הכל פתוח: מכבי ראשון לציון מביסה את אילת ומשווה את הסדרה

לאחר שנפלו מהרגליים ברבע האחרון באילת, מכבי ראשון לציון הגיעה הערב בהלך רוח ראוי לפלייאוף ושיתקה את הזרים של יריבתה, בתצוגה הגנתית ראויה לציון. הסדרה חוזרת דרומה, כשהקבוצות בשוויון 1:1

סדרות הפלייאוף המשיכו גם הערב, כשהפועל אילת הצפינה עד ראשון לציון, על מנת לקחת חלק בהתמודדות השנייה, מול מכבי המקומית. הקבוצה של עודד קטש, שהציגה רבע אחרון נפלא, שהוביל לניצחון וליתרון בסדרה, ידעה שניצחון הערב ב-"בית מכבי" והם כבר רגל וחצי בפיינל פור. עשרות אוהדים הגיעו מהעיר הדרומית בישראל, על מנת לתמוך בקבוצה, השואפת להביא אליפות היסטורית לעיר ללא מע"מ. מנגד אצל האלופה היוצאת, שמואל ברנר ידע שקבוצתו חייבת לשמור על הבית, על מנת לא לתת חותמת סופית להיותה באמת "היוצאת".  אבי בן שימול, שנעדר מהמשחק הראשון, התלבש הערב ופתח על הספסל.

עודד קטש פתח בחמישייה עם: פריאיי הנרי, חנן קולמן, רפי מנקו, לנדון מילבורן ורג'י באקנר.

שמואל ברנר פתח בחמישייה עם: קמרון לונג, פטריק רישארד, שון דאוסון, אלישי כדיר וצ'ארלס תומאס.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע ראשון: 18:20 למכבי ראשון לציון

רפי מנקו קלע את הנקודות הראשונות במשחק עם ג'אמפ מחצי מרחק. רג'י באקנר ספג מכה מצ'ארלס תומאס מתחת לסל, השופטים התעלמו, אך הסנטר של אילת נאלץ לרדת לחדר ההלבשה, על מנת לקבל טיפול. שון דאוסון עם שלשה פנויה מהפינה, העלה את האלופה אל לוח התוצאות. מהעבר השני, גם חנן קולמן חימם את הידית מחוץ לקשת. תומאס ניצל את המיסמאץ' שיצר ועשה את הנקודות בצבע, בנוסף לעבירה שסחט.

המשחק המשיך להתחמם, לאחר שהנרי ביצע עבירת תוקף על אלישי כדיר והשניים החליפו דין ודברים, שוהבילו לדחיפות בין מספר שחקנים משני הצדדים. כתוצאה מכך, הגארד האמריקני של אילת, שהיה נפלא במשחק הקודם, ספג עבירה שנייה בשלב מוקדם מאוד של המשחק. המשחק המשיך להיות אגרסיבי כששתי הקבוצות מרבות לבצע עבירות, אך הקבוצה הביתית הייתה מדויקת יותר, כשצ'ארלס תומאס העניש, לאחר שהשאירו אותו פנוי מחוץ לקשת. הפאוור פורווארד האמריקני של ראשון המשיך ללהוט מכל הטווחים, לאחר שהוסיף גם צליפה מחצי מרחק ואסיסט בטעות לאחר שביצע איירבול משלוש, אך דוסון לקח את הריבאונד והשלים.

מהעבר השני, אפיק ניסים שעלה מהספסל, השאיר את אילת קרובה עם שלשה אופיינית ומסעות מוצלחים לקו העונשין. זלמנסון שנראה מצוין בתקופה האחרונה, השיג ריבאונד התקפה גדול להחטאה של דוסון, עשה את הנקודות וסחט עבירה. שחקן הפנים אומנם החטיא את הזריקה, אך ג'יי ג'יי מור היה חד מספיק, על מנת לקלוט את הריבאונד ולסחוט עבירה. שוב המילה האחרונה הייתה של ניסים הבלתי נגמר, שקלע שלשה גדולה נוספת, על הבאזר.

רבע שני: 33:47 למכבי ראשון לציון

חנוכי עם אסיסט נהדר, השאיר לזלמנסון נתיב פנוי לטבעת. חנוכי לא חילק מסירות לאחרים,  לאחר ששם שלשה, שכבר העלתה את היתרון הכתום לשבע נקודות הפרש. בהיעדר תפוקה מהזרים, מי שלקח את האחריות היה חנן קולמן, שסיפק חדירה מצוינת וגם סחט עבירה בדרך. מנקו ניצל מסירה רשלנית של דאוסון, על מנת לחטוף את הכדור ולהשיג את הנקודות, אך מנגד, עידן זלמנסון שוב העניש בלואו פוסט. פטריש רישארד עם 11 נקודות רצופות!!!, יצר בריחה מקומית, בעוד הפער צמח לדו ספרתי.

המטח בכתום המשיך, לאחר שגם אבי בן שימול צלף מחוץ לקשת. בהיעדר יכולת של ההתקפה האילתית לייצר נקודות, חנן קולמן החליט פשוט לזרוק עם יד על הפנים ולתפור שלשה חשובה. ויל דניאלס  ייצר לעצמו זריקה והשאיר את הפער במרחק סביר.

קרב הפלייאוף המסקרן נמשך הערב ב-"בית מכבי" (מנהלת הליגה)

 

רבע שלישי: 48:72 למכבי ראשל"צ

אילת הראו סימנים של אגרסיביות בפתיחת הרבע, אך שוב פטריק רישארד הפציץ מחוץ לקשת, לאחר מסירה נהדרת של בן שימול. הצרות של אילת נמשכו, לאחר שגם רפי מנקו נאנק מכאבים, לאחר שנחת לא טוב על הרגל ולא יכל להמשיך לשחק יותר. אלישי כדיר עם שני סלים מצוינים ומסע בונוס מוצלח לקו, קבע 20 הפרש לראשון, בעוד אפיק ניסים, שנשכח על הספסל מהרבע הראשון, חזר לראשונה לפרקט. התקפת ראשון המשיכה לספק את הסחורה, לאחר שמהלך קבוצתי נהדר, הסתיים בשלשה של חנוכי מהפינה. עידן זלמנסון המשיך ביכולת הנפלאה שלו בשני צידי המגרש, לאחר שחטף כדור בהגנה והיה שם להשלים בטיפ אוף את ההחטאה של לונג.

רבע רביעי: 73:97 למכבי ראשון לציון, 1:1 בסדרה!!

הרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד, בעוד חנוכי מפגיז שלשה נוספת. תומאס סיפק שלשה מכדרור ולאחר מכן חטיפה ואסיסט לכדיר, במשחק מצוין של הפורווארד האמריקני. חנוכי המשיך את התצוגה מחוץ לקשת, עם שלשה רביעית. גם עודד ברנדווין הצטרף לחגיגה מחוץ לקשת והפער כבר עמד על 27 נקודות.

האלופה חוזרת לחיים. מכבי ראשון לציון יכולה לשאוב עידוד מהיכולת שהציגו שחקניה בשני צידי המגרש. עודד קטש ירצה לשכוח את המשחק הזה, כמו גם הזרים של אילת, בעוד ההכרעה חוזרת לאולמם הביתי.

בלטו בראשון לציון:

צ'ארלס תומאס 18 נקודות, פטריק רישארד  (4/4 ל-3 נקודות) ועידן זלמנסון (7 ריבאונדים) 14 נקודות כ"א, ניצן חנוכי (4/5 ל-3 נקודות) ואלישי כדיר 12 נקודות כ"א.

בלטו באילת:

חנן קולמן 13 נקודות, ויל דניאלס ואפיק ניסים 12 נקודות כ"א

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort