מה נשתנה? ראו הצליחו לעמוד בציפיות השבוע

לאחר שבועות ארוכים של בינוניות, ראו יצרו תכנית שעומדת בציפיות של המעריצים וזו ללא ספק אחת מהתכניות הטובות ביותר שיצאו מה-WWE השנה

לאחר שבשבוע שעבר ראו החלה במגמת שיפור, זה ממשיך גם השבוע עם פרק טוב שלא כדאי לכם לפספס. כרגיל, רומן ריינס המשיך לעשות מה שהוא רוצה, הדומיננטיות של סמואה ג'ו המשיכה וברוק לסנר לראשונה היה בעמדה חלשה. ראו, ה-26.6.17, מתחילים בסיקור.

רומן ריינס מסכים לקרב האמבולנס מול בראון סטרואומן:

ריינס מגיע לזירה ומסכים לאתגר שהציב בפניו סטרואומן. לאחר מכן, מגיע אמבולנס אל המתחם וריינס רץ לכיוונו ופותח את הדלת, בראון לא היה שם, אלא מחוץ לאמבולנס. מפה לשם, השלוש דקות לאחר מכן הן פשוט צפייה בריינס מושפל במכות על ידי סטרואומן. סגמנט מצוין.

ההארדי בויז ופין באלור ניצחו את אליאס סמסון, שיימוס וסזארו:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב זוגות לא רע בכלל, השילוב של באלור וסמסון נועד לקדם את הקרב של שניהם בקרוב באירוע Great Balls Of Fire, אני שמח לספר לכם שה-WWE עשו את העבודה שלהם עם הקרב הפותח של הערב.

גולדאסט מבצע את הליטושים האחרונים ליצירת המופת שלו.

זכרונות מהעבר (האתר הרשמי של ה-WWE)

גולדאסט נגד אר טרות' מעולם לא התחיל:

ה-WWE נתנו חופש מוחלט לגולדאסט הפעם, ואני מאושר לראות שזה עבד. גולדאסט פוצץ את הקרב הרבה לפני שהוא התחיל כאשר השתמש בצלם על מנת לתקוף את יריבו. הכותבים נתנו לנו כאן רגע נוסטלגי כאשר גולדאסט עמד על הגבול בין דמותו המקורית לבין השינוי שעשה בריצה שלו כעת.

פול היימן מתראיין מאחורי הקלעים ומותקף בידי סמואה ג'ו, שמזהיר את לסנר לקראת המשך הערב.

לאבר בול מתארח אצל המיז בתכנית האירוח:

המשפחה הכי חריפה על המסך (האתר הרשמי של ה-WWE)

המשפחה הכי חריפה באמריקה מגיעה לפגוש את המיז. קודם כל, ה-WWE כמובן עזרו ללונזו בול למתג את עצמו ככוכב הגדול של הלייקרס, ולבאר בול היה מבדר מאוד. באיזשהו שלב הגיע דין אמברוז וקילקל את הכול. חבל.

המיז, הית' סלייטר וריינו ניצחו את דין אמברוז, קורטיס אקסל ובו דאלאס:

הקרב הזה היה סולידי, דבר טוב שיצא ממנו הוא שהצוותים שצירפו לאמברוז והמיז לא נפגעו ו/או נקברו במהלך הקרב הזה. המיז ואמברוז ימשיכו לבחון אחד את השני במהלך השבועות הקרובים.

אנזו אמורה מגיב למעשיו של ביג קאס:

זה היה סגמנט לא רע, אבל הוציאו במהלכו את אנזו כמו נמושה. הוא התחנן לסליחה של ביג קאס, התרפס בפניו, ולאחר שהם לחצו ידיים ביג קאס עוד תקף אותו. זה הוציא את קאס אדיר, אבל אנזו יצטרך להתאושש מהדבר הזה.

סת' רולינז ניצח את קורט הוקינס:

קבור לחלוטין (האתר הרשמי של ה-WWE)

כול קרב שהוקינס מופיע בו ומתרחש מתחת לחמש דקות הוא מבורך. רולינס השיג ניצחון חשוב למומנטום שלו מול בריי וויאט, הוקינס קבור מתחת לכול אבן שה-WWE יכלו לקבור אותו.

סמואה ג'ו חונק את ברוק לסנר על הבמה, הרגע הטוב ביותר מהתכנית.

נוויל ניצח את לינסה דוראדו:

הקרב הזה היה נטו לתת לנוויל מומנטום לקראת ההגנה שלו על תואר הקרוזרוויט. ה-WWE ממשיכים במגמה המאכזבת של לקרקע את הקרוזוויטים ולא לתת להם להראות יכולות.

סאשה בנקס ניצחה ארבע נשים מראו:

הצליחה להתעלות (האתר הרשמי של ה-WWE)

בנקס הצליחה להתגבר על נאיה ג'קס, אמה, ביילי, מיקי ג'יימס ודנה ברוק, בדרך לקבל קרב מול אלכסה בליס תמורת התואר. מיין איבנט טוב שנמשכה זמן רב מידי.

בשורה התחתונה,

מגמת השיפור מהפרק האחרון ממשיכה, סמואה ג'ו ממשיך להיות מדהים, לבאר בול הכניס את כולנו להייפ לקראת עונת הכדורסל החדשה, וכמובן שהנשים הראו יכולות רסלינג משובחות לאורך זמן גדול מדי. פרק לא רע, רק שימשיך ככה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort