את מוראטה על חשבון בנזמה, ההרכב הוא פונקט, קבוע.

לדעתי  הקבוצה ההתקפית הטובה בעולם, אחת הקבוצות המלהיבות שהיו לנו. ומה שהכי סקסי?

הגנה רעועה, ותמיד משחקים על התקפה. אני לא אוהד ריאל, אבל קשה לא לאהוב כדורגל כזה. סוחף, מהיר, עם המון שערים ובהשוואה לעבר עם ציביון ספרדי בולט. הקהל מת על זה.

ואסקז, מוראטה, אסנסיו, איסקו, עכשיו סאביוס. אני אוהב את זה. ההרכב המשלים הוא משחקני בית, או ספרדים.

אני הייתי חושב להחזיר גם את חואן מאטה מיונטייד ובכלל הרבה מאוד ספרדים מייאישים את מרכז המגרש.

בריאל, סאביוס מגיע על שחקן משלים בדיוק לעמדה תפוסה, אבל לדעתי האיכיות ההתקפיות שלו עולות לדוגמא על קובצ'ביץ.

בריאל ההצלחה הייתה במערך 4-3-3 קלאסי שמודריץ הכל יכול קאסמירו וקרוס עושים שליישית אמצע חזקה שעליה כל העונה ריאל חיה ונושמת.

סאביוס מיועד להיות המחליף הקבוע באמצע ולתת פוש מאחורה.

לפני המעבר לריאל היו עוד מספר מועדונים שם נוספים שחשקו ביהלום, ובארסה הייתה בתמונה גם. מבחינת סאביוס הלב רצה ריאל מדריד, והשידוך הושלם.

אני רואה בשידוך הזה ניצחון לדרך החדשה במדריד. נותנים שם כרגע עדיפות לספרדים, והקנייה נכונה כי זה מתחיל מגיל צעיר, וככה בונים קאדר לשנים ארוכות. בעבר ריאל כל קיץ הייתה קונה כוכב עולמי אחר, בסכומי עתק. מפיגו, זידאן, דרך רונאלדו, בייל וחאמס.

עדיין יש איפה לשפר, מוראטה לדעתי חייב לשחק יותר, עדיין שחקנים טובים גם נמכרים מריאל החוצה זה לא שיוצאים שחקני בית בתדירות גבוהה, הייתי רוצה לראות עוד שחקנים משתלבים מהקסטיליה.

בכל מקרה, סאביוס, הכוכב הטרי שיצא מבטיס, ואחרי יורו נהדר זו שנת ההוכחה, הטכניקה שלו והמסירות החכמות זה כיף, אין הרבה שחקנים כאלה כיום שהם פליימקרים טיבעיים כאלה.שחקני אמצע בלבד. סאביוס הוא כזה.

שחקן שיודע לתת פס נכון, להעמיד מול השוער, לשלוט בקצב המשחק. סאביוס בהחלט  צריך אחר כך להשתלב בהרכב, מודריץ אני מאמין, כבר בן 32, ינוח קצת יותר העונה.

אז נכון לרגע זה, עדיין הוא לא עבר רישמית ובכל האתרים עדיין מוצג כשחקן בטיס, אבל לכולם ברור סאביוס שחקן ריאל מדריד.

שיהיה בהצלחה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort