פולין-שוודיה מחזור 2 אליפות אירופה עד 21

בית א, מחזור משחקים שני. פולין, המארחת של הטורניר מול שוודיה.

פולין באה לאחר הפסד וחייבת ניצחון, שבדיה סיימה  בתיקו, וצריכה גם לנצח, הלחץ על המארחים לדעתי גדול יותר.

RELATED POSTS

דור העתיד לפנינו, נהדר לסקואטרים, בוא נראה מי ירשים יתר על המידה, במשחק המוקדם בבית, אנגליה מנצחת 2-1 את סולבקיה.

פתיחה נהדרת כמו במשחק הקודם, פולין עולה ליתרון, שער נהדר בדקה ה-5….פריצה נהדרת באגף ימין של  קורמנצקי שחולף על המגן שלו עם תנועה חכמה, ונותן רוחב שמטייל ברחבה ומגיע למונטה, ושולח כדור היישר לרשת, 0-1 .

קורמניציקי נותן  שוב כדור עומק לסטנפיסקי  שבועט, אבל שוער שוודיה הודף נהדר ביציאה מתוזמנת היטב.

השוודים שולטים במשחק, עם הרבה מסירות טובות אבל אין תכ'לס עדיין.

שימו לב למספר 9 של פולין, סטניפסקי, חלוצה של נאנט, שיש לו חיזיון דומה  לחלוץ הטוב בעולם, לבנדובסקי, ורואים שיש לו יכולת להיות ברחבה ולסיים. נראה חלוץ 9 קלאסי.

השוודים כבר 20  דקות במשחק  ולא מצליחים לתת כדורים לסנטברג, החלוץ הגבוהשנראה קליל עם הרבה תנועה, אבל לא מצליחים להפעיל אותו מהאגפים ובכלל, כדורי סרק. הפולנים מחכים מאחור ומאוד מאוד מהירים  במתפרצות.

איזו החמצה של השוודים, טעות בהגנת הפולנים ממש חור ענק, סטנברג נשאר לבד אחרי מהלך שבו היה נבדל ברור, הכדור הגיע אליו מול השוער הפולני מנסה למשוך את הכדור ונופל, איזו הצגה! השופט לא אוכל את זה. אין פנדל. יש צהוב.

שוב אי הבנה בהגנת הפולנים, סטנברג שכבר הבחנתי בניידות שלו, לוקח את הכדור, בועט מ-10 מטרים חלש, השוער לוקח בקלות.

קונבסקי הפולני, הוא עוד שחקן טוב שיכול להיות בבוגרים בקלות, משחק קל, בנגיעה, תמיד קרוב לכדור.

המשחק סה"כ שקול מאוד, דינמי ומהיר לא משחק ענק אבל שתי הנבחרות רוצות מאוד. ההגנה של הפולנים בכלל לא משהו.

שער נהדר של שבדיה, פשוט נהדר. דקה 35 מהלך קבוצתי נהדר עם דאבל פס

סביצקי (הוא שבדי כן, למרות השם) עושה מסירה כפולה עם פארסון הקשר, שעם ההגנה הרעועה של פולין איכשהו הכדור חוזר אליו, הוא בועט מ-12 מטר, השוער הודף והכדור מגיע לסנטברג, שיש לו יופי של מיקום ומקרוב דוחק עם הראש  את השוויון. 1-1.

מהפך! דקה 41, שבדיה עולה ליתרון אחרי כדור קרן שהולך נהדר היישר לראש של לארסון הבלם, שמחמישה מטרים מנצל אי יציאה של השוער וכובש בעוצמה. השבדים מוכיחים יכולת גבוהה בסיומת ליד השער, 2-1.

מחצית.

המחצית השנייה נפתחת, מקווים למחצית כמו הראשונה השבדים הוכיחו שהם איכותיים יותר, אבל הפולנים מארחים, הכל פתוח.

מחצית שנייה יצאה לדרך ושבדיה שולטים במגרש שוב, גם ביתרון יש להם איכות גדולה יותר באמצע.

סטפיצקי מקבל כדור 20 מטר מהשער בועט חזק, אבל השוער השבדי הודף בקלות.

איזה יופי של מתרפצת של פולין בדקה ה-54, שסטיפצקי עושה מהלך נהדר, משתחרר נהדר רץ לעומק 20 מטר נותן הצידה ללינטי שמגיע יפה לכדור ובועט למרכז השער, השוער  לוקח. יופי של מהלך.

המשחק דועך ואין דיוק משתי הנבחרות, סטיפצקי יצא, קורמנצקי, שאמור לתת כדורים נעלם לחלוטין ופולין כרגע אין מישהו שייתן כדור. למה סטיפצקי יצא? לא מובן.

הפולנים מנסים אבל זה לא נראה כמו לחץ, אין קבוצה שממש לוחצת על השנייה ונראה שהשבדים רגועים, ולא נרתעים מהיריבה בכלל ובטח לא עושים בונקר.

לפולין יש שחקן במרכז המגרש שנקרא דוידויביץ'. אוי אוי דוידוביץ'. שחקן שמנסה להפעיל את הקישור, אבל לא  נותן כדורים אקסטרה.

סוף סוף מצב לפולנים דקה 81 מצב משולש לפולנים ולחץ אבל השוער השבדי פעמיים הודף נהדר ובפעם השלישית מינטי מתבלבל ברחבה ופשוט בורח לו הכדור. אבל  זה מה שפולין צריכה לעשות. ללחוץ על הדוושה, הם מספר דקות מכמעט הדחה, ועוד בבית.

לא להאמין, מאיפה זה הגיע? אחרי אין ספור נפילות ברחבה וצהובים של חלוצי פולין המתחזים,  דקה 89 הכשלה לא מובנת בהגנה של שבדיה בכדור חופשי פשוט דוחף אותו בטיפשות. פנדל ופולין יוצאת מהקבר! 2-2, קורמניצקי, שולח את הפנדל פנימה. לא מגיע להם. איזו טעות של הבלם הצעיר השבדי שעושה טעות לא הגיונית.

דקה 90 פולין  יוצאת למתפרצת, פיאטק מקבל כדור 18 מטר אלכסונית שולח כדור היישר לרשת החיצונית. חבל, הייתה זווית קשה, היה יכול להכניס כדור עומק או טיפה להתקרב, בעט מהר מדי.

המשחק מסתיים. 2-2. יופי של משחק, נסכם ונאמר שבדיה איכותית יותר ויצאה פאריירית.

פולין, אמנם אם נקודה, אבל עדיין הכל פתוח בבית. פולין תהיה חייבת לנצח את אנגליה ולראות מה קורה במשחק השני בין סלובקיה לשבדיה.

הכל פתוח מצפה לנו מחזור סיום מרתק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?