שיפור קל אך לא משמעותי לראו באיכות התכנית

רומן ריינס שוב מצפצץ על כל ה-WWE, מתאבקים נוספים נקברים והתחושה היא שגם אם האיכות עולה, ראו לא מספקת תוכן ראוי לקהל האדיר שלה.

לאחר תקופה ארוכה של בינוניות ורגעים מזעזעים, ראו מצליחה להעמיד תכנית טובה. אמנם לא מדובר בMust-See, והיו לא מעט רגעים מאכזבים, אבל לפחות התכנית של ה-19.6.17 לא הייתה רעה בצורה בלתי נסלחת. אז מה היה לנו הלילה?

רומן ריינס בהכרזה דרמטית על המשך דרכו בראו:

ריינס מצפצף על הרוסטר (האתר הרשמי של ה-WWE)

רומן ריינס פותח את התכנית בצורה הכי רעה שיכולנו לדמיין אותה. הוא מגיע לזירה, ומכריז שהוא החליט לבדו כי הוא הטוען לתואר האוניברסלי בסאמרסלאם ולא מעניין אותו מה יש לאחרים להגיד. לאחר מכן, סמואה ג'ו מגיע כנציגות הקהל ומתעמת עם ריינס, זה לא עזר להציל את הדבר הנוראי הזה.

ההארדי בויז ניצחו את גאלוס ואנדרסון:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב הפותח של הערב היה סולידי, הוא היה טוב לפרקים ובחלקו היה בלתי נסבל. בסופו של דבר, מדובר בעשר דקות של רסלינג טוב שהכניסו את הקהל לאווירה ופתחו בצורה מעניינת את התכנית הזו.

בשבוע הבא, גולדאסט מודיע לאר טרות' כי הוא מוזמן לראות את הבכורה הגדולה. סגמנט לא רע, היריבות הזו מתקדמת משבוע לשבוע.

פין באלור ניצח את בו דאלאס:

קרב לא רע בהתחשב בעובדה שהוא היה בסך הכול ארבע דקות, המתאבקים המוכשרים הוציאו הרבה בהגבלת הזמן שלהם. מה שכן, פין באלור צריך כיוון חדש לקריירה, וכמה שיותר מהר, אחרת הדמות שלו תאבד פואנטה.

ביג קאס ואנזו אמורה מתווכחים. ביג קאס משוכנע כי מדובר בביג שואו, השניים פונים לקורט אנגל והוא מבטיח לגלות הערב מי האחראי לתקיפות אלה.

סת' רולינס בפרומו על משחק הוידאו החדש:

גם לבדו הוא לא מצליח (האתר הרשמי של ה-WWE)

הפרומו הזה היה מספיק גרוע כאשר רולינס לבדו היה בזירה (כמובן שזו אשמת הכותבים) ופתאום צץ לו בזירה בריי וויאט. הפרומו לא הצליח להתרומם להצלחה, הוא היה משעמם, לא קולח ובעיקר מתיש. חבל.

פין באלור מותקף בידי אליאס סמסון.

אקירה טוזאווה ניצח את טי ג'יי פרקינס:

הקרב הזה הוא שחזור של הקרב הקודם בין השניים בתכנית ה-205. הקרב שם, כמובן, היה בכמה רמות טוב יותר מהקרב הנוכחי, אך עדיין הצלחנו לקבל קרב טוב במגבלת הזמן שהייתה לשניים. השדרנים פגעו בקרב מאוד.

טוזאווה מבהיר לנוויל שהוא מעוניין בתואר הקרוזרוויט.

אר טרות' מאשר את הזמנתו של גולדאסט.

סמואה ג'ו ניצח את רומן ריינס:

קבלו את הקרב הכי טוב של הערב. הסיבה העיקרית לכך היא לא רק הרסלינג הטוב שקיבלנו, אלא גם העובדה שרומן ריינס הפסיד, כפי שהקהל רצה לראות. בראון סטרואומן התערב בקרב והשפיע באופן ישיר על התוצאה. מבריק.

בראון מאתגר את רומן לקרב אמבולנס באירוע הקרוב.

המיז מביס את דין אמברוז בתכנית האירוח שלו:

המיז ואמברוז התעמתו במהלך תכנית האירוח של המיז עד כאשר הופיעו שני דובים שהתגלו כקורטיס אקסל ובו דאלאס, סגמנט טוב בסך הכול שהוציא גם את המיז וגם את אמברוז כמו שצריך.

שיימוס וסזארו ניצחו את טייטוס אוניל ואפולו קרוז:

קרב קצר במיוחד שמערבב שני גורמים – מתאבקים כישרוניים כמו שיימוס וסזארו, וכאלה שהבוקינג מוציא את יכולות הרסלינג שלהם איכשהו נסבלות. השניים האלה הם אוניל וקרוז. כול הפסד שלהם – יום ברכה.

אני מרשה לעצמי לדלג על הקרב של נאיה ג'קס וסאשה בנקס, שהיה מזעזע. הוא נגמר בפסילה לאחר דקה.

מישהו זוכר שהן היו כאן? (האתר הרשמי של ה-WWE)

התוקף המסתורי של ביג קאס ואנזו אמורה מתגלה:

במקום לסיים את התכנית בקרב, קיבלנו סגמנט מעניין במיוחד. התוקף של השניים נחשף במצלמות האבטחה, ומה אנו מגלים? ביג קאס בעצמו תכנן את הכול כדי להוכיח לאנזו אמורה שהוא הטוב ביותר. בגידה גאונית, הדבר שאני אקח מהתכנית הזו זה את הסיום הנהדר הזה שמשאיר טעם של עוד.

בשורה התחתונה,

פרק סולידי לחלוטין, לא מזעזע כמו השבועות האחרונים, והיו רגעים מדהימים כמו הסיומת של קאס ואנזו, אך עדיין אין התרוממות לרמה גבוהה, וחבל שכך.

הוא הטוב מהשניים (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort