סיכום עונה- גרסת המאמנים

אחרי שעברו עונה קשה, מורטת עצבים, טובה לחלקם ובינונית/רעה לאחרים, הגיע הזמן לבדוק מה עשו מאמני הקבוצות הגדולות העונה, האם עמד בציפיות, מה שיפר ומה שיבש, ומה יקרה איתו בעונה הבאה.

אנטוניו קונטה (צ'לסי)

ראשית כל, רציתי לפתוח עם המאמן שעשה את השינוי הכי גדול בקבוצתו מהעונה שעברה. קונטה קיבל את הקבוצה במצב מזוויע כאשר הקבוצה סיימה במקום ה-10, הרבה מאוד שחקנים רצו לעזוב את הקבוצה וכל הביטחון נגמר לכוכביו, אך לקונטה זה לא הפריע. המאמן האיטלקי שכנע את הכוכבים הגדולים להישאר והביא את הרכש שבעצם נתן לו את האליפות- קאנטה. אבל הדבר הגדול ביותר שעשה היה הרגע שבו שינה את המערך של הבלוז למערך 3-4-3 עם שלושה בלמים, מערך שהתאים כמו כפפה לצ'לסי, שדרסה את הליגה, זכתה באליפות והגיעה לגמר הגביע.

האם עמד בציפיות: עצם שאילת השאלה הזו מעלה חיוך, כי אחרי עונה כזו אי אפשר להגיד שלא עמד בציפיות המועדון והאוהדים, שלפני שנה בקושי חלמו על הצ'מפיונס.

ובעונה הבאה: בעונה הבאה יגיע קונטה למבחן הקשה ביותר שלו. היו קולות שאמרו העונה שבגלל שצ'לסי לא העפילה העונה לליגת האלופות היא השקיעה רק בליגה, ואם הייתה באירופה ללא הייתה זוכה באליפות. אמנם אני חושב שטענה זו שגויה אך אם קונטה רוצה לכבוש את אנגליה, הוא חייב לשמור על איזון בין הליגה לאירופה בעונה הבאה, ולנסות להצליח בשתי המסגרות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ציון סופי לעונה זו: 8

קונטה עם קורטואה, בדרך לאלופות (mirror)

פפ גווארדיולה (מנצ'סטר סיטי)

אחת העונות הגרועות בקריירה של המאמן הספרדי. הדחה כואבת בשמינית גמר ליגת האלופות, היפרדות ממאבקי האליפות כבר בשלב מוקדם של העונה, מאבקים על מקום באלופות וגולת הכותרת- עונה ראשונה שלו בלי תואר. הוא יודע שמקום שלישי זה לא מה שיספק את האוהדים התכולים, ולמרות הרכש הנוצץ והשאיפה לאליפות, בלי תארים הוא לא ישרוד. מה שפפ בעיקר הבין זה שהליגה האנגלית היא אופרה אחרת לגמרי מהליגה הגרמנית והספרדית ואם אתה לא משקיע כל משחק בליגה, הסיכויים שלך לזכות באליפות נמוכים. מה שעוד הבין וצריך ליישם בעונה הבאה, זה את העובדה שהקטנות של אנגליה לא יספגו חמישיות כמו בספרד וגרמניה, וצריך להתכונן לקראת כל מפגש בכובד ראש.

האם עמד בציפיות: ממש לא. פפ הכריז בתחילת העונה שהוא בא בשביל אליפות ולהגיע לפחות למקום שהגיעו בעונה שעברה בליגת האלופות (חצי גמר) אך אין להם שום דבר מאלה.

ובעונה הבאה: פפ כמובן יישאר לעונה הבאה וינסה לייצב יותר את הקבוצה שלו, לפחות מספיק בשביל תואר, כי בלי זה או לפחות בלי מאבק ראוי יש מצב שהוא ימצא עצמו מחוץ לאנגליה מוקדם מהצפוי.

ציון סופי לעונה זו: 6

יורגן קלופ (ליברפול)

עונה סבירה בהחלט הייתה באנפילד העונה. אחרי עונה רעה מאוד של ליברפול ב15/16, שהיה נראה שהקבוצה מפורקת, שיש עבר ואין הווה והעתיד נראה רע, האדומים של קלופ סיימו במקום הרביעי (שמוביל כמובן לליגת האלופות) והעלו את רמת הקבוצה מהעונה שעברה. אפשר לומר שמקום באלופות בהחלט מספק את ההנהלה יחסית לעונות האחרונות של הקבוצה. אך קלופ יודע שאם כל הכבוד למקום בטבלה וליכולת הנהדרת, חוסר היציבות שלה עדיין קיים. ליברפול הפסידה העונה 6 משחקים, 5 מתוכם מול קבוצות שסיימו במקום ה-12 ומטה. מצד שני, היא לא הפסידה אף משחק מול 6 הראשונות בטבלה, כשבכל משחקיה שיחקה כדורגל התקפי, מושך ומהנה שנותן לאוהדים נחת אחרי שנות שפל יחסיות.

האם עמד בציפיות: עניין זה שנוי במחלוקת, מכיוון שיש אוהדים שרצו לראות את ליברפול נלחמת על האליפות עד הסוף, דבר שבפועל לא קרה ויש אוהדים שמסתפקים בליגת האלופות וביכולת הטובה העונה, אך שנה הבאה ירצו לתת פייט על האליפות.

ובעונה הבאה: קלופ יישאר בעונה הבאה באנפילד וינסה באמת לרצות את האוהדים ולהיאבק על האליפות כמה שיוכל ולעלות לפחות להגיע לרבע גמר ליגת האלופות וכמובן, לסיים עם תואר.

ציון סופי לעונה זו: 7

ארסן ונגר (ארסנל)

והנה עברה לה עוד עונה וונגר עדיין איתנו. כנראה שלארסנל לא יימאס מהמנג'ר הצרפתי שנכשל פעם אחר פעם ועדיין 20 שנה במועדון. הצרפתי העונה איכזב במיוחד, מכיוון שהאוהדים רוצים הצלחות והוא לעומת זאת מביא על המועדון שפל שלא ידעה הרבה זמן. מקום 5 בליגה (המקום הנמוך ביותר בתולדות ונגר ומחוץ לליגת האלופות), 6 הפסדים מול 7 הקבוצות הראשונות (12 נקודות מתוך 36 אפשריות), והדחה כואבת מול באיירן מינכן בתוצאה 10:2 בסיכום הכללי. נדמה שהעונה ארסנל התעסקה יותר מידי במסביב (הארכת חוזה של אלקסיס ואוזיל, הארכת חוזהו של ונגר ועוד) ופחות בליגה.

האם עמד בציפיות: למי שלא הבין מהפסקה הקודמת את התשובה- לא, ממש אבל ממש לא. אוהדים שרוצים להילחם על האליפות ולהגיע גבוה בליגת האלופות לא מסתפקים במקום חמישי ושמינית גמר.

ובעונה הבאה: למרות כל מה שכתבתי בפסקאות האחרונות, ארסן ונגר חתם על חוזה עם הנהלת ארסנל לעוד שנתיים נוספות וינסה לזכות בליגה האירופית (פחות מזה זה כישלון) ולנסות להילחם בפסגה, השאלה מי מכוכבי ארסנל יישאר כשאין ליגת אלופות. בקיצור, יהיה מעניין אצל התותחנים.

ציון סופי לעונה זו: 3

ארסן ונגר, עונת שפל מבחינתו (express)

מאוריסיו פטוצ'ינו (טוטנהאם)

עוד עונה נהדרת למאמן הארגנטינאי של התרנגולים, טוב כמעט. טוטנהאם הייתה נהדרת העונה בליגה, סיימה במקום השני (מעל יריבתה המושבעת ארסנל), הארי קיין סיים כמלך השערים, לא הפסידה בבית ולו משחק אחד והקבוצה שיחקה בקצב מסחרר. אז בטח אתם שואלים את עצמכם- למה כמעט?. אז זהו שאמנם אתם שכחתם אבל אני לא. טוטנהאם עם הרבה גאווה אך חוסר ניסיון הגיעה לליגת האלופות אחרי שנים שלא שיחקה שם, ופשוט נדהמה. מבחינתה, בית עם מונאקו, לברקוזן וצסק"א אמור להיות בית קליל ועלייה כמעט אוטומטית לשמינית הגמר. אז זהו, שלא. טוטנהאם חטפה הפסדים על ימין ועל שמאל, סיימה את שלב הבתים במקום ה-3 והודחה מהאלופות. ואז הגיע שלב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית, וגם הפעם היא הודחה, על ידי אלופת בלגיה גנט.

האם עמד בציפיות: באנגליה כן, באירופה ממש לא.

ובעונה הבאה: אחרי שחווה את חווית ליגת האלופות הראשונה פטוצ'ינו ינסה להוביל את קבוצתו להישגים יותר נעים במפעל האירופי הבכיר אך המטרה העיקרית לעונה הבאה- תואר ראשון מאז עונת 07/08.

ציון סופי לעונה זו: 7

ז'וז'ה מוריניו (מנצ'סטר יונייטד)

המיוחד פתח עונה ראשונה באולד טראפורד עם מגן הקהילה (הסופרקאפ האנגלי) ומוריניו הצהיר שהוא רוצה לזכות בכל התארים האפשריים. בליגה הוא פישל, נקודה. מקום 6 זה ממש לא באזור האליפות, אבל תכלס לקראת סיום העונה מוריניו חשב יותר  על גמר הליגה האירופית מאשר על הליגה, וזה התבטא בירידה למקום ה-6 שנהפך להיות מזוהה עם יונייטד. השדים האדומים אמנם זכו ב-4 תארים העונה ויהיו בשנה הבאה באלופות אך עונה כזאת עם כל כך הרבה תהפוכות אי אפשר לומר עליה שהיא עונה מוצלחת למרות ארבעת התארים, בטח לא אחרי כמות הכסף שנשפך על הסגל לעונה זו.

האם עמד בציפיות: אפשר לומר שהוא היה בדיוק ההפך מפטוצ'ינו, בגביעים היה מוצלח מאוד וזכה בכל טורניר שהשתתף בו. אך כמו שאומרים "הליגה היא הלחם והחמאה", ומכיוון שנכשל כישלון חרוץ בליגה אי אפשר להחשיב עונה זו לטובה עבור מוריניו.

ובעונה הבאה: מוריניו צפוי לשפוך הרבה כסף גם בקיץ הזה, ומבחינתו המטרות הם ללכת הכי רחוק בליגה ובליגת האלופות.

ציון סופי לעונה זו: 6

זינאדין זידאן (ריאל מדריד)

זיזו העונה עשה בערך כל מה שרצה עם קבוצתו הדורסנית ריאל מדריד העונה. כשקיבל את הקבוצה בשנה שעברה ריאל עברה כישלון טוטלי תחת רפא בניטז הצליח להשלים דאבל (אליפות וליגת האלופות) ראשון מזה 50 שנה. הקבוצה שיחקה תחתיו פשוט נהדר, דרסה את הליגה ופירקה את אירופה. השינוי הגדול שהביא היה הפיכתו של קאסמירו מעוד שחקן על הספסל של הבלאנקוס לבורג משמעותי בהרכב של אלופת אירופה. וכמובן נזכיר שזו העונה הראשונה שזידאן פותח על הקווים כך שמבחינתו, זו העונה הטובה ביותר שיכלה להיות לו. נראה שאנחנו בפתיחתו של גאלאקטיקוס חדש, שזידאן מנהיג אותו לתארים החשובים והגדולים ביותר.

האם עמד בציפיות: קצת מצחיק לשאול את זה לא? אחרי הכל, חוץ מהגביע הספרדי ריאל זכתה בכל תואר היכלה לזכות בו, ותאמין לי שהם לא עצובים שלא זכו בגביע.

ובעונה הבאה: זיזו, שכבר שבר הרבה שיאים, ינסה לשבור עוד אחד ולזכות בטרבל בעונה הבאה, כי אם זה יקרה, יהיה באמת אפשר להעניק לו את תואר המאמן הטוב בעולם.

ציון סופי לעונה זו: 9

זידאן מחייך כל הדרך לאליפות (vbetnews)

לואיס אנריקה (ברצלונה)

איזו עונה הפכפכה עברה על המאמן הספרדי של הבלגרואנה. אנריקה עבר בקיץ חלון העברות שבו חיפש שחקנים שיוכלו לעבות את הסגל ושיהיו פתרונות טובים במקרים של פציעות. בפועל, שחקני הרכש שהביא היו כושלים. גומש לא תיפקד, אלקאסר לא פגע, דין לא תרם, וידאל לא שיחק ורק אומטיטי ודניס סוארס הצילו את המולדת עם הופעות טובות. גם בחירת שחקני ההרכב של אנריקה לא הייתה מוצלחת, בלשון המעטה. ההתעקשות על גומש, הצבת מתייה כמגן, ההכנה הגרועה למשחקי החוץ נגד פסז' ויובנטוס ועוד, גרמו לכך שברצלונה סיימה את העונה עם הגביע הספרדי ותו לא. אמנם אני חייב לציין שיש משהו שכולנו נזכור לטובה מהעונה הזו (למרות חוסר ההגינות) ואנריקה יוכל לומר שהוא חתום על אחד מהקאמבקים הגדולים בהיסטוריה, ב-6:1 על פסז'.

האם עמד בציפיות: ממש לא, והוא גם יודע זאת. עונה בלי אליפות ובלי ליגת האלופות היא כישלון ברור של ברצלונה.

ובעונה הבאה: אנריקה סיים את דרכו בברצלונה וכבר מונה מאמן חדש, ארנסטו ואלוורדה. הוא מבחינתו ינסה להצליח במקום אחר ולנסות להגיע עוד פעם לרמות שהגיע עם ברצלונה.

ציון סופי לעונה זו: 5

דייגו סימאונה (אתלטיקו מדריד)

עם כל השמועות על אינטר, סימאונה פתח עונה עם אתלטיקו את העונה לא טוב ומצאה עצמה אחרי 16 משחקים במקום ה-6 בלבד, שפל למי שרק לפני שנה הייתה בגמר ליגת האלופות. אבל אז הם ניצחו עוד 9 מ-13 משחקים כשגולת הכותרת הייתה הניצחון על סביליה שהעלה את הקולצ'ונרוס למקום ה-3 על חשבונם של האנדלוסים. מאז ניצחו עוד 9 מ-13 משחקים ושמרה על הכרטיס הישיר לליגת האלופות. בנוסף לכך  היא העפילה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי מסע ארוך ומפרך אך כמו ב-3 השנים האחרונות הודחו על ידי היריבה העירונית, ריאל מדריד.

האם עמד בציפיות: לא ממש. אחרי שהיו בגמר ליגת האלופות האוהדים רצו סוף סוף את הגביע עם האוזניים הגדולות. בנוסף לכך הם רצו לנסות להיאבק באמת על האליפות, ולא להיות הכינור השני של ברצלונה וריאל. בשתי המשימות היא לא הצליחה את אי אפשר לומר שזו הייתה עונה טובה עבור המאמן שנחשב מהטובים בעולם.

ובעונה הבאה: סימאונה אמר שהוא יישאר לפחות עונה אחת כדי להיות באיצטדיון החדש של אתלטיקו, שייפתח בעונה הבאה. בינתיים כשיש עליו איסור העברות לקיץ הזה, הוא ינסה להפיק כמה שיותר מהסגל.

ציון סופי לעונה זו: 5

קרלו אנצ'לוטי (באיירן מינכן)

המאמן האיטלקי של הבווארים אמנם זכה באליפות, אך הליגה המקומית כבר מזמן לא מעניינת את האוהדים הבווארים. באיירן הביאה את אנצ'לוטי בשביל דבר אחד, לזכות בליגת האלופות. נעזוב לרגע את הליגה, כי גם שם הוא לא תמיד הרשים (ואפילו איבד את המקום הראשון ללייפציג בחלק מהזמן) בליגת האלופות הוא סיים שני בשלב הבתים באלופות ולמרות שפירק את ארסנל בשמינית (מה לעשות באיירן אוהבת מאוד את התותחנים), הודח ברבע הגמר על ידי ריאל מדריד (בין היתר גם בגלל השופטים אך זה לא צריך להיות התירוץ). אחרי התקופה של הקבוצה עם פפ שהביא אותה כל שנה לחצי הגמר וגם זה היה כישלון מבחינת האוהדים, הדחה זו הביאה כעס גדול בקרב האוהדים, וזה משהו שאנצ'לוטי לא ירצה לראות שוב.

האם עמד בציפיות: כשכל העולם חושב שאתה ראוי לזכות בליגת האלופות ואתה מודח ברבע, אתה לא יכול להגיד שזו עונה מעולה. עונה כמעט טובה במקסימום.

ובעונה הבאה: אנצ'לוטי רוצה להתחיל את תהליך ההצערה של באיירן מינכן, וצפוי לפתוח ברכש מסיבי על מנת לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה.

ציון סופי לעונה זו: 6

אנצ'לוטי, לא עונה טובה מספיק (daily star)

תומאס טוכל (בורוסיה דורטמונד)

מי שהגיע לדורטמונד בקול תרועה והיה אמור להיות יורשו של המנג'ר האהוב יורגן קלופ עבר עונה קשה ולא טובה. המאמן הגרמני איבד נקודות העונה 16 פעמים (כולל הפסדים מביכים לפרנקפורט ודרמשטאט ותיקו מול אינגולשטאט, אוגוסבורג פעמיים ומיינץ) ובעיקר יצר חוסר יציבות עם כמות הצעירים הלא מנוסים שהביא. שלא תחשבו, אני לא נגד הבאת צעירים ואני באמת חושב שבדורטמונד יש חלק גדול מהדור הבא של הכדורגל האירופי, אך בלי שחקנים מנוסים אי אפשר לרוץ לאליפות ומה לעשות, דורטמונד של העונה היא מקום שלישי, לא יותר. אך למרות כל זה חשוב לשבח את טוכל על קמפיין לא רע שהביא בליגת האלופות, ואם לא הפיגוע הנוראי זה היה יכול להתקדם יותר מרבע הגמר.

האם עמד בציפיות: בליגה אין מה לעשות, הוא איכזב. אחרי שהבטיח בתחילת העונה להיאבק עם באיירן על האליפות מקום שלישי ופער של 20 נקודות מבאיירן ממש לא מרצה את האוהדים המדהימים של דורטמונד.

ובעונה הבאה: טוכל כבר פוטר מדורטמונד ופיטר בוס (רק לפני שנה במכבי תל אביב) מונה במקומו. השמועות אומרות שהוא עתיד לחתום בסאות'המפטאון אך אין לדעת לאן ילך המאמן הגרמני.

ציון סופי לעונה זו: 5

מאסמילאנו אלגרי (יובנטוס)

המאמן האיטלקי עשה את אחת העונות היותר טובות שלו כמאמן. הוא לקח את האליפות די בקלילות (הוביל את הטבלה מהמחזור ה-5 ולא איבד אותה מאז). הוא סיים את העונה עם 5 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו וזכה בגביע האיטלקי. אך גולת הכותרת בעונה זו הייתה כמובן ליגת האלופות. הקבוצה של אלגרי נראתה כמו מכונה משומנת, ספגה רק 3 שערים ולא הפסידה עד הגמר, והדיחה בין היתר את ברצלונה הגדולה ואת הפתעת העונה מונאקו. אך בכדורגל אתה יכול לשחק 80 משחקים ברצף הכי טוב שאתה יכול, אבל אם אתה שיחקת לא טוב במשחק ה-81, הכל הלך לפח, וזה מה שקרה ליובה בגמר האלופות. מה נעשה, גם מכונה משומנת יכולה לפשל פעם אחת.

האם עמד בציפיות: בהחלט כן. עוד אליפות גדולה + הגביע האיטלקי+ גמר ליגת האלופות זה תמיד הצלחה בשביל כל קבוצה בעולם, בטח בשביל הגברת הזקנה.

ובעונה הבאה: אחרי שהיה ספק גדול אם ימשיך, אלגרי האריך את חוזהו ביובה וינסה לשחזר את העונה הזו פלוס ניצחון אחד קטן, בגמר ליגת האלופות.

ציון סופי לעונה זו: 8

אלגרי, שליטה מוחלטת שלו באיטליה (espn fc)

לוצ'יאנו ספאלטי (רומא)

כשהחליף את רודי גרסיה באמצע העונה שעברה, ספאלטי הצליח להכניס בקושי את רומא למוקדמות ליגת האלופות והודח בשמינית הגמר על ידי ריאל מדריד. העונה, הציפיות של האוהדים היו להילחם על האליפות עד הסוף מול יובנטוס, לנסות לזכות בגביע ולעבור את תקרת שמינית גמר ליגת האלופות. בפועל שום דבר מהם לא קרה. ספאלטי וחבורתו הודחו כבר במוקדמות ליגת האלופות על ידי פורטו אחרי הפסד משפיל של 3:0 בבית, הודחו גם מהליגה האירופית כבר בשמינית הגמר על ידי ליון, סיימו את דרכם בקרב על האליפות עוד לפני ינואר והודחו בחצי גמר הגביע על ידי היריבה המושבעת לאציו ואפילו לא הזכרתי את טוטי. בקיצור, עונה לא טובה לספאלטי, למרות המקום ה-2.

האם עמד בציפיות: עונה בלי אף תואר והיעדרות אפילו משלב הבתים של ליגת האלופות, לא תרצה בחיים את אוהדי רומא.

ובעונה הבאה: הנהלת רומא החליטה שמספיק ופיטרה את ספאלטי, שכבר סגר באינטר בעונה הבאה ואני מאמין שלא יתגעגעו אליו ברומא. עם זאת, הדיווחים מספרים שאוסיביו די פרנצ'סקו הוא יהיה מחליפו של האיטלקי ברומא אך הפרטים עדיין לא סגורים.

ציון סופי לעונה זו: 4

אונאי אמרי (פ.ס.ז')

העונה הייתה אמורה להיות עונת הפריצה של המאמן הספרדי והחדירה שלו למועדון המאמנים הטובים באירופה. כאשר הגיע לפ.ס.ז' במקומו של לורן בלאן, המטרה של אל חליפי הייתה מאוד ברורה- דאבל מקומי וחצי גמר אלופות, הכי ברור שאפשר. עד השנה הדבר הכי ברור בצרפת היה שפריז אלופה והשאר ינסו להיאבק על הפירורים שהיא משאירה ובעונה שעברה הם זכו באליפות בהפרש של יותר מ-30 נקודות!!. אך העונה פריז הוכתה בהלם. מונאקו הקטנה הביאה עליה הלם טוטלי, שיחקה מעולה במשך כל העונה וזכתה באליפות על אפם ועל חמתם של הפריזאים. ובליגת האלופות? האוזן של אמרי עדיין מצפצפת מהצעקות של יעקובי בגומלין שמינית הגמר בקאמפ נאו.

האם עמד בציפיות: אחרי עונה כזאת, בלי אליפות והדחה בשמינית הגמר אחרי שהובלת 4:0 ובסוף בגומלין חטפת שישייה, אי אפשר להיות מרוצה.

ובעונה הבאה: אמרי יודע שאם הוא רוצה באמת להגיע לרמות הגבוהות באירופה הוא חייב לשפר את הסגל שלו ואת היכולת של קבוצתו והקטארים של פ.ס.ז' לא יהססו להוציא כמה כסף שצריך.

ציון סופי לעונה זו: 4

לאונרדו ז'רדים (מונאקו)

מה עדיין לא נאמר על הקבוצה המסחררת ועל מאמנה המדהים. ז'רדים הוביל את הקבוצה לאחת מעונותיה הטובות בהיסטוריה, עם אליפות על הראש של הקטארים מפריז ועשו זאת עם כדורגל התקפי, מהנה ויפה לעין. המאמן הפורטוגלי- קולומביאני של מונאקו שילב קבוצה עם צעירים נמרצים (אמבפה, למאר, באקיוקו ועוד) ועם שחקנים טובים ומנוסים (דוגמת פלקאו, רג'י, גליק ועוד) ויצר קבוצה שהשתלטה על צרפת. וזה עוד בלי להזכיר את הקמפיין המזהיר בליגת האלופות בו הדיחו את טוטנהאם, סיטי ודורטמונד ונעצרו רק בחצי הגמר על ידי יובנטוס. הצעירים המלהיבים של ז'רדים שהביסו את אירופה מבוקשים על ידי כל אירופה ונמכרים בהון תועפות.

האם עמד בציפיות: לא רק שז'רדים עמד בציפיות, הוא עלה על הציפיות בכמות עצומה והגדיל בהרבה את הציפיות לעונה הבאה.

ובעונה הבאה: אחרי שהיה מועמד לעבור לסין ז'רדים האריך את חוזהו במונאקו המטרה שלו תהיה שחזור הזכייה באליפות ואולי אפילו לעבור את השלב בליגת האלופות שהגיע השנה.

ציון סופי לעונה זו: 8

ז'רדים עם פלקאו, מנצח על הקבוצה המלהיבה באירופה (espn fc)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort