צ'ילה מסיימת במקום השני ותפגוש בחצי הגמר את פורטוגל

שלב הבתים של גביע הקונפדרציות לשנת 2017 נסגר הערב באופן סופי, אחרי שמשחקי בית ב' הושלמו. המשחק הערב הפגיש בין צ'ילה שבמקום הראשון לבין אוסטרליה שבמקום השלישי, שצריכה ניצחון של שלושה שערים ומעלה והפסד של גרמניה כדי להעפיל לחצי הגמר.

צ'ילה פתחה את הטורניר עם ניצחון 2:0 משכנע על קמרון, ובמחזור השני סיימה ב-1:1 עם המאנשאפט. כל שלושת השערים של אלופת דרום אמריקה נכבשו ע"י שלושה שחקנים שונים: וארגס, וידאל ואלכסיס סאנצ'ז, כוכב הנבחרת. כדי להבטיח את עלייתה לשלב הבא, לצ'ילה מספיקה נקודה הערב מול האוסטרלים, מפני שברשותם 4 נקודות והם ניצבים במקום הראשון. ניצחון של ה-"לה רוחה" יפגיש אותה בחצי הגמר עם מקסיקו, וישלח את גרמניה למפגש מעניין עם פורטוגל אלופת אירופה.

אלופת אסיה הגיעה למשחק אחרי הפסד לגרמניה ותיקו עם קמרון שהביאו לה נקודה אחת. עלייה של אוסטרליה לחצי הגמר תקרה רק אם ה-"סוקרוס" ינצחו הערב את צ'ילה בהפרש של שלושה שערים ומעלה, וגרמניה תפסיד לקמרון במשחק המקביל, דבר שלא צפוי לקרות. בהרכב האוסטרלי פתחו רובין קרוסה וטים קייהיל המצוינים.

המפגש האחרון בין הנבחרות היה בשלב הבתים של מונדיאל 2014, אז הצ'יליאנים ניצחו די בקלות בתוצאה 3:1. מי שכבשו עבור הזוכה בקופה אמריקה היו אלכסיס סאנצ'ז, חורחה ואלדיבייה ובואסז'ור. קייהיל כבש לזכותה של אוסטרליה. שלושה שחקנים בלבד שפתחו בהרכב האוסטרלי באותו משחק פותחים גם הערב, מהצד השני שמונה שחקנים יפתחו שוב מול אוסטרליה, שלוש שנים אחרי אותו משחק.

33,639 צופים ביום בהיר במוסקבה (הטוויטר הרשמי של גביע הקונפדרציות)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

הפתיחה של המשחק הייתה שייכת לפייבוריטית לניצחון, צ'ילה, ובדקה השביעית ארתורו וידאל קיבל כדור גובה לרחבה, הקשר של באיירן לא נתן לכדור לנחות על הדשא ובעט מהאוויר, אך ראיין היה במקום כדי לבלום את הבעיטה החזקה שלו. גם הריבאונד של אדוארדו וארגס נעצר אצל השוער של אוסטרליה והרכש הטרי של ברייטון. בדקה ה-16 גם אוסטרליה הגיעה למצב מסוכן. ג'יימס טרויסי הכניס כדור עומק ליוריץ' אך החלוץ ששתי דקות לפני כן נגח במכוון בשחקן היריבה, לא היה מספיק מהיר כדי להגיע לכדור של טרויסי. בעיטה חופשית של וידאל ממצב מסוכן נעצרה בחומה האיתנה של האוסטרלים, 0:0 אחרי עשרים דקות של כדורגל. הגבהה של וידאל לרחבה בדקה ה-25 יצרה פאניקה בהגנה האוסטרלית, הנגיחה של אלכסיס סאנצ'ז הייתה גבוהה ונצערה בקלות ע"י ראיין. ה-"לה רוחה" הדרום אמריקאית הייתה צריכה לקבל שני פנדלים תוך דקה, אך השופט לא שרק לבעיטה מהנקודה הלבנה. פעם אחת בעזרת שופטי הטלוויזיה ופעם אחת בהחלטה חד משמעית של השופט האיטלקי. כבר אחרי 33 דקות לאוסטרלים היו שלושה שחקנים מוצהבים. הפעם זה היה טים קייהיל הוותיק שהצטרף ללונגו וטרויסי שכבר נכנסו לפנקס של רוצ'י. לונגו הנהדר קיבל כדור עומק לרחבה והבעיטה שלו, חזקה יש לומר, משלושה מטרים נעצרה בהצלה הירואית של קלאודיו בראבו שמנע פיגור מפתיע עשר דקות לפני השריקה לסיומה של המחצית.  שער של ה-"סוקרוס"! אוסטרליה ניצלה איבוד כדור של צ'ילה במרכז המגרש, ובסופה של התקפה זריזה קרוסה מצא את טרויסי שהקפיץ בקלות מעל קלאודיו בראבו שהופקר ע"י הגנתו. 1:0 בדקה ה-42. הקהל הצ'יליאני שהגיע לתמוך לא ממש התרגש משער היתרון של האוסטרלים והחל לשיר בעוצמה את אותן מנגינות שכולנו זוכרים ממונדיאל 2014. כחצי דקה להפסקה ארתורו וידאל קיבל שוב הזדמנות גדולה לכבוש. הפעם איסלה עשה את הפעולה על הקו, הרים את הכדור לרחבה ומצא את וידאל שנגח טוב אך שוב נעצר אצל ראיין המצוין. ההפקרות בהגנה של בראבו המשיכה והפעם סינסבורי מצא את עצמו לבד מול בראבו כשהכדור שנבלם ע"י ההגנה הצ'יליאנית עשה את דרכו מהשמיים לדשא, הבלם בעט מהאוויר גבוה מעל השער.

מחצית:

צ'ילה 1:0 אוסטרליה

כבש לאוסטרליה: ג'יימס טרויסי (42)

יתרון מפתיע, ההגנה של צ'ילה נרדמה (הטוויטר הרשמי של נבחרת אוסטרליה)

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף של האדומים – מרטין רודריגז ופאבלו הרננדז המנוסה החליפו את צ'ארלס אראנגיז ופואנזאלידה המאכזבים. טים קייהיל עלה גבוה מעל כולם לכדור החופשי של אוסטרליה, הנגיחה שלו נעצרה אצל בראבו. שתי דקות מאוחר יותר אותו קייהיל הוחלף במת'יו לקי, שחקנה של אינגולשטאט. אחרי שבמרבית הדקות לא היה מעורב במשחק, אלכסיס סאנצ'ז סוף סוף איים על השער של ראיין ובעט לכיוון השער, אך נעצר אצל השוע האוסטרלי שלא נתן לאף כדור לעבור אותו. בדקה ה-65 טרויסי היה קרוב לשני שלו אחרי שבעט מרחוק אך פספס במעט את מסגרת השער של קלאודיו בראבו. שתי דקות לאחר האיום המסוכן של טרויסי, צ'ילה כבשה את השוויון! וידאל נלחם על הכדור באיזור הרחבה, מצא את מנה באגף והמגן השמאלי של צ'ילה הרים כדור לרחבה. וארגס התרומם כמו שצריך לכדור, נגח לעברו של המחליף רודריגז שהכניס את הכדור לרשת של ראיין, 1:1 בדקה ה-67. צ'ילה בקושי נתנה לאוסטרלים להתארגן ואחרי דקה הגיעה לעוד מצב מסוכן. אלכסיס סאנצ'ז השאיר מאחוריו את ההגנה האוסטרלית ומסר לוארגס שנגח החוצה. מהלך משותף של מקלארן וקרוסה סיבך את ההגנה הצ'יליאנית וגם את קלאודיו בראבו שנאלץ לצאת מתחומי הרחבה וללחוץ על קרוסה, שבסופו של דבר איבד את הכדור. בדקה ה-80 מקגוון החל לדמם מהגבה והמשחק הופסק לשתי דקות. ארבע דקות נוספו כתוספת זמן, ומת'יו לקי ניסה למצוא את שער הניצחון בדקה ה91 ללא הצלחה.

סיום:

צ'ילה 1:1 אוסטרליה

כבש לצ'ילה: רודריגז (67)

כבש לאוסטרליה: טרויסי (42)

אמנם לא חילוף מנצח, אך חילוף שמביא נקודה חשובה (הטוויטר הרשמי של נבחרת צ'ילה)

סיכום בית ב':

הניצחון של גרמניה על קמרון (3:1) והתיקו של צ'ילה מול אוסטרליה (1:1) אומר שאלופת דרום אמריקה מסיימת את שלב הבתים במקום השני והיא תפגוש בחצי הגמר את אלופת אירופה – פורטוגל. גרמניה שהחליפה הערב מיקום עם צ'ילה תפגוש בחצי הגמר השני את מקסיקו, סגנית בית א'.

הרכבים:

צ'ילה: בראבו; איסלה, דיאז, חארה, מנה; וידאל, סילבה, אראנגיז (45, הרננדז); פואנזאלידה (45, רודריגז), וארגס (82 דיאז), סאנצ'ז.

אוסטרליה: ראיין; מקגוון, סיינסבורי (72, רייט), טרויסי; אירבין, לונגו, מיליגאן, בייך; קרוסה, קייהיל (57, לקי); יוריץ' (62, מקלארן).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort