מקסימיליאן פיליפ מגיע לבורוסיה דורטמונד כדי לכבוש את הבונדסליגה

בורוסיה דורטמונד היא אחת הקבוצות הכי לוהטות של חלון העברות עד עכשיו, הקבוצה הספיקה להגיד שלום לטוכל, למנות את פטר בוס כמאמן החדש, להבין שהיא הולכת לאבד את הכוכב הגדול ביותר שלה בשנים האחרונות הלא הוא פייר-אמריק אובאמיינג ולהחתים כמה שחקני רכש חדשים ונוצצים. הרכש הרביעי והמלהיב ביותר הוא הילד מקסימיליאן פיליפ, מקסימיליאן בן ה-23 שנקנה מפרייבורג בסכום של 20 מליון יורו חתם לחוזה של חמש שנים בקבוצה והוא הרכש הראשון של הקבוצה בעידן פטר בוס. בדורטמונד ובגרמניה מסמנים את הצעיר כמי שאמור להיות אחד השחקנים המובילים של הקבוצה בשנים הקרובות. אך האם הוא באמת יכול להצליח להיות כוכב של קבוצה גדולה? לשאלה הזאת רק לזמן יש תשובה אך בינתיים זה נראה מבטיח מאוד, פיליפ נתן עונה ענקית במדי פרייבורג אשתקד והוא נראה בדרך הנכונה לגדולות, בואו להכיר את השם הבא של הכדורגל הגרמני.

פיליפ מוצג בדורטמונד (Island Sports News)

פיליפ החל את דרכו המקצועית כנער בן 14 באקדמיה של הרטה ברלין. הוא היה ילד נמוך יחסית ובגיל 14 הוא התנשא לגובה של 1.55 מטר בלבד, מאמן הנערים של הרטה ברלין הודיע לו כי אין לו מקום בקבוצה והוא היה שבור כתוצאה מכך. למזלו של פיליפ, היה לו חבר טוב מאוד באקדמיה, הבלם כריסטופר לנץ שהחליט לעזוב את הרטה ביחד עם חברו ולשכנע את  פיליפ להצטרף לטניס בורוסיה ברלין. עד היום זוקף פיליפ את ההצלחה שלו אל כריסטופר ששכנע אותו להצטרף לטניס בורסיה ברלין ולא לוותר על הכדורגל. "לא הייתי מסוגל לעשות זאת בלעדיו. פחדתי להיות במועדון בו לא הכרתי אף אחד", אמר פיליפ. לצערו של לנץ, הקריירה שלו לא הלכה במסלול של חברו פיליפ וכיום הוא משחק בליגה השלישית של גרמניה.

פיליפ רשם הופעות מצויינות בקבוצת הנוער של טניס ברוסיה ברלין כשהוא מחורר רשתות ומראה כי הוא שחקן מאוד רב גוני שיכול לשחק בכל עמדה בהתקפה. באחד מהמשחקים, הגיע סקאוט של פרייבוג לצפות בו. הסקאוט התרשם והמצליץ לקבוצת התחתית להחתים את הקשר/חלוץ הנפלא. פיליפ עזב את המשפחה שבברלין, עבר לדרום גרמניה וחיכה בסבלנות להזדמנות שלו. פרייבורג שתמיד הייתה ידועה בכך שהיא אוהבת לשלב שחקנים צעירים איפשרה לפיליפ לרשום את משחק הבכורה שלו במדי הקבוצה בעונת 2014/15 במשחק ליגה מול הרטה ברלין, אותה הרטה ברלין שהראתה לו את הדרך החוצה בתור ילד. גם שער הבכורה של פיליפ הגיע נגד הרטה  (מקרים שונים) כשהוא כובש עם הראש (כמה אירוני) וקובע 2:0 לפרייבורג על הרטה ברלין, ניצחון זה לא עזר לקבוצה הדרומית והיא ירדה ליגה. עבור פיליפ, זה דווקא היה דבר טוב, הוא הפך להיות שחקן הרכב לכל דבר והקבוצה סמכה כליו שהוא יעלה אותה חזרה אל הליגה הראשונה. פיליפ התחזק פיזית במהלך העונה זו והשאיר הרבה מאוד ניצוצות בכל פעם שהוא נוגע בכדור, הוא קיבל חופשיות מלאה בשליש האחרון של המגרש והשתמש ביכולת הכדרור המעולה שלו והבעיטה החזקה בשתי הרגליים על מנת להיות אימת ההגנות בליגה השנייה ולהחזיר את קבוצתו אל הבונדסליגה אחרי שנת העדרות אחת בלבד כשהוא אחראי על שמונה שערים ו-11 בישולים.

חגג בפרייבורג (Ninety Minutes Online)

את עונת 2016/17, פיליפ פתח כבר ככוכב בקבוצה שהמטרה העיקרית שלה היא לשרוד בליגה. פרייבורג נתנה עונה גדולה וסיימה במקום השביעי עם 48 נקודות כשמי שמוביל אותה הוא פיליפ שנתן עונה נהדרת עם תשעה כיבושים ושני בישולים למרות שעבר פציעה לא קלה בחודש נובמבר. כאשר הוא חזר, מאמן פרייבורג החליט להסב אותו לעמדות האגף בימין ובשמאל ולא רק מתחת לחלוץ. פיליפ נתן כמה הופעות ענק בעונה האחרונה כשהוא משתמש בהיתרון ההפתעה שלו על מנת להתעלל בהגנות הבונדסליגה פעם אחר פעם, היתרון זה נובע כתוצאה מהיכולת שלו לשחק עם שתי הרגליים בצורה שווה לחלוטין וכתוצאה מהיכולת שלו להפציץ מרחוק.

סגנון המשחק של מקסמליאן פיליפ הוא מיוחד ביותר, הוא יודע לשחק בכל עמדה בהתקפה, אוהב לבעוט מטווחים שונים ושולט היטב בכדור בשתי הרגליים. במהלך הקריירה הקצרה שלו, הספיק פיליפ למצוא את הרשת מטווחים ארוכים כמה וכמה פעמים. עובדה זו  גורמת לשחקנים אשר שומרים עליו להתקשות בלחזות את כיוון התנועה שלו ולשמור עליו. מעבר ליכולות התתקפיות הנהדרות של פיליפ, הוא גם נותן הכל בהגנה, יורד לתאקלים ולא מפחד ממאבקים פיזים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אז בעונה הבאה אנחנו נראה את פיליפ במדיה של ברוסיה דורטמונד תחת שרביטו של פטר בוס שידוע בהצלחתו עם שחקנים צעירים. למקסימיליאן פיליפ יש את היכולת על מנת להיות ברמה הגבוהה ביותר ולהיות כוכב בדורטמונד. גם אופי טוב יש לשחקן הצעיר, תמיד נשאר צנוע ותמיד שם את טובת הקבוצה לפני טובתו האישית, משחק קבוצתי וחבר בחדר ההלבשה. בפיליפ יש משהו מיוחד מאוד, בעיקר ברב גוניות שמייחדת אותו. השחקן הצעיר  יכול לשאוף הכי גבוה שאפשר,וכרגע, זה נראה טוב מאוד מבחינתו. ניתן גם לעקוב אחריו ביורו הצעירות כשהוא אמור להיות השחקן המוביל של המאנשפאט הצעירים.

שתי רגליים ימניות (Daily Express)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort