כצפוי, אין הפתעות ב-GBOF אך רסלינג טוב יש

בסיום השבועות האחרונים שסיפקו לנו רסלינג איכותי אך שום קו עלילתי מרתק ויצירתי, קשה לצפות למשהו יוצא דופן מ-GBOF, וכך בדיוק היה. מי שמר על תארו באופן צפוי? היזהרו מספוילרים

לאחר שזכה בקרב על האליפות היוניברסלית, סמואה ג'ו נפגש עם ברוק לסנר וניסה לשים את ידו על התואר אחריו רדף במשך כול תקופתו בראו. האם הוא הצליח לנצח, והאם האירוע התעלה לרמה גבוהה? בואו נגלה. רק חשוב לציין, היזהרו מספוילרים אם עדיין לא ראיתם את האירוע, זה סיקור הכולל תוצאות.

נוויל ניצח את אקירה טוזאווה ושמר על אליפות הקרוזרוויט:

לאחר תקופה ארוכה בה הגבילו את המתאבקים האלה, סוף סוף קיבלנו קרב ראוי לקרוזרוויט הכישרוניים. נוויל זכה להראות את יכולותיו האקרובטיות וטוזאווה הראה לא מעט פוטנציאל. בסופו של דבר, המומנטום של נוויל נשאר באותו קו והוא שמר על תארו, בצדק.

הראו יכולות (האתר הרשמי של ה-WWE)

בריי וויאט ניצח את סת' רולינס:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במקום לתת לנו את הקרב בין בריי וויאט לפין באלור שכולנו חיכינו לראות, פעם נוספת קיבלנו את הפיוד הכי מאוס בכל ה-WWE. בסופו של דבר, זה היה קרב סולידי, אך את רולינס ושלל חבריו לשעבר מהשילד ראינו מול וויאט כמות פעמים רבה, זה מתחיל לשעמם בשלב מסוים.

פיוד מאוס (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביג קאס ניצח את אנזו אמורה:

אחד משני הסטוריליינים היחידים שעדיין מעניינים אותי בראו. ביג קאס פוגש לראשונה את שותפו לשעבר לאחר שבגד בו, והקרב הזה לא איכזב, מנקודת מבט מסוימת. אמנם הוא התרחש במשך 5 דקות בלבד, אך הוא נועד לקדם את הסיפור ולתת לקאס מומנטום, בינתיים זה נראה טוב.

נראו טוב (האתר הרשמי של ה-WWE)

שיימוס וסזארו ניצחו את ההארדי בויז ושמרו על תארי הזוגות:

הקרב הכי טוב של הערב בפער גדול. שלושים דקות של מספר הכנעות, ועוד שמשתתפים בקרב ארבעה מתאבקים מהמוכשרים ביותר ב-WWE, יש יותר טוב מזה? בסופו של דבר סזארו ושיימוס שמרו, אני מקווה מאוד שסוף סוף הכותבים יצליחו לשלב את הגימיק "Broken" של מאט הארדי. מצוין.

שמרו על תארם (האתר הרשמי של ה-WWE)

אלכסה בליס שמרה על אליפות הנשים מול סאשה בנקס:

הקרב הזה נגמר בספירת 10 מחוץ לזירה, סאשה בנקס תקפה את יריבתה בסיום הקרב וללא ספק זה בדיוק מה שהיו צריכים לעשות כדי לקדם את הסטוריליין. קרב לא רע שממשיך להראות שאלכסה בליס הוא הדבר הכי טוב שיש ל-WWE היום.

קלעו בול (האתר הרשמי של ה-WWE)

טוזאווה מבקש מטייטוס אוניל לעשות הכול בשביל קרב חוזר עבורו.

המיז ניצח את דין אמברוז ושמר על האליפות הבין יבשתית:

הכותבים מתעקשים להמשיך עם הפיוד בין המיז ודין אמברוז עוד מימי סמאקדאון. חייבים לסיים את הפיוד הזה כבר, הקרב היום היה משעמם ללא אש אמיתית מהמתאבקים, וזה קורה ברגע שאתה פוגש את אותו יריב במשך מספר חודשים. המיז סחב את הקרב, מגיע לו יריב ראוי לרמתו.

אין אש אמיתית בזירה (האתר הרשמי של ה-WWE)

בראון סטרואומן ניצח את רומן ריינס בקרב אמבולנס:

הקרב הזה מבחינתי הוא התעלומה הכי גדולה בראו היום. בראון ניצח ובסיום הקרב ריינס תקף אותו, מה שהיה די צפוי, אך על פי הדיווחים התכנון הוא לתת לריינס קרב על האליפות האוניברסלית בסאמרסלאם, האם זה משתנה עכשיו לאחר שהוא הפסיד? קרב לא רע בגדול, בקטן ישנם לא מעט סימני שאלה. בסיום הקרב ריינס יצא מהאמבולנס, תקף את ברואן והכניס אותו לתוך האמבולנס ונסע. הוא ריסק את הרכב לתוך משאית ציוד כשסטרומן לכוד בפנים.

מי יפגוש את לסנר? (האתר הרשמי של ה-WWE)

הית' סלייטר ניצח את קורט הוקינס בקרב שאמור להעביר זמן עד שבראון יחולץ מהאמבולנס.

בראון מחולץ ויוצא בצורה מאיימת ומפלצתית, מה שאמור להרתיע את ריינס.

ברוק לסנר ניצח את סמואה ג'ו ושמר על האליפות היוניברסלית:

המיין איבנט הייתה מצוינת ושמרה על הסטנדרט הגבוה מהקרב המרובע באקסטרים רולז בחודש שעבר. סמואה ג'ו היה מצוין, ברוק לסנר היה דומיננטי, אך האדם שעשה את הקרב למושלם מבחינתי הוא פול היימן. לא מעט אמרתי כמה ההשפעה שלו על ברוק משמעותית, היום זה מוכח כאשר הוא הבריק מחוץ לזירה.

השפעה מטורפת על האלוף (האתר הרשמי של ה-WWE)

בשורה התחתונה,

כפי שצפיתי, המנצחים לא היו מפתיעים מידי. ברוק לסנר יפגוש את ריינס ככל הנראה, או את בראון לאחר הסיום של הקרב ביניהם, ההארדי בויז כנראה יתפצלו, ודין אמברוז והמיז ממשיכים להעיק. לפחות קיבלנו רסלינג טוב שאליו כבר התחלנו להתרגל, בלי שום טיפת רגש או יצירתיות. נראה איך הסיפור הזה ימשיך עם ראו הלילה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort