מאני אין דה בנק בפתח/ 13.6.17

ניו דיי עדיין בלתי מנוצחים, רנדי אורטון מוכן למאני אין דה בנק, לאנה מזהירה את נעמי והאם שינסקה הוא מר מאני אין דה בנק הבא?

המופע התחיל בכניסתו של הניו דיי לזירה עם מספר אנשים שמנגנים בטרומובון ולובשים חולצות של הניו דיי. הם אמרו שהם יקחו את האליפויות מאוסוס ויהפכו ל-WWE WORLD TAG TEAM CHAMPIONSSSSSS. אז נכנסו האוסוס (שחייבים לעבוד על הדיבור שלהם כי לא מצליחים להבין אותם בפרומואים), האוסוס עומדים על שלהם וטוענים שהם ינצחו במאני אין דה בנק וישמרו על האליפויות ואז נכנסים בריזאנגו. הפרומו שלהם התייחס בעיקר לירידות על האוסוס ולא משהו חשוב מדי ולאחר מכן נכנסו הקולונס. אפיקו התחיל לומר שהם לא צריכים לדחוף את האף שלהם לכל מקום ושבגדי המשטרה שלהם נוראים. לסיכום: פרומו משעמם וחסר פואנטה, חוזר על עצמו כל שבוע ואין בו משהו חדש.

בריזאנגו והניו דיי מנצחים את האוסוס והקולונס

קרב סביר מינוס בין הקבוצות הטובות לקבוצות הרעות… הפייסים ניצחו אחרי מהלך קבוצתי חדש של הניו דיי על פרימו בדרך לספירת 3. אולי יהיו אלופי זוגות חדשים בסמאקדאון? לסיכום: היו שם כמה מהלכים יפים אבל חוץ מזה לא היה אקשן וגם לא היה את מה שיעניין אותי בקרב.

שת"פ נפלא (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את סטיילס ונאקאמורה מאחורי הקלעים כאשר הם דיברו בינהם וסטיילס אמר לנאקאמורה שזיין מתרגש יותר מדי לפני קרבות גדולים ולאחר מכן הגיע זיין שניסה להחדיר מוטיבציה לסטיילס ונאקאמורה המובכים. לסיכום: פרומו קומדי נחמד וקליל לפני המיין איבנט לא רע בכלל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מוג'ו ראוולי אמר בראיון שלמרות שההפסד לג'ינדר מהאל היה משפיל הוא לוקח את עצמו קדימה וממשיך אל עבר העתיד ואז פתאום ראו את זאק ריידר שכנראה חזר מפציעה וסביר להניח שהם חזרו להיות "הייפ ברוז". לסיכום: אין מה לסכם… פרומו משעמם בדיוק כמו מוג'ו ראוולי כמתאבק. 

נעמי מנצחת את טמינה סנוקה

עוד לפני הקרב לאנה המתאבקת החדשה\ישנה נכנסה והייתה בצד של טמינה. אני יכול להעיד על עצמי שנעמי היא המתאבקת הכי אהובה עליי ואני שמח שהיא האלופה אבל כל עוד קוברים אותה היא לא יכולה להיות האלופה מכיוון שזה לא נראה טוב. מתאבקת חדשה כמו לאנה לא צריכה לתקוף את האלופה ולהיות הטוענת לכתר אלא צריך לבנות אותה לאט לאט כדי שהיא תיראה טוב. לאחר הקרב לאנה תקפה את נעמי, ביצעה את תרגיל הסיום החדש שלה והניפה בגאווה את האליפות. לסיכום: קרב סביר בין החברות לשעבר שבטח היה יכול להיות טוב יותר.

לאחר מכן ג'ינדר מהאל נכנס לזירה עם הסינג בראת'רס והתחיל לומר על זה שביום ראשון הוא יוכיח שרנדי אורטון הוא שום דבר מלבד פחדן, שלא אכפת לו מאבא של רנדי אורטון "קאבוי" בוב אורטון וצריך לפחד מג'ינדר מהאל. מהאל הוסיף שהוא הרס את המורשת של אורטון חתיכה אחרי חתיכה ובגלל זה העידן של "המהאראג'ה" התחיל. לאחר מכן מהאל דיבר בהודית עד שרנדי אורטון הגיע משום מקום וביצע עליו את ה-RKO. לסיכום: יופי של פרומו מצד מהאל, הוא היל מצוין ושרק ימשיך להיות האלוף כי ראיתי על פי הפרומו שהוא פשוט נועד לזה.

outta nowhere! אורטון שוב עוקץ (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את אלוף ארצות הברית קווין אוונס, בארון קורבין ודולף זיגלר מאחורי הקלעים בזמן שאוונס ניסה להחדיר להם מוטיבציה ולגרום להם להתאחד איתו נגד היריבים שלו בעוד שקורבין וזיגלר מתנגדים בטענה שהוא לא המנהיג שלהם לסיכום: לא רע

שארלוט פלייר מנצחת את נטליה

שארלוט הייתה מוכרחת לנצח בקרב הזה למען מומנטום במאני אין דה בנק ביום ראשון. אני יכול להגיד שגם שארלוט מאוד מרשימה וכל עוד ה-WWE ינצלו אותה כראוי היא יכולה להגיע לרמה של אביה לסיכום: קרב נחמד אבל לא יותר מזה

שארלוט ונטאליה ממשיכות בפיוד (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו מאחורי הקלעים את טיילר בריז חבול אחרי התקפה ואת פנדנגו מבקש מבריז לתאר את התוקפים. לאחר כמה מחשבות פנדנגו חושד באוסוס כאחראים לתקיפה. לסיכום: פרומו חביב… די מבדר ונחמד כזה.

איי ג'יי סטיילס, סמי זיין ושינסקה נאקאמורה מנצחים את קווין אוונס, דולף זיגלר וביירון קורבין

קרב נחמד בסך הכול בהחלט מתאים לציפיות הנמוכות של ה-WWE אבל אין יותר מדי מה להרחיב. לאחר הקרב הייתה מלחמה בין כולם וכולם ניסו לקחת את המזוודה אבל רק אחד הצליח בזמן שכולם שכבו כאובים על הרצפה וזה… שינסקה נאקאמורה.

מיין איוונט לא רע לקראת הקרב המרכזי בראשון בלילה (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort