אין חדש באופק – ראו מביכה יותר משבוע לשבוע

לאחר שצפיתי בפרק של השבוע שעבר, קיוויתי שה-WWE יוכלו להתעלות מעל החרפה ולתת תכנית טובה יותר, אבל בסופו של דבר, אנחנו בשגרה עם עוד תכנית בינונית.

כפי שכולכם זוכרים, ראו של השבוע שעבר היה רע. אפילו רע מאוד. והשבוע, קיווינו לקבל משהו טוב יותר, תכנית שתעמוד בציפיות של המעריצים שנואשים לקבל תוכן טוב. בסופו של דבר, התכנית רק ממשיכה להביך מתאבקים כישרוניים, להוציא סגמנטים רעים ועוד. וכעת, הגיע הזמן לסיקור של ה-12.6.

ברוק לסנר חוזר לראו ומתעמת עם סמואה ג'ו:

היימן פשוט זהב טהור (האתר הרשמי של ה-WWE)

הסגמנט הזה נפתח בניצוחו של פול היימן המבריק, שקרא לג'ו לבוא ולהתמודד ראש בראש מול המפלצת, ברוק לסנר. האלוף והטוען לתואר נפגשו בפעם הראשונה, זה היה סגמנט מהנה וכיפי לצפייה, באופן כללי כול מה שפול היימן נמצא בו הוא פשוט זהב טהור.

אליאס סמסון ניצח את דין אמברוז:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב הזה התחיל בצורה איטית והשתפר ככול שעבר הזמן. זה היה קרב סולידי, הסיום שלו שבו המיז התערב בהכרעת הקרב רומזת כי הוא ואמברוז ימשיכו להיאבק, מה שמאכזב אותי כי ראינו מהם די והותר. סמסון לעומת זאת? ממשיך לקבל המון מומנטום.

מאחורי הקלעים גולדאסט קורא בפרומו שהוא מבצע לר-טרות'.

קורט אנגל מאוכזב מהמיז בשל מעשיו בקרב הפותח של הערב, והמיז קורא לג'נרל מנג'ר להשעות את אמברוז מכול פעילות, אך אנגל מסרב ומתעקש שהמיז יטפל ביריבו.

סדריק אלכסנדר ניצח את נועם דר:

דיברתי רבות בשבועות האחרונים על כך שהקרוזרוויט אמורים לתת קרבות מבדרים, אך סדריק ניצח תוך עשר שניות. תנו לזה לחלחל רגע. עשר. שניות. קודם כול, זה מצוין עובר סדריק שיכול סוף סוף להרים את עצמו, אך נועם דר ממשיך לצאת רע וה-WWE הוא לא המקום בשבילו.

בריי וויאט מספר את האמת על סת' רולינס:

הוא לא מצליח להתעלות (האתר הרשמי של ה-WWE)

בריי וויאט מגיע ומתחיל לדבר על כך שהעולם קרוב להסתיים והוא היחיד שיכול להציל אותו מאנשים כמו סת' רולינס. הפרומו הזה היה סביר, בריי וויאט לצערי לא מצליח להתרומם בזמן האחרון.

ההארדי בויז מתראיינים וטוענים כי הם יביסו את שיימוס וסזארו ויהיו שוב הטובים ביותר.

ג'ון סינה יהיה בסמאקדאון ברביעי ליולי.

אפולו קרוז ניצח את קאליסטו:

לא ברור לי מה ה-WWE מתכננים עבור הפיוד הזה. לאחר שניצח קאליסטו במומנטום רב את טייטוס אוניל, הפעם אוניל התערב וגרם לו להפסיד בפחות משלוש דקות. לצערי, אוניל מקבל המון קרדיט בסיפור הזה ואין לו יותר מדי להציע בזירה ומחוצה לה.

אלכסה בליס מגיעה לזירה ומדברת ומשם הדבר הופך לקרב ענק בתוך הזירה בין הנשים המובילות של ראו.

סאשה בנקס, דנה ברוק ומיקי ג'יימס ניצחו את אלכסה בליס, אמה וניה ג'קס:

הקרב נגמר תוך ארבע דקות, כך שהיאבקות יוצאת דופן לא הייתה כאן. זה היה קרב סולידי שהסיום הנוראי שלו הוציא את אמה לוזרית, היא רק חזרה אל הרוסטר הראשי וכבר נותנים לה להפסיד קרב באשמה ישירה. חבל.

ביילי מתראיינת בקשר לקרב שלה מול אלכסה בליס.

הית' סלייטר וריינו ניצחו את המיז והדוב משבוע שעבר:

דבילי לפרק אותם (האתר הרשמי של ה-WWE)

הקרב היה סביר אך מיז החל לחשוד שוב בדוב והכה אותו מחוץ לזירה, כשהוא הוריד את המסכה התגלה שם שוב ג'ובר ומיז חזר לזירה כדי להפסיד את הקרב. לפתע הופיע הדוב בזירה וכפי שכולם חשבו, הדוב כמובן היה דין אמברוז. הוא גרם למיז להיזרק לחבלי הזירה ולפגוע במאריס שיצאה זועמת וכעת זה נראה כאילו המיז ומאריס קרובים לפירוק, וזה יהיה מהלך מטומטם לחלוטין מצד הכותבים.

הקרב בין נוויל לריץ' סוואן לא קרה בשל כך שנוויל תקף את יריבו לפני הקרב.

לוק גאלוס וקארל אנדרסון ניצחו את ביג קאס ואנזו אמורה:

עוד קרב קצר באופן מתסכל, אך הצד החיובי הוא שהפיוד בין קאס ואנזו לביג שואו ממשיך, מכיוון שהאחרון הופיע לאחר הקרב בזירה. עוד דבר טוב הוא שאנדרסון וגאלוס סוף סוף הצליחו לנצח ולהתאושש קצת מהקבירה שה-WWE ערכו להם.

סזארו ושיימוס סיימו בתיקו עם ההארדי בויז ושמרו על אליפות הזוגות:

המיין איבנט היה טוב, הקרב הטוב ביותר מהערב והיחיד שבאמת עמד בציפיות. בסופו של דבר, הקרב הזה הסתיים בתוצאה של 1-1 לאחר הגבלת הזמן, ומכיוון שאף אחת מהקבוצות לא הגיעה להכרעה שנייה האליפויות נשארו במקומן. לאחר הקרב ג'ף הארדי ביצע מהלך מרשים וסגר את הערב.

בשורה התחתונה,

לאחר הפרק המזעזע שקיבלנו בשבוע שעבר, מגמת ההידרדרות מאקסטרים רולז ממשיכה ולא מוכנה להפסיק. ה-WWE חייבים להתעורר בזמן על מנת להציל את הספינה הטובעת. נקווה שסמאקדאון יספקו לנו תכנית איכותית.

מי יציל את הספינה הטובעת? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort