לקראת מוקדמות המונדיאל בתים ז'-ט'

לקראת המחזור ה-6 במוקדמות המונדיאל, הגיע הזמן לראות מה מצופה בבתים ז'-ט'.

בית ז':

ספרד ואיטליה כצפוי במקום הראשון והשני עם 13 נקודות, בעוד שישראל במקום ה- 3 עם 9 נקודות וסיכוי מעשי לעלות למונדיאל. למרות הסיכוי המעשי, לישראל יהיה מאוד קשה להעפיל למונדיאל על חשבון הלה רוחה והנבחרת האיטלקית. מבחינת אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין, סיפור המונדיאל די גמור.

ישראל – אלבניה:

לקראת המשחק הקרוב נגד אלבניה, נבחרת ישראל חייבת לנצח ולהידבק לספרד ואיטליה שבמקום הראשון והשני בהתאמה, כדי להשאיר לנבחרת סיכוי בר השגה להעפיל למונדיאל. תומר חמד, החלוץ הבכיר של נבחרת ישראל לא ישתתף במשחק זכר להשעיה שקיבל מאלישע לוי. אלבניה מנגד מגיעה כאשר תיקו או הפסד יחסלו סופית את סיכוייהם להעפיל למונדיאל אף על פי שכבר עכשיו, פער של 7 נקודות מספרד ואיטליה נראה בלתי ניתן לסגירה. דה ביאסי, מאמן אלבניה יעזוב את הנבחרת ויעבור לאמן בליגה הסינית לאחר 6 שנים באלבניה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במשחק הקודם בין השניים, ישראל ניצחה בחוץ 3-0 מפתיע והפעם המשחק משוחק בישראל ולא צפוי להיות קשה מאוד לאלישע לוי וחניכיו.

 

מקדוניה – ספרד:

הלה רוחה מגיעה למשחק חוץ קל מול נבחרת מקדוניה. פחות מ-3 נקודות מבחינת ספרד זה כישלון מוחלט שיפגע משמעותית בסיכוי הנבחרת הספרדית להעפיל למונדיאל מהמקום הראשון המבטיח כרטיס בטוח למונדיאל 2018 ברוסיה. מקדוניה מנגד כבר איבדה סיכוי ממשי להעפיל למונדיאל לאחר שהשיגה רק 3 נקודות בסיבוב המשחקים הקודם. אף אחד לא יבקר את נבחרת מקדוניה הקטנה אם תפסיד ללה רוחה אך השחקנים ינסו לעשות הכל על מנת להקשות כמה שיותר על הספרדים הפייבוריטים.

במשחק הקודם בין השניים, ספרד השפילה את מקדוניה 8-0 ורמסה את הכבוד הספורטיבי שלה ונותר רק לחכות לתוצאות מפגש הקצוות הספורטיבי הזה.

 

איטליה – ליכטנשטיין:

איטליה מגיעה למשחק בית הכי פשוט שיש נגד נבחרת ליכטנשטיין הצנועה שלא השיגה שום נקודה בסיבוב הקודם והבקיעה שער בודד נגד נבחרת ספרד וגם הוא בפנדל. איטליה תהיה חייבת לנצח במפגש הקרוב גם עם ההרכב החלש ביותר שונטורה ירכיב, כך שלא צפויות בעיות לאיטלקים. איטליה ניצחה במשחק הכנה למוקדמות את סן מרינו 8-0. ליכטנשטיין החלשה כמעט הפתיעה את נבחרת ישראל במשחק האחרון ואסור לזלזל בה למרות שלא השיגה נקודה עד עתה.

במשחק האחרון בין השניים, איטליה ניצחה 4-0 משכנע וצפוי להיות משחק חד צדדי לחלוטין אך לפחות נוכל להרוויח כמה מהלכי כדורגל יפים נגד ההגנה החובבנית של ליכטנשטיין.

בית ח':

בבית השמיני של המוקדמות, לאחר 5 מחזורים, עדיין 3 הנבחרות של בלגיה, בוסניה ויוון, בתמונת העלייה למונדיאל ולא מן הנמנע שאחת מהן, אפילו בלגיה שבמקום הראשון תמצא עצמה מחוץ למונדיאל. שאר הבית מתפקד בתור בשר תותחים וכל הנקודות שהשיגו עד עתה, אסטוניה, גיברלטר וקפריסין, הם נקודות שלקחו אחת מן השנייה ומהשלישית.

בוסניה – יוון:

אחד המשחקים המעניינים ביותר במחזור הנוכחי מפגיש בין השלישית בטבלה, בוסניה לבין, השנייה בטבלה, יוון. בין שתי הקבוצות מפרידה נקודה אחת ויחס שערים עדיף לבוסניה, גם הוא רק בגול אחד. בוסניה יכולה לעקוף את יוון בטבלה ורק תיקו מספיק לה בשביל להגיע למקום ה-2 בטבלה. מנגד יוון, יכולה להגדיל את הפער מבוסניה ולבסס עצמה במקום ה-2. זהו המשחק האחרון בין השתיים לקמפיין הנוכחי ויש לו השלכות כבירות על זהות 2 העולות מן הבית.

בוסניה ויוון במפגש הקודם ביניהן (worldhub)

בסיבוב הקודם הקבוצות הנ"ל נפגשו ביוון ונפרדו בתיקו 1-1 שוויוני שמשקף את הרמה הדומה אשר שתי הנבחרות מציגות במוקדמות.

 

אסטוניה – בלגיה:

בלגיה מגיעה למשחק חוץ סופר קל נגד הנבחרת האסטונית כאשר הם נמצאים בראשות הבית, בהפרש 2 נקודות מיוון. לאסטוניה אין סיכוי לעלות למונדיאל ואין לה שום חשיבות הישגית לנצח במשחק ונותר לה לשחק על הכבוד הלאומי שלה. השדים האדומים צריכים לנצח על מנת לבסס עצמם במקום ה-1  עם עוד 3 נקודות קלות. במשחק האחרון בין השתיים בלגיה הביסה בתוצאה הדמיונית 8-1 את אסטוניה!

 

גיברלטר – קפריסין:

שתי הנבחרות מגיעות למשחק חסר חשיבות ספורטיבית. גיברלטר הפסידה את כל המשחקים שלה עד כה במוקדמות וצפויה להפסיד בפעם ה-6 גם כן. קפריסין איבדה סיכוי ממשי להגיע למונדיאל כבר עם סיום הסיבוב הראשון של המוקדמות וצמודה לאסטוניה בטבלה עם ניצחון ותיקו בודדים בסיבוב הראשון. קפריסין בשביל הכבוד הלאומי שלה צריכה לנצח את הנבחרת החובבנית של גיברלטר ללא בעיות.

בתחילת הסיבוב הראשון נפרדו השתיים בניצחון ביתי לקפריסין, 3-1.

בית ט':

הבית התשיעי של מוקדמות המונדיאל הוא אחד המעניינים ביותר שיש משום ש-4 קבוצות עדיין בתמונת ההעפלה למונדיאל ברוסיה. קרואטיה בפער של 5 נקודות מטורקיה ואוקראינה ונראה לפחות שקרואטיה במסלול הבטוח להעפלה בעוד שאיסלנד, אוקראינה וטורקיה נלחמות חזק על הכרטיס למונדיאל. פינלנד וקוסובו הקבוצות החלשות בבית ולא מהוות איום ממשי על שאר הבית.

פינלנד – אוקראינה:

פינלנד החלשה מגיעה למשחק מול אוקראינה שעדיין בלב המאבק על המקום השני. פינלנד תגיע על מנת לשחק בשביל הספורטיביות לאחר שצברה נקודה אחת בלבד בכל הסיבוב הקודם ואיבדה כל סיכוי להעפיל כצפוי. אוקראינה צריכה כל נקודה וכל שער על מנת להיצמד לאיסלנד שבמקום השני ולהתרחק מהטורקים שנושפים בעורפם מהמקום ה-4 עם אותם נקודות. אוקראינה שנמצאת בהגדרה לא מוגדרת של מלחמה עם רוסיה רוצה להגיע למונדיאל הקרוב שאותו מארחת רוסיה על מנת להציל את הכבוד הלאומי שלהם אם לא בדרך מדינית אז בדרך ספורטיבית.

כשאוקראינה אירחה את המפגש, היא ניצחה 1-0 ולכן פינלנד יכולה להפתיע בבית ולקחת נקודות מאוקראינה העדיפה.

 

איסלנד – קרואטיה:

זהו מפגש פסגה מעניין בין איסלנד השנייה בבית, לבין קרואטיה הראשונה. קרואטיה היא הקבוצה המוכשרת והחזקה ביותר בבית כאשר איבדה רק 2 נקודות בתיקו מול טורקיה. איסלנד הקבוצה הלוחמנית של היורו האחרון מגיעה למפגש כאשר היא בהפרש של 2 נקודות מהדולקות אחריה, אוקראינה וטורקיה העיקשות. איסלנד צריכה כל נקודה לכן המשחק צפוי להיות אחד המשחקים הטובים במחזור ה-6 של הטורניר.

קרואטיה ניצחה 2-0 במחזור הראשון אך אין זה אומר ששוב נחזה בניצחון קרואטי.

הקרואטים רוצים מונדיאל (four four two)

 

קוסובו – טורקיה:

הנבחרת החלשה בבית 9, תארח את הנבחרת הטורקית. קוסובו היא נבחרת חובבנית שהשיגה נקודה אחת בלבד במוקדמות מתוך 15 אפשריות ולא יכולה להעפיל למונדיאל. טורקיה עדיין באמצע המאבק על המקום השני מול אוקראינה ואיסלנד וחסרות לה 2 נקודות על מנת להדביק את הפער מהמקום ה-2. טורקיה צריכה להגדיל כמה שיותר את הפרש השערים שלה על מנת להעפיל בסיטואציה במסויימת על סמך הפרש שערים ולכן טורקיה ינסו לנצל את המפגש מול הנבחרת החובבנית כדי להגדיל את הפרש השערים.

טורקיה ניצחה 2-0 סולידי במשחק הראשון בין השתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort