סיקור SmackDown 20/6

יומיים לאחר האירוע ה"כסף בבנק" מה מחכה לנו בתוכנית, האם הג'נרל מנג'ר דניאל בראיין שחוזר אחרי היעדרות יחליט לשנות את תוצאות קרב הסולם של הבנות? האם נראה קרבות חוזרים מהאירוע? כל זה נגלה בהמשך

דניאל בראיין חוזר אחרי היעדרות. (WWE)

פתיחת תוכנית:

רואים את טמינה, שארלוט, בקי לינץ' ונטליה מדברות על מה שקרה ב-MITB ושזה לא הגיוני שככה ייגמר העניין הזה ושדניאל בראיין חייב לעשות משהו עם זה, דניאל בראיין יוצא מהחדר שלו ושהוא ישמח לשמוע את כל מה שיש להן להגיד אבל קודם כל הוא רוצה לשמוע את קרמלה ואת ג'יימס אלסוורת ונכנס לחדר שלו.

המצלמה עוברת לאיזור הזירה ושם המנגינה של קרמלה נשמעת והיא עולה לזירה מלווה בג'יימס אלסוורת ומבקשת את המקרופון ומתחילה לדבר: "ברוכים הבאים לתקופה המדהימה עם כרמלה" כל הקהל מגיב בשריקות בוז והיא ממשיכה: "ב-48 השעות האחרונות השם שלי הפך להיות טרנד בכל העולם אבל לצערי לא מדברים על כך שזכיתי אלא על הדרך שזכייתי אבל בסופו של דבר לא אמור להיות לי אכפת כי עשיתי היסטוריה ואני מיס "הכסף בבנק" הראשונה ב-WWE כי באמת שאף אחד לא האמין בי כמו שבחרו אותי אחרונה בדראפט וכולם מדברים על הכח של טמינה, או היכולות האתלטיות של שארלוט או על האש המתפרצת של בקי אבל אף אחד לא מדבר עליי ואני אגיד לכם משהו אף-אחת מהן לא רלוונטי כי יש את האינטליגנציה יותר מכל אחת לחוד וביחד. כי בזמן שכל אחת מהן מדברת על העבר אני מדברת על העתיד שלי ובוא נדבר דוגרי אני ניצחתי את הקרב בצורה חוקית ונורמלית, תיזכרו לבד מה קרה ב-2014 וב-2015 שבריי וואייט וקיין הפריעו במהלך הקרב ושינו את המנצחים. אז פתאום אתם רוצים שדניאל בראיין ישנה את ההחלטה אתם כ"כ פתטיים ובכל מקרה מכל מי שהיו בקרב לי הכי הגיע לזכות, בנוסף איך אפשר להגיד שאני עברתי על החוקים אם קרב ה-MITB הוא ללא חוקים. בכל מקרה אני מיס "הכסף בבנק" ואין שום דבר שאתם הקהל הפתטי יכול לעשות עם זה".

שארלוט נכנסת למשרד של דניאל בראיין ששואל אותה איך הצוואר שלה ואם היא מרגישה טובה, שארלוט עונה לי כי הוא לא צריך לדאוג מהצוואר שלה אלא הוא צריך לקבל את ההחלטה הנכונה כי ממש לא הגיוני מה שהיה באירוע, ודניאל ענה לה ואמר שכמו ששמעת קרמלה טענה משהו נכון הקרב היה ללא חוקים לכן היא לא שברה שום חוק. אז היא אמרה שזה נכון שללא חוקים אבל ללא חוקים בכל מה שקשור לחמשת הבנות שהיו בקרב אבל לא למי שמחוצה לו והיא מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניו דיי עולים לזירה ומדברים על כך שהם רצו לחגוג עם כל הקהל האדיר את הזכייה בחגורות אבל האוסוס פשוט החליטו להיות פחדנים ולברוח באמצע הקרב באירוע ולכן נשארו עם החגורות. ואז האוסוס עלו לזירה לקראת הקרב בין ג'ימי אוסו לביג אי

ג'ימי אוסו נגד ביג E

הקרב היה מאוד שקול כשכל פעם מישהו אחר שלט בקרב כשלקראת סוף הקרב ג'יי אוסו ניסה לתקוף את וודס מחוץ לזירה ואז ג'ימי ירד לעוזר ובמקביל קופי קפץ על שניהם אך ג'ימי ברח ואז וודס וקופי נעמדו מולו ואמרו לו שכדאי לו לחזור לזירה, ביג E ניסה להרים את ג'ימי לזירה אך זה תקף אותו עם אגרוף ומהר חזר לזירה כדי לתקוף את ביג E עם סופר-קיק אך האחרון ברח והגיב עם ביג אנדינג משלו והצמיד את ג'ימי לספירת 3.

טמינה ונטליה נכנסות למשרד של דניאל בראיין כשבהתחלה נטליה מנסה להתחנף קצת לדניאל אך לטמינה זה נמאס והיא אומרת שכדאי לו לעשות משהו בנידון כי היא מעוצבנת על זה ואם היא תופסת את קרמלה היא שולחת לה בעיטה לפנים.

בראיון מאחורי הקלעים נעומי אומרת שמצער היה לראות את מה שהיה בקרב הסולם של הבנות ומבחינתה לא משנה מי תחזיק במזוודה היא מוכנה לכל אחת מהן, לנה מפריעה לראיון ואומרת שאם לא כרמלה שהפריעה במהלך הקרב אז היא הייתה האלופה ולא נעומי, לנה ביקשה קרב חוזר ונעומי למרות שחושבת שזה מגוחך כי היא כבר ניצחה אותה הסכימה לזה והקרב ייערך בשבוע הבא.

בראיון שנערך עם רנדי אורטון הוא אומר כי בקרב באירוע הוא פשוט איבד שליטה ברגע שראה את האחים סינג תוקפים את אבא שלו וכל שהיה אכפת לו זה להחזיר את הכבוד של המשפחה ולא את החגורה ולכן הפסיד, אבל הוא יעשה הכל כדי לשים שוב את ידיו על ג'ינדר מאהל והוא לא יחסוך בשום דבר בשביל לגמור לו את הקריירה.

שינסקה נקאמורה נגד דולף זיגלר

קרב קשוח בין שני הכוכבים הללו זיגלר היה קרוב לסיים את הקרב והשתמש בדרכים מלוכלכת כמו לתקוף את עינו של נקאמורה מספר פעמים, בסופו של דבר שינסקה התעלה על עצמו וניצח לאחר שביצע את הקינשסה והצמיד את זיגלר לספירת 3.

הקינשסה פוגעת היטב (WWE)

מאחורי הקלעים דניאל בראיין אומר לסמי זיין שהוא התמודד בשבוע הבא מול ברון קורבין בקרב אחד על אחד, בקי לינץ' מגיעה והיא מאוד עצבנית על כך שהיא כבר החזיקה את המזוודה בידיה לפני שאלסוורת דאג שהיא תעבור לידיים של ככרמלה, ושהיא מרגישה כי SD לא באמת ארץ ההזדמנויות אם זה יישאר בצורה הזאת, דניאל בראיין הסביר שזה מסובך ובקי שואלת אותו מה מסובך בלעשות את הדבר הנכון?

קווין אוונס עולה לזירה ואומר שהסיבה היחידה שהוא לא ניצח את קרב הסולם זה כי שאר המתאבקים בחרו בו כיריב הכי חזק ולכן הלכו כולם נגדו וניסו להוציא אותו מהקרב ואולי בכלל לגמור לו את הקריירה, אך הוא לא ייתן לזה לקרות ועצם זה שהוא כאן על הזירה זה אומר שהם נכשלו ושלא יישכחו שהוא הפנים החדשות של אמריקה, בנוסף בגלל ש-SD היא ארץ ההזדמנויות אז הוא מכריז על אתגר פתוח לכל מי שגר בדייטון, אוהיו(איפה שהתוכנית נערכה) מוזמן לעלות לזירה ולהתאבק מולו על חגורת ה-US. AJ סטיילס עולה לזירה ואומר שהוא מוכן לקבל את האתגר אך אוונס עוצר אותו ואומר כי האתגר הוא לתושבי דייטון ואז צ'ד גייבל מאמריקן אלפא עולה לזירה ואומר שהבוקר הוא עבר לדייטון ולכן הוא יכול להשתתף בקרב הזה אוונס מנסה להתנגד אך השופט נותן הוראה שהקרב יתחיל.

צ'ד גייבל נגד קווין אוונס על אליפות ה-US

צ'ד גייבל פתח חזק את הקרב עם מספר סופלקסים וניסה להוציא את KO מהר מאוד מהקרב, אך בסופו של דבר KO ביצע את ה"פופ-אפ פאוור-בומב" והצמיד את גייבל לספירת 3.

מאחורי הקלעים רואים את מוז'ו ראולי ואת זאק ריידר במשרד של דניאל בראיין ומבקשים את הקרב אליפות הזוגות שמגיע להם זכר קרב שהם ניצחו בסתיו האחרון, דניאל בראיין אמר שהוא ייתן להם הזדמנות להרוויח שוב את קרב האליפות שלהם אם הם ינצחו בשבוע הבא את האוסוס בקרב זוגות.

דניאל בראיין עולה לזירה ואומר שזה כייף גדול לחזור אחרי היעדרות ובייחוד עכשיו שהוא חוזר כאבא, בנוסף הוא אומר שכל היומיים האחרונים מאז האירוע הוא לא הפסיק לחשוב על איך לפתור את מה שקרה, אח"כ הוא קרא לכל הבנות שהשתתפו בקרב הסולם(שארלוט, טמינה, נטליה, בקי לינץ' וכרמלה) והוא מתחיל להסביר להן שכמו שאמרה קרמלה קרב הסולם הוא אכן קרב ללא חוקים ושכלום לא כתוב בספר החוקים שאסור למישהו אחר להוריד את המזוודה בשביל אחד המתמודדים, אבל אף פעם בעבר לא היה מקרה כזה שמישהו מחוץ לקרב התערב בכך שהוא בעצמו הוריד את המזוודה אז זה בעצם שטח לא ידוע מה שנקרא. דניאל בראיין סיכם את האירוע ואמר שכרמלה צריכה להחזיר לו את המזוודה כי הוא לא ייתן שכרמלה תהרוס את הרגע החשוב הזה בהיסטוריה של הנשים ב-WWE, עוד הוסיף דניאל בראיין שבשבוע הבא תערך היסטוריה נוספת עם קרב סולם נוסף בין חמשת הבנות שייקבע מי באמת תחזיק במזוודה.

דניאל במפגש פסגה עם חמשת המתאבקות על המזוודה החשובה(WWE)

ג'ינדר מאהל נגד לוק הארפר

לוק ניסה להוציא מהר מאוד מהקרב את ג'ינדר מאהל אך האלוף לא נתן לו והמשיך לתקוף אותו מהצד שלו במהלך הקרב נשמעה המוזיקה של ברון קורבין שעלה לאיזור הזירה עם המזוודה שזכה בה בקרב הסולם ב-MITB אבל זה היה רק כדי לבלבל את מאהל ונתן את האפשרות ללוק הארפר לנסות להצמיד את האלוף עם רול-אפ אך מאהל התחמק והצליח לנצח את הקרב בסופו של דבר.

רנדי תוקף את מאהל לאחר הקרב שלו(WWE)

לאחר הקרב ובזמן שמאהל והאחים סינג חוגגים את הניצחון רנדי אורטון נכנס לעבר הזירה ותקף את האחים סינג ואז תקף גם את מאהל, רגע לפני שביצע על מאהל את ה-RKO האחים סינג תקפו אותו ועצרו אותו אך מהר מאוד רנדי התעשת וביצע על שניהם את ה-RKO אך בזמן הזה מאהל כבר ברח מהזירה לאיזור הקהל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort