דרוש חיזוק : תחזית לחלון ההעברות

לאחר עונת כדורגל עמוסה במשחקים וטורנירים מכל הסוגים שהגיעה לסופה, הגיעה הפגרה ובה אחד החלקים האהובים על אוהדי הכדורגל- חלון העברות.

במשך חודשיים ינסו הקבוצות להתחזק בשחקנים חדשים, צוות מקצועי חדש והכול כדי להיות קבוצה יותר טובה בעונה הבאה. יש קבוצות מסוימות שיודעות שלאחר העונה הקשה והמאכזבת שהם עברו, זהו הזמן שלהם לקבוע לאן העונה הבאה תלך וכיצד שלד הקבוצה ייראה בשנה הקרובה וינסו לא לאכזב שוב את האוהדים ושהכסף שהושקע לא יבוזבז לשווא.

על חמישה מועדונים שחייבים בקיץ להתחזק :

 

באיירן מינכן :

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מה עשו העונה – למרות ששוב באיירן זכתה בפעם השישית ברציפות באליפות בבונדסליגה, בשנים האחרונות משהו חורק במכונה הבווארית. למרות השליטה הכה דומיננטית בליגה, באיירן לא מצליחה לתרגם את זה לליגת האלופות וכבר 4 שנים סוגרת ללא זכייה בתואר. העונה באיירן הודחה כבר ברבע הגמר, מול אלופת אירופה ריאל מדריד שלא ממש ספרה אותה בדרך לזכייה נוספת. באיירן סיימה את העונה בטעם חמוץ מתוק במיוחד אחרי ההדחה ברבע הגמר ובנוסף גם היריבה השנואה בורוסיה דורטמונד הדיחה אותה בחצי גמר הגביע הגרמני והשאירה את באיירן עם האליפות.

עזבו –  צ'אבי אלונסו (פרישה) , פיליפ להאם (פרישה), טום סטארקה (פרישה), באדשטובר (שוחרר).

הגיעו – ניקולס סולה , סבסטיאן רודי (הופנהיים) , סרג' גנברי (ורדר ברמן ), קורנטין טוליסו (ליון) .

 

מה היא צריכה לעשות –  באיירן סיימה את העונה שעברה בידיעה שנפתחו אצלה חורים גדולים שחייבים להשלים. אחרי הפרישה של הסמל הגדול פיליפ להאם וצ'אבי אלונסו באיירן חייבת למצוא להם תחלופה, אך לא רק להם. באיירן חייבת להפסיק להסתמך על הכושר של רובן וריברי שכבר לא בשיאם ובמיוחד אחרי העונה המאכזבת של תומאס מולר, לבנדובסקי חייב עזרה. מה שהורגש במיוחד שחסר אצל הבווארים זה העומק בספסל שפעם אפיין אותה. בצמד משחקי הנוק-אאוט מול ריאל מדריד, אנצ'לוטי התקשה למצוא את השחקן שהוא יכול לעלות מהספסל וייתן את השינוי, בעיקר בזכות חוסר ניסיון של שחקנים צעירים כמו קומאן ורנאטו סאנצ'ס ומכת הפציעות שעברה על באיירן במשך כל העונה. באיירן ואנצ'לוטי הפיקו את הלקח ועד כה בחלון ההעברות החלו להתמקד בחיזוק הרוטציה בדמותם של שחקנים צעירים אך לצד זה הם לוקחים סיכון רב בכך בעיקר בגלל חוסר הניסיון שיש להם. השחקן הכי "וותיק" שהגיע הוא רודי בן ה-27 ושאר השחקנים ביי 21-22. הפחד הגדול הוא שמה שקרה לרנאטו סאנצ'ס יקרה גם להם. אחרי שהגיע בקול תרועה תמורת 30 מיליון יורו, הכישרון הפורטוגלי נדחק לשולי הספסל בגרמניה וכששיחק לא הציג את אותה היכולת מהיורו הקודם. באיירן בכל זאת עושה מהלך נכון וחושבת על העתיד, אך חייבת לחזק את הסגל בשחקנים איכותיים שכבר שיחקו ברמות הכי גבוהות. שמות כמו אלכסיס סאנצ'ז (ארסנל), חמאס רודריגז (ריאל מדריד) כן יכולים בהחלט לקחת את הקבוצה הזאת בחזרה לפסגת הכדורגל העולמי.

 

ברצלונה :

מה עשו העונה – עוד אימפריית כדורגל לצד באיירן, אך שהפעם הסיפור שלה שונה לחלוטין. את העונה האחרונה ברצלונה תרצה למחוק מהזיכרון, לאור העובדה שהיא הסתיימה עם גביע המלך בלבד וכישלון מוחץ בליגה ובאירופה.

בליגת האלופות ברצלונה אולי העפילה לרבע הגמר עם קאמבק מרשים מול פ.ס.ז' אחרי שהפסידה לה 4-0, אך לאחר מכן יובנטוס הגיעה ולא התקשתה מול הקטאלונים, שהודחו בבושת פנים ובליגה ברצלונה מאבדת את תואר האליפות לריאל מדריד. הבעיה הגדולה של ברצלונה היא התלות הכה גדולה בשלישיית ההתקפה וראתה כי גם ניימאר, מסי וסוארז לא יכולים לסחוב על גבם את הקבוצה במשך עונה שלמה. בשלבי ההכרעה של העונה ברצלונה הגיע מותשת ובעיקר אחת שאין לה הרבה מה להציע והכול בגלל הקיץ הקודם.  באותו הקיץ ברצלונה החליטה להכניס את היד עמוק לכיס והמטרה הייתה להשקיע בשחקנים צעירים לחיזוק הספסל וגיבוי להרכב הראשון. 70 מיליון יורו שילמה ברצלונה לוולנסיה תמורת החלוץ פאקו אלקסר והקשר אנדרה גומש. לוקה דין הגיע מרומא ודניס סוארז חזר מהשאלה אחרי עונה טובה בוויאריאל. בתחילת העונה שעברה העתיד נראה מבטיח עבור ברצלונה אך בפועל, זה היה אחרת.  לצד השחקנים החדשים היו גם את אלכס וידאל וארדה טוראן שחלו לשחק מינואר שעבר התקשו להשתלב בהרכב הקבוצה ולהציג את היכולת שאותה הציגה שקיבלו הזדמנות מול משחקים לא חשובים ולאט לאט המאמן לואיס אנריקה מחק אותם מהרוטציה והספקולציות על עזיבה של השחקנים הללו גדולה מתמיד.

אם נחבר את כמות השערים של כל סגל הקבוצה ונשווה לשלישיית ה-MSN, נבין כמה חסר עומק בסגל הקבוצה. ברצלונה הפעם שוב חייבת להשקיע בבניית הקבוצה מחדש, לאור הכישלון בעונה שעברה והעזיבה של לואיס אנריקה, אך הפעם היא חייבת לבחור בפקידה. ברצלונה צריכה לבחור שחקנים שכיום משחקים בקבוצות הטובות באירופה שיוכלו להשתלב בשלד הקבוצה ולהופיע במשחקים הגדולים והקריטיים שבשלבי ההכרעה של העונה.

עזבו – ג'ורדי מאסיפ (שוחרר)

הגיעו – מרלון (פלומיננסה)

חזרו מהשאלה – מוניר (ולנסיה), סאמפר (גרנאדה), קמארה (ג'ירונה), טייו (פיורנטינה), ורמאלן (רומא), דאלגס (ספורטינג חיחון), אורטולה (אלבאס)

מה היא צריכה לעשות –  בארסה חייבת לחזק את כל העמדות שלה בסגל ולהעניק גיבוי להרכב הראשון וליצור רוטציה ראויה כדי שתוכל לחזור בחזרה לפסגה. בפנקס של ברצלונה אפשר להסתכל על פיליפה קוטיניו (ליברפול) וכריסטיאן אריקסן (טוטנהאם) שעברו עונה גדולה באנגליה אך לא רק על כוכבים אלא גם שחקנים שיכולים לחזק את הספסל כמו סנדרו רמירז (מלאגה) שגדל בברצלונה וסיים עונה טובה בספרד, מריו גספאר (וויאריאל) יכול להוות יורש ראוי לדני אלבס שעדיין ברצלונה לא מצאה לו תחליף.

 

העונה של ברצלונה בתמונה אחת. (BBC Sport)

ארסנל :

מה עשו העונה – אוי לתותחנים. העונה האחרונה של ארסנל היא אחת הגרועות בעידן ארסן וונגר, כל כך גרועה שנוצר מצב של רוב שרוצה לראות את המאמן הצרפתי בחוץ. ארסנל סיימה את העונה במקום החמישי , עם מספר ההפסדים הגבוה בין כל הגדולות (תשעה הפסדים) ובליגת האלופות שוב התותחנים הודחו בשמינית הגמר ולראשונה מאז עונת 2000/011 ארסנל לא תהיה במפעל הבכיר בעולם ותסתפק בליגה האירופית.

וונגר נכשל בכל פרמטר אפשרי העונה בעיקר בשל העובדה שלא הורגש שינוי משמעותי בכל הקשור לרכש. וונגר ניסה לבחור בפינצטה את השחקנים שמתאימים לקבוצה אך נכשל במשימה. צ'אקה מתברר כפלופ ואגרסיבי מידי בקישור, לוקאס פרז לא מתאים לרמה הגבוהה בליגה האנגלית וסיים את העונה עם שער אחד בודד ורק מוסטאפי התברר כהחתמה מועילה . לא שרק וונגר נכשל ברכש אלא גם איבד את חדר ההלבשה שלו. השחקנים הבכירים בקבוצה שהם אוזיל ואלכסיס סנצ'ז לא להוטים לחדש את החוזה שלהם והצ'ליאני כבר נחוש לעזוב והגיע הזמן לחפש פיתרונות.

עזבו – יא יא סנוגו (שוחרר)

הגיעו – קולאסינאץ (שאלקה 04)

חזרו מהשאלה –   ג'ואל קמפבל (ספורטינג ליסבון ), סצ'זני (רומא)

מה היא צריכה לעשות –  ארסנל יודעת שהפעם היא חייבת לבזבז כסף רב אך בחוכמה. היא חייבת גם להיות מוכנה למקרה עזיבה של אוזיל או סנצ'ז ולמצוא להם מחליפים ראויים אך לא להסתפק רק בזה. בשנים האחרונות וונגר אהב להביא שחקנים צעירים ואלמוניים ולשלב אותם בהרכב הקבוצה ובעצם לקחת סוג של הימור. הפעם וונגר חייב לקחת שחקנים עם קבלות על המגרש שכן ולבנות מחדש את שלד הקבוצה.

בהתקפה היא חייבת למצוא שחקן נוסף על חשבון ג'ירו שלא מתאים מספיק לרמות הגדולות, בהגנה מגן שמאלי יתקבל בברכה ואולי גם שחקן אגף חדש במקומם של וולקוט וצ'מברליין הלא יציבים.

לוונגר כדאי לרשום בפנקס את : דאגלס קוסטה (באיירן מינכן), אמיל פורסברג (רד בול לייפציג), מנדי (מונאקו), ויילייאם קארבליו (ספורטינג ליסבון), קארסקו (אתלטיקו מדריד) .

לא בטוח נשאר. אלכסיס חוגג במדי ארסנל (SKY Sports)

מנצ'סטר סיטי :

מה עשו העונה – כל כך הרבה כסף הבעלים של מנצ'סטר סיטי השקיע בשנים האחרונות ועכשיו זה נראה שלא בצדק. אחרי שהצליחו להשתחרר מהצל של יונייטד ולזכות בשתי אליפויות, כולל הגעה עד לחצי גמר ליגת האלופות, הגיע גדולי המאמנים פפ גווארדיולה כדי להחזיר את תואר האליפות לסיטי ולהגיע יותר רחוק באירופה, אך בשניהם פפ נכשל. סיטי אומנם סיימה במקום השלישי אך ברבע הגמר כשלה מול מונאקו המפתיעה. דווקא אחרי פתיחתת עונה מושלמת של הסיטיזנס הגיעה נפילת מתח בקבוצה ופפ נכשל ברגעי השיא של העונה להרים את השחקנים. הסכסוך הממושך עם יא – יא טורה וספסולו של אגוארו לא עזרו למאמן הקטאלוני שבשלב מסוים הורגש כי אולי לא העריך מספיק את הליגה האנגלית ונכשל בעיקר ברכש. בראבו היה רחוק מהיכולת שלו בברצלונה. סטונס וגונדוגן הרבו להיפצע ורק סנה וגבריאל גסוס הצעירים היו במגמת שיפור. סיטי יודעת שהיא חייבת הפעם להעמיד סגל שיוכל להתמודד במספר מסגרות שונות ופפ יהיה חייב למנוע את נפילת המתח שמתרחשת לקראת סוף העונה.

עזבו – חסוס נאבס (שוחרר), גאל קלישי (שוחרר), סאניה (שוחרר), קאבז'רו (שוחרר), גאן (נוריץ'), סאבלטה (ווסטהאם), אונאל (וויאריאל)

הגיעו – ברנרדו סילבה (מונאקו), אדרסון (בנפיקה ליסבון)

מה היא צריכה לעשות – סיטי החלה במסע הרכש שלה ובינתיים זה נראה טוב. הגעתו של שחקן העונה בצרפת ברנרדו סילבה תוסיף לאגפים ובנוסף גם נמצא מחליך לבראבו, השוער הצעיר אדרסון שנראה כהבטחה. אך סיטי לא צריכה לעצור פה. פפ חייב להביא לסגל עוד שחקן ברמה של אגוארו ודה ברויין שיוכל לקחת ביחד את המושכות בחלק ההתקפי של הקבוצה והשם הכי חם שעולה כרגע הוא אלכסיס סאנצ'ז מארסנל.

פפ יכול לשים עין גם על עמדות המגנים שלו שלאחר שחרורם של שלושת המגנים בקבוצה, הגיע הזמן למצוא מחליפים. סרג' אורייר (פ.ס.ז') , קייל ווקר (טוטנהאם ), מנדי (ארסנל) יכולים בהחלט להוות תחליף ראוי. בקישור לצידם של גונדוגן ויא-יא טורה אפשר להוסיף את נאיגולאן (רומא) ,נבי קייטה (רד-בול לייפציג).

רומא :

מה עשו העונה – הקבוצה מהבירה הפכה לסגניתה הנצחית של יובנטוס. טוטי וחבורתו נכשלו פעם אחר פעם להיצמד לזברות ובכל פעם ראו כיצד היא בורחת למקום הראשון וזוכה בתואר ובעונה הבאה הכול יראה אחרת לאחר פרישתו של הקפטן הנצחי. באירופה רומא לא הצליחה להגיע לרגעי שיא בקמפיין האחרון וגם לאחר שנשרה לליגה האירופית, הודחה בבושת פנים ע" ליון.

עזבו –   טוטי (פרישה), ורמאלן (סיום השאלה ), מריו רואי (סיום השאלה), גרנייר (סיום השאלה), סצ'זני (סיום השאלה)

הגיעו – הקטור מורנו (פ.ס.וו)

מה היא צריכה לעשות – רומא עברה כעת מתיחת פנים בכל הקשור לצוות המקצועי של הקבוצה, כאשר מינתה את מונצ'י, שעשה פלאים בסביליה ואיתה זכה במשך 3 שנים ברציפות בליגה האירופית, הגיע כדי לטפל ברומא הפצועה ולהצליח היכן שנכשלה בשנים האחרונות –הרכש.

מונצ'י יודע שהוא חייב לחזק את הקבוצה בכל פרמטר אפשרי ולמצוא את הקיסר הבא של רומא ולשתף פעולה בהתאם עם די פרנצ'סקו המאמן החדש בכל הנושא. הדבר הראשון שרומא צריכה לעשות זה לשמור על נאיגולאן בקבוצה לאחר העונה הנהדרת שעבר לצידם של דז'קו החלוץ שסיים כמלך השערים בליגה עם 29 שערים. לצידם נמצא גם סאלח אך ככל הנראה לא יישאר בעונה הבאה וכאן רומא צריכה לסתום חור. בנוסף אליהם החליטו להשאיר את הבלמים המושאלים חואן חסוס ופאזיו ולצידם את המגן הימני ברונו פרז.

למונצ'י כדאי לרשום בפנקס בעמדת הקישור את פרננדו ברנדנסקי (פיורטינה ) שפרח העונה עם 11 שערים, פיליפה אנדרסון (לאציו) שיכול למלא את מקומו של אל-שרוואעי המאכזב, אינאקי ווילייאמס (אתלטיק בילבאו) שיכול להיות פוטנציאל ענק.

קיץ מעניין ברומא. מונצ'י ונאיגולאן (The Indian Express)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort