אין הפתעות: מקסיקו בחצי הגמר, רוסיה המאכזבת הודחה

מחזור הנעילה של שלב הבתים בגביע הקונפדרציות יצא הערב לדרך. בבית א', לפני שריקת הפתיחה, קיבלנו קרב משולש על העלייה לחצי הגמר בין מקסיקו, פורטוגל ורוסיה, כאשר בסיום 90 הדקות רק שתיים משלושת הנבחרות יקבלו את הכרטיס לשלב הבא. מקסיקו מול רוסיה, פורטוגל מול ניו זילנד – מי יהיו שתי הנבחרות שיתקדמו עוד צעד בדרך לתואר ומי תצטרף לניו זילנד? את התשובה נגלה ממש בקרוב.

רוסיה עם הסיכויים הפחותים ביותר להעפיל לחצי הגמר. המארחים ניצחו את ניו זילנד במשחק הראשון אך זה לא היה מבחן אמיתי, מפני שהפסד לפורטוגל במשחק השני גרם לצ'רצ'סוב לחשוב שאולי רוסיה עדיין לא ברמה ולא מסוגלת להוות יריב לנבחרות חזקות יותר. כדי להעפיל חצי הגמר, הרוסים צריכים תיקו או ניצחון סנצסיוני של ניו זילנד על פורטוגל, ולנצח את מקסיקו הערב בקאזאן. תרחיש כזה נקרא "משימה בלתי אפשרית", אך בכדורגל הכל יכול לקרות.

אלופת מרכז אמריקה הגיעה לטורניר עם סגל מפואר מאוד כאשר מרבית השחקנים משחקים בליגות הבכירות באירופה. אחרי ה-2:2 מול פורטוגל, האצטקים ניצחו את "נמושת" הבית, ניו זילנד, בתוצאה 2:1 ועלו למקום הראשון בבית א'. על מנת להמשיך את דרכם בקונפדרציות, המקסיקנים זקוקים לנקודה ומעלה מול רוסיה. בהרכב של אוסוריו פתחו הקטור הררה, הירבינג לוזאנו וחאבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדז.

תצוגת האוהדים הרוסים בפתיחת המשחק (טוויטר)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 5: אחרי דקות של גישושים מקסיקו איימה לראשונה על השער. הירבינג לוזאנו חתך לאמצע ובעט. הבעיטה שלו הייתהלא מספיק חזקה ואקינפייב עצר אותה בקלות.

דקה 6: רוסיה יצאה מהר גם היא להתקפה, יורי ז'ירקוב פרץ לרחבה והופל. אין פנדל.

דקה 12: ז'ירקוב שוב היה מעורב בהתקפה של הרוסים. המגן/קשר של זניט השתחרר נפלא מהלחץ של הגנת מקסיקו ובעט טוב, אבל הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

דקה 16: כרטיס צהוב ראשון ומוקדם נשלף לעברו של אנדראס גואדראדו, הקפטן של מקסיקו, שגלש בצורה מסוכנת לרגליו של סאמדוב.

דקה 18: אחרי שסמולוב הופל ברחבה ושופט המשחק החליט שלא לשרוק לפנדל, שופטי הוידיאו הזמינו אותו לצפות במה שקרה. גם לאחר הצפייה בוידיאו השופט החליט שלא להעניק לרוסים בעיטה מהנקודה הלבנה.

דקה 24: פיודור סמולוב שחרר פצצה מהרגל שלו ופגש את הקורה, הזדמנות אדירה של רוסיה.

דקה 25: כשמגיע אז מגיע. רוסיה פתחה טוב יותר וגם כבשה רת הראשון. גולובין הגביה את הכדור לרחבה, ארוחין הסתבך עם הכדור אז מסר לסאמדוב שבעט עם רגלו השמאלית והכניע את אוצ'ואה, 1:0 רוסי!

דקה 30: מאורעות פורטוגל חזרו על עצמם – 1:1! אקינפייב שוב עשה טעות אומללה עם יציאה אומללה מהשער. הבלם אראוחו ניצל זאת כדי לנגוח לשער את הכדור שהגיע אליו מהררה. רוסיה מסתבכת.

דקה 39: חילוף במקסיקו. דייגו רייס הבלם יצא, ריקרדו רייס הקשר נכנס. במשחק שבין פורטוגל לניו זילנד התוצאה אחרי 37 דקות הייתה 2:0 לפורטוגלים. רוסיה בדרך להדחה.

דקה 42: בעיטה חופשית של מיגל לאיון נעצרה אצל אקינפייב.

מחצית:

מקסיקו 1:1 רוסיה

ניו זילנד 2:0 פורטוגל

מחצית קצבית בקאזאן (UEFA)

מחצית שנייה:

דקה 46: רגע לפני שהמחצית השנייה יצאה לדרך, קרלוס ולה יצא ובמקומו נכנס חאבייר אקינו, שחקנה של טיגרס.

דקה 48: סאמדוב נשאר לבד מול אוצ'ואה והקפיץ מעליו ישירות לרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת.

דקה 52: טעות של איגור אקינפייב כבר אמרנו? אם אמרנו אז אפשר לומר שוב פעם אחרי השער השני של מקסיקו והראשון של הירבינג לוזאנו במשחק. הררה הרחיק כדור מ-"חוף לחוף", לא הייתה סכנה ממשית על השער אך אקינפייב כמו אקינפייב טעה, ובגדול, ואפשר ללוזאנו לכבוש בקלות לשער ריק, 2:1!

לוזאנו חוגג (Puerto Deportivo)

דקה 59: ארוחין ורוסיה חיפשו את השוויון המהיר, הבעיטה של הקשר הלכה קרוב לקורה ויצאה החוצה.

דקה 60: הקטור מורנו כבש את השלישי של מקסיקו והאצטקים החלו לחגוג, אלא שאז שופטי הטלוויזיה פסלו בצדק את השער אחרי שהבלם היה בעמדת נבדל, עדיין 2:1.

דקה 64: בוחארוב שסיפק משחק חלש במיוחד הוחלף ע"י פולוז.

דקה 68: צהוב שני ואדום ליורי ז'ירקוב שמשאיר את נבחרתו בעשרה שחקנים ליותר מעשרים ושתיים דקות.

דקה 71: אוסוריו מנצל את כל שלושת החילופים שלו ומוציא את הקפטן שלו אנדראס גואדראדו כדי להכניס במקומו את אוסבאלדו אלאניס. במקביל גם רוסיה ביצעה חילוף והכניסה את סמולניקוב להגנה במקום ארוחין אחרי ההרחקה של ז'ירקוב.

דקה 72: רוסיה יכלה להשוות ל-2:2 אך סמולניקוב בעט לשמיים משני מטרים אחרי שפולוז הרים לו כדור מצוין לרחבה.

דקה 87: ריקרדו רייס ניסה להגדיל את היתרון ל-3:1, הפעם אקינפייב היה במקום.

דקה 92: מקסיקו הניעה כדור די בקלות, ה-"לחץ" הרוסי לא עזר.

סיום:

מקסיקו 1:2 רוסיה 

כבש לרוסיה – סאמדוב (25)

כבשו למקסיקו – אראוחו (30), לוזאנו (52)

מקסיקו בחצי הגמר, 2:1 על רוסיה (Puerto Deportivo)

תוצאה נוספת:

ניו זילנד 4:0 פורטוגל

כבשו לפורטוגל – כריסטיאנו רונאלדו (33), ברנרדו סילבה (37), אנדרה סילבה (80), נאני (91)

סיכום בית א':

בית א' של גביע הקונפדרציות לא סיפק לנו יותר מדי הפתעות. פורטוגל ומקסיקו היו הפייבוריטיות להעפיל לשלב חצי הגמר וכך גם קרה אחרי הניצחונות של פורטוגל על ניו זילנד (4:0) ושל מקסיקו על רוסיה (2:1). המארחת סוגרת טורניר מאכזב מאוד מבחינתה עם ניצחון אחד בלבד. על ניו זילנד אפשר להגיד דבר אחד – " כגודל הציפיות כך גודל האכזבות". הציפיות מאלופת אוקיאניה לא היו בשמיים, כך שאת הדחתם אחרי שלב הבתים אי אפשר להגדיר כאכזבה. אלופת אירופה מסיימת את שלב הבתים במקום הראשון ותפגוש את סגנית בית ב', שנכון לעכשיו זו גרמניה. מקסיקו לעומת זאת תפגוש את הראשונה בבית ב', כרגע זו צ'ילה.

הרכבים:

מקסיקו: אוצ'ואה; אראוחו, רייס (39, ריקרדו רייס), מורנו, לאיון; ג'ונתן דוס סנטוס, הררה, גואדראדו(71, אלאניס); ולה (46, אקינו), צ'יצ'אריטו, לוזאנו.

רוסיה: אקינפייב; ואסין, דז'יקייה, קודריאשוב; סאמדוב, ארוחין (71, סמולניקוב), גלושאקוב, בוחארוב (64, פולוז); גולובין, ז'ירקוב; סמולוב (78, קאנוניקוב).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort