תמיד יש פעם ראשונה: רוסיה מנצחת את ניו זילנד ומחכה לפורטוגל

גביע הקונפדרציות יצא הערב לדרך עם משחק הפתיחה בין רוסיה לניו זילנד באצטדיונה החדש של זניט סנקט פטרבורג. זהו המשחק הראשון אי פעם בין הרוסים לאלופי אוקיאניה וזו גם הפעם הראשונה בה רוסיה משתתפת בגביע הקונפדרציות.

רוסיה עם מאמנה החדש צ'רצ'סוב מגיעה עם מהפכה בסגל והרבה שחקנים שלצופה הישראלי פחות מוכרים. בהרכב הרוסי פתחו אקינפייב, ז'ירקוב, ופולוז.

ניו זילנד תנסה להפתיע את המארחת עם שחקני המפתח שלה – ברברוסה ורוחאס. מאמנה של ניו זילנד, אנתוני הודסון, הוא המאמן הצעיר ביותר בהיסטוריית גביע הקונפדרציות, והוא עושה זאת בגיל 36 שנים ושלושה חודשים.

שנה למונדיאל – מתחילים לחמם מנועים!

אווירה נהדרת בסנקט פטרבורג (הטוויטר הרשמי של נבחרת רוסיה)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

ולדימיר פוטין וג'אני אינפנטינו סיימו לנאום ועכשיו אפשר להתחיל לשחק כדורגל, יוצאים לדרך! איום ראשון של רוסיה מגיע מרגל ימין חזקה של גולובין שבעט לשער אך לא הכניע את מרינוביץ' שהוציא לקרן. המאחרים מפגינים שליטה בדקות הפתיחה, וקרן נוספת של סאמדוב הגיעה לבלם ואסין שנגח לקורה. רוסיה מאוד מסוכנת בהתקפה ופולוז, חלוצה של רוסטוב, כמעט שהעלה את נבחרתו ל-1:0 אך הגנת ניו זילנד הרחיקה את הכדור מהקו ברגע האחרון. גם האורחים רשמו איום ראשון על השער של קאינפייב כאשר מרינוביץ', שוערה של ניו זילנד בעט כדור חופשי שהגיע לסמית'. הבעיטה של הבלם הלכה החוצה. בדקה ה-15 פולוז הופל ברחבה ע"י שוער הלבנים, טען לפנדל אך השופט לא נענה לבקשתו.

האם הגיע לרוסים פנדל? מרינוביץ' מפיל את פולוז (הטוויטר הרשמי של נבחרת רוסיה)

בדקה ה-26, שחקן ההגנה של רוסיה דז'יקייה שמשחק בקבוצת ספרטק מוסקבה, בעט מרחוק והשיג קרן אחרי הדיפה של מרינוביץ', עדיין ללא שערים. שער, 1:0! דניס גלושאקוב מעלה את רוסיה ליתרון בדקה ה-31 אחרי התקפת חילופי מסירות נהדרת. ארוחין מסר לפולוז שהיה עם הגב לשער, החלוץ הקפיץ לגלושאקוב שבעט את הכדור מעל השוער. הכדור של גלושאקוב פגע בהתחלה בקורה, ולאחר מכן בוקסול גרם לשער עצמי. הזדמנות גדולה של סמולוב להכפיל את התוצאה עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה. החלוץ שסיים בשתי העונות האחרונות כמלך השערים בליגה הרוסית בעט עם רגלו החזקה אך לא מצא את המסגרת, 5 דקות לירידה להפסקה. השופט הקולומביאני הוסיף דקת תוספת זמן וכדור חופשי של ניו זילנד מצא כלום ושום דבר, 1:0.

מחצית: רוסיה 0:1 ניו זילנד – בוקסול (שער עצמי, 31)

רגע השער (הטוויטר הרשמי של גביע הקונפדרציות)

מחצית שנייה:

איזו הזדמנות אדירה של רוסיה בפתיחתה של המחצית השנייה. פולוז הגיע בעמדה טובה להגבהה לרחבה, נגח חזק אך מרינוביץ' עצר את הכדור. ארוחין עט על הכדור החוזר והשוער של ניו זילנד שוב הדף לקרן. בדקה ה-53 הרוסים יצאו למתפרצת עם ריצה אדירה של גולובין. הקשר מסר לפולוז אך הבעיטה של חלוץ רוסטוב הורחקה לקרן. חילוף ראשון של הלבנים בדקה ה-62 – ברברוסה יצא ובמקומו עלה לשחק ביל טילומה, שחקנה של מארסיי. כדור חופשי מסוכן של סאמדוב עלה מעט מעל השער. גם צ'רצ'סוב עשה חילוף ראשון כאשר הוציא את פולוז המאכזב והכניס במקומו את אלכסנדר בוחארוב. 20 דקות של המחצית השנייה עברו בשליטה מלאה של המארחים, 1:0.

כבש לשער הלא נכון, בוקסול (הטוויטר הרשמי של גביע הקונפדרציות)

הנה מגיע השני! אחרי מספר איומים סמולוב סוף סוף כבש. ההתקפה התחילה אצלו במרכז המגרש, החלוץ שלח כדור לסאמדוב באגף שהעביר בחזרה לרחבה בכדור שטוח וחלוצה של קרסנודאר עשה את ה-2:0 בדקה ה-69. ניו זילנד ניסתה לצמק את התוצאה בדקה ה-77 אחרי שתומאס בעט חזק מרחוק, אקינפייב הוציא לקרן. עשר דקות לסיום המשחק הראשון בגביע הקונפדרציות 2017, רוסיה מוליכה 2:0 על ניו זילנד. רוסיה המשיכה לתקוף והייתה קרובה לשלישי שלה, אך סמולוב הסתבך ברחבה, חיפש שחקן אדום נוסף ולא מצא, ההתקפה התבזבזה. בעיטה נוספת של תומאס לזכות ניו זילנד מחוץ לרחבה לא מצאה את המסגרת, הלבנים מבינים שזה ככל הנראה נגמר. חילוף אחרון אצל כל אחת מהנבחרות בדקה ה-84. רוסיה המשיכה לרקוד על המגרש, גולובין מסר לסמולוב ששלח לעומק את ז'ירקוב. המגן השיג קרן שהסתיימה עם כדור בידיים של מרינוביץ'. סמולוב נשאר רעב ובעט שוב לשער, מרינוביץ' עצר אותו. איש המשחק של הרוסים, סמולוב,הוחלף ע"י מיראנצ'וק, ילד הפלא של לוקומוטיב מוסקבה, בדקה ה-89.

סיום: רוסיה 0:2 ניו זילנד

כבשו לרוסיה: בוקסול (עצמי) ופיודור סמולוב.

חיכה וחיכה לשער משלו, סמולוב (טוויטר)

הרכבים:

רוסיה: אקינפייב; סאמדוב, דז'יקייה, ואסין, קודריאשוב, ז'ירקוב; ארוחין (77, טראסוב), גלושאקוב, גולובין; פולוז (63, בוחארוב), סמולוב (89, מיראנצ'וק).

ניו זילנד: מרינוביץ'; קולבי (83, פאטרסון), סמית', דוראנטה, בוקסול, וויין; ברברוסה (62, טילומה), מקגלינצ'י, תומאס; ווד, רוחאס (71, סמלץ).

שופט המשחק: ווילמאר רולדאן (קולומביה)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort