לא כל יום ניו זילנד: פורטוגל לא התקשתה וניצחה את רוסיה 1:0

המחזור השני של שלב המוקדמות בגביע הקונפדרציות נפתח עם המפגש בין רוסיה, מוליכת בית א', לבין פורטוגל שמגיעה מהמקום השלישי בטבלה. מול הקהל הביתי, רוסיה פתחה את משחקי גביע הקונפדרציות בדיוק כפי שהיא רצתה. היא ניצחה את נבחרת ניו זילנד בתוצאה 2:0, כאשר מי שגרמו לשערים הם בוקסול (שער עצמי) ופיודור סמולוב החלוץ האדיר של קרסנודאר. הניצחון של צ'רצ'סוב וחניכיו העניק להם את המקום הראשון אחרי שפורטוגל ומקסיקו נפרדו בתיקו 2:2. שוער הנבחרת, איגור אקינפייב, ציין הערב את הופעתו הרשמית ה-100 במדים של נבחרת רוסיה.

פורטוגל כאמור, סיימה את משחק הפתיחה שלה בחלוקת נקודות עם האצטקים. כריסטיאנו רונאלדו ש"משגע" את התקשורת עם התבטאויות על עזיבה אפשרית מריאל מדריד לא הרשים בלשון המעטה, אך עדיין היה מעורב אחרי שבישל את השער הראשון לקווארסמה. הפורטוגלים ידעו שאיבוד נקודות נוסף הערב מול המקומיים יסבך אותם ויציב אותם בסכנת הדחה ממשית כבר בשלב הבתים.

ליווי מרגש בזמן עליית השחקנים לדשא (הטוויטר הרשמי של גביע הקונפדרציות)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

המפגש בין רוסיה לפורטוגל יצא לדרך באצטדיונה של ספרטק מוסקבה, האורחים במשחק הם הפורטוגלים שלובשים את החולצות בצבע הירוק העדין, מולם הרוסים עם האדום המסורתי. המשחק של הסופרסטאר של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול מקסיקו היה בינוני מאוד למרות הבישול המצוין לקווארסמה. את ההתקפה הראשונה של פורטוגל רונאלדו בזבז עם איבוד כדור. דקות הפתיחה היו בשליטה של פורטוגל, הסלסאו בנו את ההתקפות בעיקר בעזרת האגף הימני, שם נוצר שיתוף פעולה בין ברנרדו סילבה לעמיתו לאגף, המגן הימני סדריק סוארס, מגנה של סאות'המפטון. שמונה דקות מהפתיחה, 1:0 לפורטוגל. ברנרדו סילבה התחיל את ההתקפה מימין, העביר לרפאל גריירו המגן המצוין שהגביה כדור אדיר לרחבה שעבר את כל ההגנה, רונאלדו היה שם כדי לנגוח לרשת ולהכניע את אקינפייב שביצע יציאה אומללה מהשער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחרי שפתחה בהתגוננות ושילמה על כך ביוקר, רוסיה החלה להניע כדור בחצי המגרש שלה אך פורטוגל מיד השתלטה בחזרה על חלקי המגרש. אחרי 16 דקות רוסיה נזכרה לשחק וסחטה קרן ראשונה מהפורטוגלים, הכדור של קומבארוב לא מצא ראש רוסי. בדקה ה-25 כריסטיאנו רונאלדו ניגש לבעוט בעיטה חופשית מכ-20 מטרים אך אקינפייב היה במקום כדי לעצור את הבעיטה שלו. מי שבלט בשלושים הדקות הראשונות של המשחק היה הרכש הטרי של מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה, שעשה לא מעט פעולות יפהפיות וגרם להתלהבות מהיציעים. רוסיה ניסתה לתקוף כדי למצוא את שער השוויון, אך לכל התקפה היא הגיעה עם מיעוט מספרי ולא ממש איימה על השער של פטריסיו. עשר שניות לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה רונאלדו בעט מרחוק מחוץ למסגרת, השופט הוסיף דקה אחת בלבד.

מחצית: רוסיה 1:0 פורטוגל 

כבש לפורטוגל – כריסטיאנו רונאלדו (8)

"אוי, אוי, אוי אקינפייב" (טוויטר)

מחצית שנייה:

צ'רצ'סוב שם לב לחולשתה של נבחרתו בקישור ורגע לפני פתיחתה של המחצית השנייה העלה את ארוחין במקומו של שישקין. לא הרבה השתנה מהמחצית הראשונה, לפחות בדקות הראשונות. פורטוגל המשיכה להניע כדור ולתקוף את הגנת רוסיה. בדקה ה-50 אנדרה סילבה סוף סוף נכנס למשחק אחרי שנגח כדור מצוין מההגבהה של סדריק. הפעם אקינפייב היה ערני. אנדרה סילבה קיבל הזדמנות מצוינת לכבוש ולהעלות את פורטוגל ליתרון של שני שערים, ברנרדו סילבה הרים את הכדור לרחבה עם רגלו החלשה ומצא את החלוץ של מילאן לבד ברחבה, הנגיחה שלו פגשה את הראש של דז'יקייה שהרחיק את הסכנה.

בדקה ה-58 סדריק בעט כדור אדיר ממרחק שנעצר ע"י השוער הרוסי. עוד החמצה של פורטוגל הגיעה מנגיחה של רונאלדו ששוב נעצרה אצל אקינפייב. החילוף הראשון של סנטוס במשחק היה כפוי. רפאל גריירו המצוין נפצע ולא יכל להמשיך, אליסאו נכנס במקומו. רונאלדו המשיך להיות לא מדויק, הוא זה שהתחיל התקפת מעבר מהירה, מסר לברנרדו סילבה שמיד החזיר לו למצב בעיטה נוח, אך הכוכב של ריאל מדריד בעט גבוה מעל השער. עוד חילוף אצל רוסיה והפעם זה חילוף התקפי. קומבארוב יצא ובמקומו נכנס חלוצה של רוסטוב, דמיטרי פולוז.

החילופים הכניסו רוח חדשה למשחק הרוסי ונבחרתו של צ'רצ'סוב החלה לתקוף באינטנסיביות, אך עדיין ללא איומים ממשיים לשער. עבירה מכוערת של דז'יקייה על פפה זיכתה אותו בכרטיס צהוב בלבד, כאשר לגמרי הגיע לו כרטיס כהה יותר. נראה ששופט המשחק היה סלחן מדי עם דז'יקייה, כאשר הבלם הרוסי שוב ביצע עבירה ששווה צהוב שני ולא קיבל אותו.

דווקא אחרי דקות טובות שלה, רוסיה שוב איבדה את השליטה במרכז המגרש ואלופת אירופה חזרה להניע כדור ללא קושי. מי שעלה לשחק בדקה ה-78 היה אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ הזה, גלסון מרטינס שהחליף את אנדרה סילבה. עשר דקות לסיום לא כולל תוספת זמן, עדיין 1:0 מהשער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה השמינית של המשחק. פרננדו סנטוס ניצל את כל שלושת החילופים שלו ובדקה ה-82 הוציא את אדריאן סילבה אחרי משחק מעולה והכניס במקומו את קשרה האחורי של פורטו דנילו פריירה. בוחארוב נפל ברחבה וניסה לסחוט פנדל בדקה ה-88 אך השופט סינן את בקשתו. 4 דקות נוספו, אך שום דבר לא עזר לרוסיה לחזור למשחק ופורטוגל יצאה עם ידה על העליונה!

סיום: פורטוגל מנצחת את רוסיה 1:0 משער של כריסטיאנו רונאלדו ונכון לעכשיו נמצאת במקום הראשון בטבלת בית א' עם 4 נקודות. רוסיה תחכה לתוצאת המשחק של מקסיקו מול ניו-זילנד כדי לדעת אם ירדה למקום השלישי בטבלה. אם כן, תהיה חייבת ניצחון על המקסיקנים במחזור הסיום כדי להעפיל לחצי הגמר.

3 נקודות חשובות מאוד של אלופת אירופה (Fut Band)

הרכבים:

רוסיה: אקינפייב; שישקין (45, ארוחין), דז'יקייה, ואסין, קודריאשוב (83, בוחארוב), ז'ירקוב; סאמדוב, גלושאקוב, גולובין, קומבארוב (68, פולוז); סמולוב.

פורטוגל: פטריסיו; סדריק, פפה, אלבש, גריירו (65, אליסאו); ברנרדו סילבה, קרבאליו, אדריאן סילבה (82, דנילו פריירה), גומש; רונאלדו, אנדרה סילבה (78, גלסון).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort