סיקור 31.5.17 Tuesday Night Smackdown

זיגלר מנצח בניסיון לתת לו מומנטום, רנדי אורטון חוזר לראשונה מאז ההפסד, והאם סמאקדאון התעלו מעל ראו השבוע?

ראו של אתמול בלילה המשיכה את הניגון מהשבועות האחרונים ב-WWE. לא נהניתי מהתכנית, היא הייתה בינונית, לפרקים מהנה והיו גם רגעים שבהם הרגשתי שאני רוצה שהתכנית תיגמר כמה שיותר מהר. וכעת, הגיע הזמן לתגובה של סמאקדאון – איזו תכנית הייתה טובה יותר השבוע?

התכנית נפתחת בתכנית האירוח של קווין אוונס, שהזכיר לכולם שהוא הפנים של אמריקה, הוא מי שהכי ראוי לזכות במזוודת "מאני אין דה באנק". הוא טען כי יעשה מה שכריס ג'ריקו לא עשה, ויהפוך לאלוף עולם. האורח בתכנית היה שינסקה נאקאמורה, ולאחר מכן מתפרץ בארון קורבין, שמשתף פעולה עם אוונס כדי לתקוף את נאקאמורה. מי שמציל את שינסקה הוא סמי זיין, ומשם מתקדמים אל הקרב הראשון בתכנית.

סמי זיין ושינסקה נאקאמורה ניצחו את קווין אוונס ובארון קורבין:

קרב פותח טוב, הצליח להלהיב את הקהל דרך הכריזמה של נאקאמורה בזירה, היכולות של אוונס וזיין, ובארון קורבין, מי שראשי ה-WWE רואים בו דמות חשובה לעתיד. העובדה שנאקאמורה הצליח לנצח לבדו את אוונס בפעם השנייה זה דבר מעניין, לא רגיל לתת למתאבק ללא תואר לנצח פעמיים ברציפות אלוף. עוד דבר מעניין כאן היא העובדה שנאקאמורה ניצח פעמיים מישהו שאיי ג'יי סטיילס לא הצליח לנצח. זה יכול להתפתח בהמשך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הם יפגשו בשבוע הבא (האתר הרשמי של ה-WWE)

הניו דיי באים להופעת בכורה בסמאקדאון:

סגמנט סביר, לא מעט בזכות הניו דיי שבאו עם אנרגיות במטרה להיכנס מיד אל הפיוד הקשור לאליפויות הזוגות. אלופי הזוגות, האוסוס, טענו כי הם הביסו כול מי שעמד בדרכם אל התארים האלה, ואז הניו דיי מופיעים ומאתגרים אותם לקרב אליפות. זה יכול להתקדם בצורה מעניינת, תלוי איך ה-WWE יעשו את הבנייה לקרב הזה אם וכאשר הוא יצא לפועל.

בינתיים מאחורי הקלעים פנדנגו וטיילר בריז מופיעים בסרט קצר "פאשון פיילס". השניים האלה כל כך מבדרים, חבל מאוד שהם לא מקבלים את הקרדיט המגיע להם מהכותבים.

קרב היסטורי נקבע בין הטוענות לאליפות הנשים:

בקי לינץ', כרמלה, טמינה, נטליה, שארלוט. אלה השמות של המתאבקות שיקחו חלק בקרב הסולם הראשון לנשים בו כלול חוזה "מאני אין דה בנק". הזוכה בקרב, כפי שקבע שיין מקמהן, תקבל את המזוודה המקנה לה קרב על התואר בכול זמן ומקום שתרצה. סגמנט מצוין שממשיך להראות שהנשים עולות על המפה בהיאבקות העולמית.

עשו היסטוריה (האתר הרשמי של ה-WWE)

בריזנגו ניצחו את הקולונס:

קרב ממוצע ומטה שהיה כיף לצפייה לפרקים מסוימים. אני שמח לראות שבריזנגו ניצחו את הקרב, מגיע להם הרבה יותר מלהיות במידקארד בקושי, מדובר במתאבקים עם רמה של אליפות עולם. הקולונס, לעומת זאת, חזרו ל-WWE ללא שום סיבה הגיונית עבורם, ורואים את זה גם בזירה.

מאחורי הקלעים, איי ג'יי סטיילס מתראיין ואומר כי הוא ינצח את דולף זיגלר כדי להשיג את המומנטום הנחוץ לו לקראת קרב הסולם. זיגלר מופיע ומזכיר לסטיילס כי הוא כבר זכה במזוודה בעבר, ואף זכה בזכותה באליפות העולם.

אורטון מנסה להפחיד את ג'ינדר מאהל:

רנדי אורטון חוזר לסמאקדאון. הוא מגיע לזירה ומספר כי הוא הביס את הגדולים ביותר – מיק פולי, אנדרטייקר, ג'ון סינה ורבים אחרים, וכי ג'ינדר לא מפחיד אותו. הוא מבטיח כי התואר ישוב אליו במאני אין דה באנק, ולפני שהוא עוזב את הזירה, ג'ינדר מופיע על המסך, מעליב את רנדי אורטון, וקורא לעצמו ההווה והעתיד של ה-WWE. סגמנט לא רע, מטרתו הייתה לתת לפיוד הזה מומנטום לקראת האירוע, וג'ינדר בא עם הרבה יותר מומנטום חיובי.

לג'ינדר יש יותר מומנטום (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר הפסקה קצרה, ישנה הכרזה כי שינסקה נאקאמורה וקווין אוונס יפגשו בשבוע הבא בסמאקדאון לקרב אחד על אחד.

דולף זיגלר ניצח את איי ג'יי סטיילס:

קרב טוב שסגר יפה את הערב הזה, סטיילס מתאבק מצוין בזירה וזה הוכח לא מעט פעמים, זיגלר יודע לבצע מהלכים איכותיים כשהוא צריך. יש הגיון מאחורי ההחלטה לתת לזיגלר את הניצחון, הוא צריך מומנטום, בטח שזה בעיר המולדת שלו ובמיוחד שסטיילס אובר במיוחד, בעיקר בשל הריצה שלו כאלוף עולם.

בשורה התחתונה,

בדומה לראו, פתיחת התכנית וסופה היו החלקים הטובים ביותר. בין לבין היו רגעים טובים יותר ורגעים טובים פחות. השבוע, בעיקר בשל הסגמנטים המזעזעים שהיו אצל ראו, ובגלל שאצל סמאקדאון גם הופיעו מתאבקים יותר איכותיים, לפי שיקול דעתי סמאקדאון הצליחו להעמיד תכנית טובה יותר השבוע. נחכה לשבוע הבא ונקווה שראו תצליח להשתפר. עכשיו אני שם לב שזרקתי לכאן את המילה מומנטום המון, וזו בעצם מילת המפתח לקראת מאני אין דה באנק. מי שיהיה לו יותר מומנטום, יהיה לו קל יותר בזירה. וכמובן שזה גם יסתדר עם ההיגיון שמאחורי החלטות הכותבים.

בשורה התחתונה, הם התעלו השבוע (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort