סיקור SmackDown Live 23.5.17

המתאבקים שילחמו בקרב "מאני אין דה באנק" המסורתי נחשפו, האוסוס שומרים על האליפות ואלוף ה-WWE החדש חוגג חגיגה מסורתית במיוחד.

בתחילת המופע נראה ג'יפ שחור גדול שלפניו היו סיירות שוטרים נכנסים לחניה ובתוך הג'יפ נמצאים העוזרים של ג'ינדר. לאחר מכן הם מוציאים את השטיח ופורסים אותו יפה לכבוד האלוף החדש ולאחר מכן נראה יוצא מהלימוזינה אלוף ה-WWE החדש ג'ינדר מהאל!

לאחר מכן נכנס שיין מקמהון לזירה; בהתחלה הוא דיבר על ההיסטוריה שנעשתה בבקלאש לאחר שג'ינדר מהאל ניצח את רנדי אורטון והפך לאלוף ה-WWE החדש. לאחר מכן הוא דיבר על אירוע "מאני אין דה בנק" שהוא האירוע השני הבא בתור אחרי אקסטרים רולז והוא הכריז שרנדי אורטון ילחם בקרב חוזר נגד מהאל על האליפות והציג את אלה שעומדים להילחם בקרב "מאני אין דה בנק": איי ג'יי סטיילס, ביירון קורבין, סמי זיין, דולף זיגלר ושינסקה נאקאמורה. לפני שמקמהון הציג את נאקאמורה אלוף ארצות הברית קווין אוונס נכנס ולמרות ניסיונותו של שיין להעיפו הוא בכל זאת חזר. קווין התלונן על זה שסטיילס בקרב מכיוון שהראשון הפסיד לאוונס בבאקלאש ואמר שבטח מקמהון כועס על זה שהוא הצליח לעשות בבאקלאש את מה שמקמהון לא הצליח לעשות ברסלמניה. מקמהון בתגובה הוסיף את קווין אוונס לקרב, אז קורבין התעצבן ואמר שאוונס נוסף לקרב רק בגלל שהוא מתבכיין וסטיילס "הזכיר" לכולם שסמאקדאון לייב זה הבית שהוא בנה ולא אכפת לו מאף אחד. זיין ענה לסטיילס בכל שהוא ענה שהוא לא בא לסמאקדאון לייב כדי לראות אותו מנצח כל הזמן. קורבין אמר שהוא כל הזמן מתלהב על הניצחון המקרי שלו וזיין ענה לו בתגובה שהוא קורא לזה ניצחון מקרי וזיין קורא לזה לבעוט לו בפרצוף ולהצמיד אותו ל-3 ושהם לא חייבים לחכות למאני אין דה באנק. אוונס ניסה לדבר אבל זיגלר השתיק אותו והתחיל לומר שהוא היחיד פה שבאמת זכה במאני אין דה באנק וזכה באליפות העולם והוא יעשה את זה שוב בהחלט. לאחר מכן נאקאמורה לקח מיקרופון והציג את עצמו בתור שינסקה נאקאמורה או כמו שהוא קורא לעצמו "מר מאני אין דה באנק". לאחר מכן מקמהון הכריז שני קרבות להערב של זיין נגד קורבין ואוונס וזיגלר נגד נאקאמורה וסטיילס.

שארלוט ובקי לינץ' מנצחות את נטליה וכרמלה

שלושת הפייסיות של סמאקדאון ממשיכות את המגמה החיובית מבאקלאש וגם הפעם מצליחות לנצח בקרב 2 על 2. בקי לינץ' ביצעה את תרגיל ההכנעה שלה והכניעה את כרמלה אבל לפני זה ג'יימס אלסוורת' ניסה להפריע אבל איזה מזל שיש את נעמי שהצילה את המצב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לינץ' מכניעה את כרמלה בדרך לניצחון (האתר הרשמי של ה-WWE)

סמי זיין מנצח את ביירון קורבין

זה אחד הניצחונות המהירים ביותר בסמאקדאון לייב אם לא המהיר ביותר! זיין הצליח להפתיע את קורבין ברול- אפ ל-3 אבל קורבין מיד תקף אותו, דרך עליו, הכה אותו בכיסא ומחץ אותו בקיר בחוץ לאחר הקרב.

לאחר מכן ראו את סטיילס ונאקאמורה בחדר הלבשה בזמן שסטיילס בירך את נאקאמורה על כניסתו לסמאקדאון לייב. סטיילס ניסה לדרבן את נאקאמורה לקראת קרב הטאג טים בהמשך הערב אבל גם הזהיר אותו שזה הבית שסטיילס בנה והוסיף שאם הוא ידע את זה אז הכל יהיה בסדר גמור. נאקאמורה ענה לו שבמאני אין דה באנק הוא יקח את החוזה ויהפוך את הבית של סטיילס למקום שלו.

לאחר מכן ראו את בריזאנגו ושיין מקמהון מאחורי הקלעים; טיילר בריז נתן למקמהון את התגים שלו ושל פנדנגו ואת האקדחים (מים) שלהם ואמר שאחרי שהם הפסידו בבאקלאש הם לא ראויים יותר לזה. מקמהון ענה להם שטיילר ילחם נגד ג'יי אוסו ופנדנגו נגד ג'ימי אוסו. בריז בתגובה לקח בחזרה את הארגז שהוא לקח ופנדנגו לקח סופגנייה במקום.

לאחר מכן ג'ינדר מהאל חגג את היותו אלוף ה-WWE החדש בחגיגה הודית מסורתית לזירה יחד עם שני העוזרים שלו ונכנס תחת שירה וריקודים הודיים. מהאל התחיל לומר שהם יכולים לכעוס עד מחר אבל זה לא ישנה את העובדה שהוא אלוף ה-WWE, עכשיו הם מובכים כי הוא הפגיז אותם והם לא האמינו שהוא יכול להפוך לאלוף ה-WWE והם לא האמינו שהוא יכול לנצח את רנדי אורטון. לאחר מכן הוא אמר שרנדי אורטון בדיוק כמו אמריקה ושהוא אלוף ה-WWE המוצלח ביותר אי פעם. לאחר מכן הוא אמר שזה מדובר עליו ולא על הקהל והתחיל לדבר בהודית.

טיילר בריז מנצח את ג'יי אוסו

טוב טעיתי זה הניצחון הכי מהיר בסמאקדאון. רק כמה שניות אחרי שהתחיל הקרב ג'יי אוסו ניסה לתקוף את פנדנגו אבל בריז הפתיע את אוסו עם רול-אפ ל-3.

פנדנגו מנצח את ג'ימי אוסו

גם קרב די קצר אבל הוא נמשך טיפה יותר זמן. לאחר שטיילר בריז הפריע בקרב פנדנגו הפתיע עם רול- אפ ל-3. לאחר הקרב פנדנגו ובריז לקחו את המיקרופון ואיתגרו את האוסוס לקרב חוזר על אליפות הזוגות.

אליפות הזוגות של סמאקדאון לייב: האוסוס מנצחים את בריזאנגו

הפעם היה קרב יותר ארוך שהלך לטובתו של האוסוס. פנדנגו ביצע את "הדיווינג לג דרופ" על אחד מהאוסוס אבל השני ביצע את "הספלאש" בדרך לניצחון. אם יפתחו את היריבות הזאת כמו שצריך אז יכול להיות יריבות מעניינת מאוד אבל רק צריך בנייה נכונה.

זה למה האוסוס אלופי הזוגות (האתר הרשמי של ה-WWE)

שינסקה נאקאמורה ואיי ג'יי סטיילס מנצחים את  קווין אוונס ודולף זיגלר

זה מיין איבנט מעניין באמת! כל שיתוף פעולה בין נאקאמורה לסטיילס יכול לעשות רק טוב ל-WWE… באמת זה יכול לעשות רק טוב. הקטע הוא זה שנאקאמורה הצמיד את אלוף ארצות הברית המכהן קווין אוונס בדרך לניצחון אז אני כמעט בטוח שיהיה בין שניהם פיוד בעתיד אבל בינתיים אני מתמוגג מהשיתוף פעולה בין נאקאמורה לסטיילס כי זה חייב להימשך.

קרב מצוין בהחלט (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort