מיד לאחר GBOF, ראו נופלת בצורה מאכזבת

לאחר שהאירוע האחרון היה טוב, לא מפתיע בתוצאות אבל רסלינג טוב בהחלט היה שם, ראו לא הצליחה לספק אפילו רסלינג סולידי, דבר שאפיין את התכנית במהלך השנה. ולמה ההארדי בויז בדרך למעלה?

אתמול התרחש אירוע נוסף של התכנית ראו, Great Balls of Fire. האירוע הזה לא איכזב אותי, אך גם לא הצליח לגרום לי להתעניין כמעט בשום דבר שראו עושים השנה. וכעת, יום אחרי, ה-10.7.17, הפרק של ראו רע. רע מאוד. אפילו את הרסלינג הטוב לא קיבלנו, ומדוע זה קרה?

ביג קאס מתייחס לקרב בינו לבין אנזו אמורה:

הסגמנט הזה פתח את התכנית בצורה טובה, ביג קאס לא הצליח לעניין את הקהל ביכולות המיקרופון שלו אך הוא הצליח לבצע את העבודה שלו. בנוסף, ביג שואו, שהיה מעורב בעימות בין השניים, הגיע לזירה ותקף את ביג קאס, וכמובן שזה היה גם בצדק.

פין באלור ניצח את אליאס סמסון:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב פותח לא רע, מהבודדים בתכנית שהצליחו לעמוד בציפיות. סמסון קיבל את הזמן שלו להראות יכולות בתור היל ופין באלור הוכיח פעם נוספת שהוא אחד מהמתאבקים המוכשרים ביותר ברוסטר הנוכחי של ה-WWE, הוא מוכרח לקבל יותר קרדיט.

ההארדי בויז מתייחסים לעתידם ב-WWE:

מה שהכי חיכיתי לראות זה מה הולך להיות עם ההארדי בויז, והיום קיבלנו רמז ברור בנוגע לגימיק "Broken" שהם השתמשו בו בצורה גאונית ב-TNA. ג'ף הארדי הזכיר מילים כמו שבור, מוחלט, ועוד שעשו לכולנו את הספוילר שכולנו רצינו לקבל – ההארדי בויז, הולכים להישבר שוב.

בקרוב מאוד (האתר הרשמי של ה-WWE)

קארל אנדרסון ולוק גאלוס ניצחו את ההארדי בויז:

הקרב הזה לא היה ארוך מידי ועשה בדיוק את המטרה שלו, שהיא להוציא את ההארדי בויז ממירוץ האליפות ולתת לגאלוס ואנדרסון מומנטום שהם צריכים בצורה קריטית. בסיומו של הקרב הגיעו הרבייבל ותקפו את ההארדי בויז, זה מתחיל להיראות מעניין.

המיז מחלק פרסים לשלל מתאבקים ב-WWE, כלומר לעצמו:

המיז חילק פרסים למריז, לקורטיס אקסל וכמובן לעצמו. פתאום, הגיח לו אמברוז לזירה (מה שאומר שהפיוד הזה ממשיך) ותקף אותו. ברגע שהמיז קיבל את השליטה על אמברוז, סת' רולינס הגיע ועזר לו לגבור על המיז.

אמברוז מבהיר לרולינס שהשילד לא הולכים לחזור ושהוא לא סומך עליו.

עפו על עצמם (האתר הרשמי של ה-WWE) סאשה בנקס וביילי ניצחו את נאיה ג'קס ואלכסה בליס:

ביילי השיגה ניצחון שהיא הייתה חייבת למומנטום השלילי במיוחד שלה. נאיה ג'קס ממשיכה להיתקע כאשר סאשה בנקס בונה לעצמה מומנטום. בסך הכול קרב זוגות טוב ששירת את המטרה שלו.

גולדאסט ממשיך ליחצן את הפרויקט האחרון שלו.

גולדאסט ניצח את אר טרות':

קרב קצר שנועד לבנות לגולדאסט את המומנטום מחדש, האיש הנכון ניצח פה. בנוגע לאר טרות', אני לא מצליח להבין למה הוא לא לוקח את הרגליים שלו ופשוט עוזב את ה-WWE, הפעם אחת ולתמיד.

ברוק לסנר מחפש יריב לסאמרסלאם:

כול סגמנט בו מעורבים קורט אנגל ופול היימן הוא תמיד מצוין. בנוסף, סמואה ג'ו ורומן ריינס שניהם הגיעו לזירה בנסיון לקבל את הקרב המיוחל מול ברוק, ואנגל קבע קרב בשבוע הבא בין שניהם, המנצח יפגוש את ברוק לסנר בסאמרסלאם, וכעת נותר לקוות שבראון יחזור בזמן כדי לקבל את הקרב שמגיע לו.

תמיד מצוין (האתר הרשמי של ה-WWE)

אקירה טוזאווה וסדריק אלכסנדר ניצחו את נוויל ונועם דר:

קרב שנועד לשרת את העלילה, ולכן גם לא זכינו לראות יותר מדי מהלכים מרשימים המאפיינים את המתאבקים בקרב. נועם דר ממשיך להיות קבור מתחת לאדמה ואני מקווה שהפיוד עם סדריק יצליח להוציא ממנו משהו, וטוזאווה מקבל את הנקמה שלו בנוויל.

בריי וויאט ניצח את סת רולינס:

הפיוד המאוס חוזר פעם נוספת, והפעם בקרב טוב יותר מבחינת איכות רסלינג על פני הקרב מאתמול ב-GBOF, ובנוסף גם בריי וויאט קיבל מומנטום שהוא היה חייב. בסיום הקרב הגיעו המיז, אקסל ודאלאס ותקפו את רולינס, אמברוז עזר לו להתגבר עליהם.

בשורה התחתונה,

התכנית ירדה באיכות שלה השבוע, ללא ספק איכות הרסלינג ירדה בצורה משמעותית ורק מעט סגמנטים הצליחו לעניין אותי. הרגע בו ההארדי בויז עשו טיזינג לגימיק המקורי שלהם היה נפלא, והמיין איבנט הייתה סולידית, אך מעבר לכך לא היה יותר מדי הערב בראו, וחבל שכך.

קאמבק? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort