סיקור 30.5.17 Monday Night Raw

ריינס מנצח בניגוד לרצון הקהל, ג'ו מביס את וויאט ובאלור, נועם דר שוב הובס ומדוע ה-WWE לא מספקים את הסחורה?

כאשר אני צופה ב-WWE בשבועות האחרונים, אני מרגיש תחושת פספוס גדולה. הרוסטר של הארגון הוא אחד מהמוכשרים ביותר שאי פעם היה להם להציע, אם לא המוכשר שבהם, והכותבים לא מצליחים לבצע שימוש הולם במתאבקים המוכשרים של הארגון. היום, אני מגיע לראו בתקווה לקבל משהו מספק, תכנית שתעמוד בציפיות שלי ושל המעריצים האדוקים של ההיאבקות הבידורית. האם ראו עמד בציפיות השבוע? בואו נגלה.

התוכנית החלה כאשר המיז אירח את במיז-TV, תכנית האירוח של המיז, את סזארו ושיימוס. המיז טוען כי הוא הפך את תואר האליפות הבין-יבשתי למה שהוא, וכי דין אמברוז הוריד לתואר את ערכה. לאחר דברים אלה, אמברוז מגיע אל הזירה בסיוע ההארדי בויז, אלופי הזוגות של ראו, במטרה לתקוף את סזארו ושיימוס. אמברוז ושותפיו החדשים ניקו את הזירה מיריביהם, כבנייה לקרב בהמשך הערב. בפן האישי שלי, הסגמנט היה לא טוב ולא הצליח להוציא את המתאבקים המשתתפים בו אמינים.

פתחו טוב את התכנית (האתר הרשמי של ה-WWE)

דין אמברוז וההארדי בויז ניצחו את המיז, סזארו ושיימוס:

קרב שפתח טוב את התכנית, קרב שבעיקר עבר דרך האנרגיות של ההארדי בויז בזירה, וגם המיז וסזארו ידעו להלהיב את הקהל במהלך הקרב. דבר שקצת פגע בקרב הזה לדעתי הוא דין אמברוז, בהשוואה לשאר המתאבקים שהיו בקרב הזה הוא התקשה לעמוד בקצב. הקרב הזה התנהל בצורה מגושמת, אבל הקהל נהנה מפתיחה מלהיבה לתכנית וזה מה שחשוב. לקראת אקסטרים רולז ביום ראשון, המטרה של העניין הייתה להלהיב את הקהל לקראת האליפות הבין יבשתית ואליפות הזוגות, וזה בהחלט הצליח לעבוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אליאס סמפסון ניצח את זאק איבנס:

אני לא ממש יודע אם אפשר לקרוא לזה קרב או בזבוז מוחלט של זמן מהתכנית. כל המטרה של הקרב הזה הייתה לתת לסמפסון מומנטום, והעובדה השמיד את זאק בפחות משלוש דקות בהחלט שירתה את המטרה.

סמואה ג'ו ניצח את פין באלור ובריי וויאט:

לקראת הקרב המחומש (כן כן, חמישה אנשים בקרב אחד) ביום ראשון, קיבלנו קרב בין שלושה מהמתאבקים המוכשרים בראו, וכמובן גם בין הטוענים לאליפות האוניברסלית, התואר בו מחזיק ברוק לסנר. סיומו של הקרב היה לא צפוי, כל הערב התמקדנו בסיפורם של בריי וויאט ופין באלור, הייתה ביניהם כימיה בזירה ובאלור יצא מצוין מהקרב הזה. אני אישית מקווה שהוא יזכה, ניצחון לא צפוי אך חשוב לסמואה ג'ו שהיה צריך את המומנטום. אחד מהקרבות הטובים יותר שראינו הערב.

הקרב התמקד בסיפור של שניהם (האתר הרשמי של ה-WWE)

מאחורי הקלעים בינתיים, סת' רולינס מתראיין לקראת הקרב שלו מול רומן ריינס והוא אומר כי העניין בינו לבין ריינס הוא לא אישי, הוא חושב רק על יום ראשון ועל הזדמנות לאליפות עולם.

ריץ' סוואן ניצח את נועם דר:

כל כך חבל לי על נועם דר. המתאבק הישראלי הראשון ב-WWE, שהשקיע כול כך הרבה מעצמו כדי להגיע לשם והוא לא מקבל קרדיט. ריץ' סוואן הביס אותו בשתי דקות וחצי, והקרב הזה היה מזעזע בעיני גם בגלל שסוואן לא הראה יכולות, התסריט השאיר אותו על הקרקע ולא ראינו מהלכים יוצאי דופן בקרב הזה, מה שאמור לאפיין את הקרוזרוויט.

מוכשר, אבל לא מקבל קרדיט (WhatCulture)

טייטוס אוניל ניצח את קאליסטו:

הקרב הזה הוא אחת הסיבות העיקריות למה אני לא נהנה מהתכנית הזו עד עכשיו. קאליסטו קיבל מומנטום לאחר שניצח בשבוע שעבר את אפולו קרוז, וכל זה הלך כאשר הוא הפסיד בארבעים ותשע שניות בלבד לטייטוס אוניל, אחד מהמתאבקים הגרועים ברוסטר. חבל מאוד שזה מה שעושים עם קאליסטו, מתאבק מוכשר שפשוט לא מקבל הערכה.

אלכסה בליס מציגה את "ביילי – אלה החיים שלך":

התכנית מידרדרת מרגע לרגע. אלכסה באה לזירה כאשר יש בה שולחן, עליו תמונות של ביילי, בובות של חיות ושאר חפצים מחייה האישיים של ביילי. אלכסה עושה צחוק מביילי ומהילדותיות שהיא מציגה, ובאיזשהו שלב לביילי נמאס והיא באה כדי לתקוף את אלכסה. אלכסה תוקפת אותה עם מקל ומעיפה אותה מחוץ לזירה. זה היה פשוט רע, אחד מהרגעים הגרועים ביותר של השנה, ואפילו לא באשמתה של אלכסה. אם אני הייתי במקום וינס מקמהן, הייתי מפטר את מי שכתב את הדבר המזעזע הזה.

אוסטין אריס וג'ק גאלאהר ניצחו את נוויל וטי ג'יי פרקינס:

ככל שהקרב הזה היה ארוך יותר, ככה העניין בו ירד. לא קיבלנו מהלכים המאפיינים את הקרוזרוויט, כפי שהיה מוקדם יותר הערב, כל מטרת הקרב הייתה לקדם את הסיפור על אליפות הקרוזרוויט. אריס השיג נקמה בסופו של דבר בנוויל ופרקינס, שבשבועות האחרונים הם אלה שהיו עם היד המנצחת.

רומן ריינס מתראיין מאחורי הקלעים, וטוען כי לא אכפת לו מהעבר שלו עם רולינס, אכפת לו רק מלהוכיח שהוא הטוב ביותר.

רומן ריינס ניצח את סת' רולינס:

המיין איבנט היה לא רע בכלל, רולינס הראה יכולות טובות וריינס עמד בקצב שלו במשך רוב הקרב. יש רק דבר אחד שאני לא מצליח להבין – למה הסיום של הקרב היה צריך להיות נקי וללא התערבות חיצונית? זה לא חדש שריינס הוא לא חביב הקהל, ולתת לו ניצחון נקי על מתאבק שכבר ניצח אותו בעבר זה לא הגיוני ולא חכם. מיין איבנט טוב עם סיום לוקה בחסר.

בסופו של דבר, אין חדש באופק בכל הנוגע ל-WWE.

ראו הייתה בינונית השבוע, היו רגעים טובים יותר והיו רגעים טובים פחות, נקווה שבשבוע הבא נקבל יותר מהרגעים הטובים.

אין חדש באופק, תכנית בינונית (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort