ועכשיו לאתגר הבא

אחרי עונה קשה שנגמרה בזכייה של הבלוז באליפות, צ'לסי של קונטה עומדת בפני אתגר חדש, כזה שהוגדר על ידי מנהל הקבוצה אברמוביץ' מהרגע שהאיטלקי הגיע למועדון- לקחת את צ'לסי המרוסקת אחרי שסיימה עשירית ולהוביל אותה לטופ של אנגליה ושל אירופה. את אנגליה כבר כבש (ובצורה מעוררת הערצה יש לומר) ועכשיו נותר לו לכבוש את המפעל הכי מוערך באירופה- ליגת האלופות וזה יהיה הרבה יותר קשה.

חוץ מהעובדה שהיא הולכת לפגוש קבוצות מפחידות בדרך למעלות המפעל שלא תפגוש בליגה (באיירן מינכן, ברצלונה, הפיינליסטית יובנטוס וכמובן האלופה המכהנת ריאל מדריד), אלא דווקא הסגל הקצר שלה. 13 שחקנים בקבוצה פתחו יותר מ-35 פעמים בהרכב ב-47 משחקי הקבוצה העונה וזה המון- לדוגמא, ליובנטוס היו רק 10 שחקנים עם יותר מ-35 הופעות בהרכב, והם שיחקו העונה 57 משחקים (10 יותר מצ'לסי!!). אני אמנם לא רוצה לדון בהבדלים בין הסרייה א' לפריימר ליג אך מספר כזה (וזה עוד בלי להזכיר את זה שאזפיליקווטה פתח בכל משחק רשמי של הקבוצה) צריך להטריד מאוד את קונטה. בנוסף לכך, השחקן שהביא לצ'לסי את האליפות- קאנטה, עדיין לא שיחק בצ'מפיונס ולכן ספק איך יראה שם.

אזפיליקווטה, פתח העונה בכל משחק בהרכב (chelsea fc)

נראה שהשנה אברמוביץ' לא ממהר לזרוק כסף. עד עתה חלון העברות סולידי מאוד של הבלוז כאשר עבר כבר כמעט חודש מפתיחת חלון ההעברות וחוץ מקאבז'רו בחינם כשוער שני אחרי עזיבת בגוביץ' אין עדיין רכש משמעותי לצ'לסי למרות כל השמועות כגון: מורטאה, רודיגר, אלכס סנדרו, בונוצ'י, באקיוקו, דני אלבס, חאמס רודריגס ועוד. בואו נעבור על כמה מהשמות ההגיוניים יותר מהרשימה.

אנטוניו רודיגר- אולי השם הכי פחות נוצץ כרגע ברשימה, אבל העתיד של הבלם הגרמני גדול. רודיגר, שגדל בדורטמונד הגדולה אך את קריירת הבוגרים החל בשטוטגארט, הגיע לפני 2 קיצים לרומא והיה נראה שמצא בית. מתוך 30 המשחקים שסגר בהם 90 דקות העונה, קבוצתו הפסידה 6 פעמים בלבד. עשה את הבכורה בנבחרת גרמניה בגיל 19 בלבד, זכה עם גרמניה בגביע הקונפדרציות הקיץ והיה מהמצטיינים בטורניר ובגיל 24 נראה הבלם הבא של הכדורגל העולמי. אם קונטה אכן יחתים אותו הקיץ, יש מצב שיביא את המחליף של ג'ון טרי כבר בקיץ שעזב (למרות שלא צריך למהר בהשוואות).

רודיגר עם גביע הקונפדרציות (talk sport)

טמואה באקיוקו- הקשר האחורי הצעיר, או שצריך לומר- אדריכל האליפות הראשונה של הנסיכות מאז שנת 2000. הקשר הצרפתי הוביל את קבוצתו לעונת שיא עם כיסוי קרוב למושלם בחלק האחורי וכבר זכה להשוואות למאקללה האגדי. הבעיה היחידה שעלולה להתעורר בהחתמתו היא ירידה במעמדם של קאנטה. אם קונטה יצטרך לבחור במערך התקפי הוא יצטרך לוותר על אחד מהם וזה יכול לערער את מעמדו בקבוצה ואין לדעת לאן זה יוביל, מבחינת שניהם. וזה עוד בלי לדבר על מאטיץ' שככל הנראה יעזוב במקרה שהצרפתי יגיע ממונאקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כל הקיץ מדברים עליו, בקאיוקו (ESPN)

אלכס סנדרו- המגן השמאלי בן ה-26 מיובנטוס נחשב היום אולי למגן השמאלי הטוב בעולם כיום. הברזילאי נוהג "לשרוף" את הקו השמאלי, בהתקפה ובהגנה ונראה שהוא מתאים בול לשיטה של קונטה, שכמובן משוחקת גם בגברת הזקנה, אך בסגנון שונה. אז אתם בטח אומרים- "נראה מושלם לצ'לסי שיבוא", אז זהו שלא. הגעה שלו ככל הנראה תעצור את הפריצה של מי שהגיע רק בקיץ שעבר והתאים כמו כפפה ליד לקונטה. מרכוס אלונסו יודע שאם סנדרו יגיע, הסיכוי שלו לקבל הרכב קטן והוא כנראה יראה ספסל רוב העונה. השאלה האם ההחלפה של אלונסו בסנדרו תהיה עדיפה לקבוצה, נחיה ונראה.

עכשיו אחרי שעברנו על השמות הראליים ברשימה השאלה האמתית היא בעיקר מי מהשמות יגיע ואיך ישתלב בקבוצה בעקבות עומס המשחקים הצפוי לצ'לסי בעונה החשובה הזו.

בקיצור- קיץ רותח בצד הכחול של לונדון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort