יורו U21: שיוויון דרמטי בין סרביה למקדוניה

שתי המפסידות של המחזור הראשון, נפגשו למשחק חשוב בבית ב'. אם לא יהיה ניצחון לצד כלשהו היום, ספרד ופורטוגל כנראה ימשיכו לשלבים הבאים.

המשחק נפתח בעיר בידגושץ', וכבר בדקה הראשונה סרביה יצרה איום על השער, כשמרקו גרויץ' ניסה למצוא את השער מאזור קו ה-26, אבל מצא את איגור אלקסובסקי מוכן בשער. בדקה הרביעית של המשחק, נמניה מקסימוביץ' הסרבי זכה בהזדמנות פז להבקיע, כשהצליח להשתלט על כדור בתוך תיבת החמש, אבל בעט מעל המשקוף ברשלנות. בדקה ה-11', הקהל הסרבי שלא בא בכמויות גדולות, כבר ראה את שער היתרון שלו, כשגרויץ' עלה לכדור גובה של אנדריאה זיבקוביץ', אבל פספס בסנטימטרים את הפינה השמאלית. בדקה ה-14', קיר מרקוסקי המקדוני גלש מאוחר לכיוון הכדור, הכשיל שחקן יריב וראה את הצהוב הראשון במשחק. בדקה ה-23', מאזן הכרטיסים השתווה, כשגרויץ' זרק כמה מילים לשופט, ונכנס גם הוא לפנקס. בדקה ה-24', זה 1:0 לסרביה! אלקובסקי הצליח להדוף בעיטה מסוכנת, אבל מייאט גצ'ינוביץ' הסתער על הכדור החוזר, והעניק יתרון לנבחרתו.

ידע לגשת לכדור החוזר. גאצ'ינוביץ'. (My Football Facts)

 

RELATED POSTS

בדקה ה-37', השחקן המרכזי במשחק עד כה, גרויץ', ניסה למצוא את הפינה השמאלית, כשבעט כדור שטוח וחזק תוך הרחבה, אבל שוב פעם הוא פגש את אלקסובסקי, שסיפק הצלה מדהימה. בדקה ה-43', מקדוניה רשמה איום רציני על השער, כשאניס ברדי ניסה למצוא את החיבור השמאלי, בכדור חופשי בטווח ארוך מאוד, אבל ונייה סאביץ' היה מוכן בשער הסרבי, והדף את הכדור המסוכן לקרן. אחרי תוספת זמן של דקה אחת, נשמעה השריקה לירידה להפסקה.

מחצית שנייה:

החצי השני התחיל בחילוף בכל צד, כשסרביה הוציאה את מילאן גאיץ', במקומו נכנס אלכסנדר פיליפוביץ'. בצד המקדוני נכנס ניקולה גיורגייב, במקומו של דניאל אברמובסקי. בדקה ה-50', ברדי שוב פעם ניצב ליד כדור חופשי, ושב פעם ניסה למצוא הרשת, והפעם הוא סיפק בעיטה עוד יותר מסוכנת, אבל שוב סאביץ' היה שם להציל את הנבחרת שלו. בדקה ה-52', מרקו גרויץ' נפצע ונאלץ להתחלף, ובמקומו נכנס מיאלו ריסטיץ'. שתי דקות חלפו, וגצ'ינוביץ' כובש השער, ניסה להשלים צמד במשחק, כשניסה להפתיע את אלקסובסקי בבעיטה מטווח קצר, אבל השוער החם סיפק עוד עצירה. בדקה ה-58', חילוף שני גם בשורות המקדונים, כשאליף אלמאס נכנס, במקומו של דוד בבונסקי. פחות מחדש דקות על המגרש, ואלמאס ראה גם כרטיס צהוב, אחרי שנכנס בצורה קשה בשחקן יריב. בדקה ה-63', כדור עונשין למקדוניה! נגיעת יד ברחבה של אנדראה זיבוקביץ' חסר המזל, והשופט לא היסס בהחלטה שלו. בדקה ה-64', זה שיוויון 1:1! ברדי היה זה שניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, וללא בעיות כלל שלח את השוער שמאלה, ובעט כדור חד לפינה הימנית.

בהחלט מגיע לו לכבוש את השיוויון. ברדי. (חשבון הטוויטר הרשמי של היורו U21)

בדקה ה-77', חילוף שלישי בסרביה, כשנמניה אנטונוב סיים את חלקו במשחק, ובמקומו עלה למגרש אוגניין אוזגוביץ'. בדקה ה-79', ניקולה גיורגייב המחליף חיפש את המסגרת של השער, אבל בעיטה חזקה שלו, עברה רק ליד הקורה השמאלית. בדקה ה-83', זה מהפך 2:1 למקדוניה! גיורגייב המחליף הראה שהוא לא סתם מחליף, כשקיבל כדור מרדסקי, החל בחיתוך למרכז הרחבה, וממש ליד קו ה-16, שלח כדור חזק לבין החיבורים של סאביץ', והשלים מהפך רביעי בטורניר עד כה.

שער גדול של מקדוניה. (חשבון הטוויטר הרשמי של היורו U21)

בדקה ה-88', אוזגוביץ' המחליף הגיע בצורה טובה לכדור גובה, והצליח לבעוט מהאוויר, אבל שוב זה אלקסובסקי, בעוד הצלה מדהימה ביופייה, והכדור יצא לקרן. באותו כדור קרן, זה שיוויון 2:2! סרביה מסרבת להיכנע, כשדג'ורדייביץ' תרגם את כדור הקרן לשער נגיחה מטווח קצר מאוד.

סרביה גילו הרבה אופי. (חשבון הטוויטר הרשמי של היורו U21)

מיד אחרי השער, השופט הרביעי הציג את השלט שהורה על תוספת זמן, בת 4 דקות. בדקה ה-91', כמעט וראינו שוב מהפך במשחק, כשזיבקוביץ' הסרבי הגיע להרמה, ממש על יד רחבת החמש, והצליחל לנגוח כדור חזק ונמוך, שהכניע כבר את השוער, אבל ננעץ בעמוד השער וחזק לידיים של אלקסובסקי. בדקה ה-94', ברדי רצה להשלים צמד במשחק, כששוב בעט כדור חופשי, הפעם מטווח יחסית רחוק, ולצערו הבעיטה שלו עברה מעל המשקוף. מיד אחר כך נשמעה שריקת הסיום. סרביה ומקדוניה נפרדות בתיקו 2:2, ולא יעלו שלב בטורניר במרבית הסיכויים.

ספרד ופורטוגל יצחרו על ראשות הבית. (חשבון הטוויטר הרשמי של היורו U21)

הרכבים:

סרביה: סאביץ'. אנטונוב, וליקוביץ', יובאנוביץ', גאיץ'. גאצ'ינוביץ', מקסימוביץ', גרויץ', זיבקוביץ'. פלאבסיץ', דג'ורדייביץ'.

מקדוניה: אלקסובסקי. דמירי, ולקוסקי, זייקוב, מוראטי. ברדי, ניקולוב, מרקוסקי, בבונסקי, רדסקי. אברמובסקי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?