מירוץ כנגד הזמן – מבט אל הטרגדיה של כריס בנואה

מה גורם לאחד המתאבקים הכי מוכשרים בעולם, רגע לפני שהוא זוכה בתואר נוסף אל הרזומה המרשים שלו, לשים קץ לחייו ולהרוג את משפחתו? סיפורו של כריס בנואה, שכמו רבים ב-WWE לא הצליח לעמוד בלחץ. סיפור שכול אדם חייב לשמוע

יוני 2007. באטלנטה, עיר הבירה השקטה של מדינת ג'ורג'יה, הכל היה שלו. פתאום, התחלנו לשים לב למשהו. איפה נמצאת משפחת בנואה? במשך שלושה ימים אף אחד לא שמע ואפילו לא ציוץ מהם. ב-WWE אף אחד לא חשש, בנואה הודיע מראש כי הוא מתמודד עם אובדן של קרוב משפחה ולכן לא יופיע במהלך השבוע. אך כך פתאום, גם שאר בני המשפחה לא הנידו אפילו עפעף.

לאן נעלם כריס בנואה? (Wrestlezone)

המשטרה התחילה בחקירה שנגמרה מהר מאוד ורע מאוד. התגלה כי בנואה רצח את בנו ואשתו במסע רצח של יומיים שהתרחש כולו בתוך ביתם, ולאחר מכן שם קץ לחייו. שלושה ימים של אימה. מה מביא אדם שמכניס מיליונים בשנה, מוערץ על ידי עשרות אלפי אנשים שמחכים לראות אותו כול שבוע בזירה, לעשות מעשה זוועה שכזה? זה סיפור שכול אדם, אפילו שלא צופה בהיאבקות, חייב לשמוע.

מבחוץ, אף אחד לא יכל להבחין במצוקתו של בנואה. הוא הופיע מדי שבוע ב-WWE והיה אחד מהמתאבקים הפופולרים והמוכשרים ביותר בארגון. היה נדמה שאף אחד לא יוכל לעצור אותו. ובשנת 2004, בנואה הגיע לשיא הקריירה שלו כאשר זכה באליפות העולם במשקל כבד. באותו ערב, רסלמניה 20, זכה חברו הקרוב אדי גררו באליפות ה-WWE, והשניים חגגו יחדיו באחת מהתמונות המזוהות ביותר עם ז'אנר ההיאבקות.

תיזכר לדורות, רק לא על ידי ה-WWE (ארכיון ה-WWE)

המשבר הגדול בחייו של בנואה התחיל בשנת 2005. בשנה זו, בחודש נובמבר, התגלתה גופתו של גררו, חברו הקרוב, שנפל קורבן לסמים, סטרואידים ומשככי כאבים. גררו היה אחד מהמתאבקים הפופולרים ביותר בהיסטוריית ה-WWE, ומותו זיעזע את בנואה. הרגע מהתכנית שהוקדשה לזכרו של אדי, בו בנואה מירר בבכי על מותו, היה אחד מהרגעים האנושיים והמרגשים ביותר שיצאו מה-WWE.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כולם שמעו סיפורים על לוח הזמנים האינטנסיבי של ה-WWE, טיסות בכול יום, עשרות מרשמים על מנת לנפח את הגוף ולהעמיד אותו במצבי לחץ, לחץ שהגיע למצב שבנואה הופיע פעם בשלושה ימים במדינות שונות. ה-WWE מאז ומתמיד הכניסו מתאבקים למירוץ כנגד הזמן, המתאבקים שלא הצליחו לעמוד בלוח הזמנים האינטנסיבי עזבו, או שקרסו.

בנואה היה אמור לזכות באליפות ה-ECW ביוני 2007, ולהתחיל פרק חדש בקריירה שלו. הוא החליט שהלחץ הכריע אותו, הוא נכנס לדיכאון עמוק והחליט שזה הזמן לעצור. עד היום לא ידוע מה גרם לבנואה לרצוח גם את שאר בני המשפחה, ולא להסתפק בעצירת החיים שלו בלבד, מזעזע לומר את זה, אך בנואה לא הצליח לעצור את עצמו.

בגופו של בנואה לאחר חקירת הרצח נמצאו שאריות של התרופה "זנקס". תרופה זו ידועה כמטפלת בהתקפי חרדה, מה שמראה שמצבו של בנואה לא היה מזהיר בעת הרצח. בנוסף, "מהלך הסיום" של בנואה הוא מהלך בו הוא מטיח את ראשו בחוזקה אל יריבו מגובה רב. מהלך זה, כולל לוח הזמנים המתיש, גרמו לבנואה לאבד את שפיותו, ולהתחיל במסע הרג של שלושה ימים מזוויעים, וחבל שאחד מהמתאבקים המוכשרים ביותר שהיו הגיע למצב שבו הוא לא מצליח לעמוד בלחץ יותר.

כבר לא הצליח לעצור את עצמו (Murderpedia)

מעריצים רבים רואים ב-WWE כאשמים במצבו הרעוע של בנואה, הם טוענים כי לוח הזמנים, משככי הכאבים, הסטרואידים וכל מה שכרוך בחתימה על חוזה עם ה-WWE הוא מה שהכריע סופית את בנואה. אמנם ה-WWE לא אשמים באופן מוכח ומוחלט ולהאשים אותם זה פסול, אך מקרים אחרים לאורך ההיסטוריה מראים לנו כי ה-WWE גרמו למתאבקים להתמודדויות עצומות. מלבד אדי גררו שעליו כבר דנו, ישנם עוד מתאבקים שחוו זאת על בשרם.

אחד מהמתאבקים המזוהים ביותר עם ה-WWE הוא מיסטר פרפקט, או מר מושלם בעברית. מתאבק זה היה האלוף הבין יבשתי וזכה לתמיכה גדולה מהקהל. בשנת 2003 הוא נמצא ללא רוח חיים לאחר שלקח בחייו כמות גדולה של משככי כאבים.

בנוסף, גם אוון הארט נהרג בתקופתו ב-WWE, רק שהוא מת בזירת ההיאבקות עצמה. המתאבק נפל מגובה רב לאחר פעלול שהשתבש, הוא נפל מגג המתחם היישר אל הזירה ונפטר בבית החולים לאחר מכן.

וכמובן שיש גם מתאבק פעיל ב-WWE כיום שסובל מבעיות דומות. ג'ף הארדי, אחד מהמתאבקים המלהיבים ביותר שיש ל-WWE להציע, וכפי שאמרתי לא מעט, הפייבוריט שלי מכול הזמנים, הושעה מהרוסטר הפעיל של הארגון מספר פעמים בשל בדיקות סמים שנכשלו. הארדי התמכר לסמים ונעצר מספר פעמים בעבר, עד שבשנת 2009 ל-WWE נמאס והם שיחררו אותו דווקא בשיאו, לאחר שזכה בשלוש אליפויות עולם.

צחוק הגורל, הוא שם (האתר הרשמי של ה-WWE)

צחוק הגורל, ג'ף הארדי עדיין שם ועל פי מספר דיווחים אפילו יקבל פוש נוסף בדרך לעוד תארים. אז נכון, אולי טרגדיה בסדר הגודל של כריס בנואה לא תחזור על עצמה שוב, אבל ה-WWE חייבים לבדוק איך הם מתנהלים מול המתאבקים שלהם. ואולי כך, למנוע עוד טרגדיות ואפילו את הבדיקות הקטנות האלה, שמתחילות בקטן ונגמרות בגרוע מכול.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort