סיקור Monday Night Raw 22.5.17

אליאס סמפסון ערך את הבכורה שלו, וויאט וג'ו הוכרחו להיות בשיתוף פעולה, מה קרה עם קרוז וקאליסטו, באלור נגד חברו הטוב לשעבר מיפן ומה פול היימן עשה בראו?

המופע התחיל בכניסתו של בריי וויאט לזירה והתחיל לדבר על "החיה" ברוק לסנר ועל אקסטרים רולז. וויאט אמר שבכל אחד מאיתנו יש "חיה" משלו ושהקול הזה מאחורי הראש של כולם שאומר לא לקום ולהילחם אבל הוא אומר לרוץ. הוא דיבר גם על שבוע שעבר שבו הוא תקף את רולינס וג'ו וגם דיבר על "מי שבנה את היארד שלו" רומן ריינס עד שהוא נכנס לזירה. ריינס התחיל לומר שאם הוא מתחיל לקשקש ביארד שלו אז עדיף שיסתום את הפה. וויאט ענה לו שהוא היחידי שיכול לנצח את ברוק לסנר. ריינס ענה לו בתגובה שבאקסטרים רולז הוא עומד לנצח 4 אנשים ולהילחם נגד לסנר אבל כרגע הוא יוציא את וויאט מהיארד שלו. לאחר מכן קורט אנגל נכנס והתחיל לומר שהקרב באקסטרים רולז הוא קרב מאוד חשוב לתקופה החדשה אבל כרגע עומד להיות ריינס נגד וויאט.

רומן ריינס נגד בריי וויאט נגמר ללא הכרעה

אני לא יכול לקרוא לזה קרב… ואם היה אפשר לקרוא זה קרב הוא היה די משעמם. האקשן האמיתי התחיל כאשר סמואה ג'ו נכנס לזירה ותפס את ריינס עם החניקה הידועה שלו אבל האחרון דחק את ג'ו לפינה ופתאום וויאט תקף את ריינס אבל ג'ו תפס גם את וויאט עד שבא סת' רולינס והרחיק אותו מהזירה וגם ריינס ביצע את "הסופרמן פאנץ"' על וויאט.

ריינס חונק את וויאט (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את רולינס וריינס עם אנגל מאחורי הקלעים. אנגל קבע שהמיין איבנט יהיה רולינס וריינס נגד ג'ו ובריי וויאט. לאחר מכן אליאס סמפסון נכנס עם הגיטרה שלו ואנגל בתגובה קבע לו קרב נגד אמברוז.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אקירה טזוואה מנצח את אריאה דווארי

הקרב הזה נועד יותר להעביר את הזמן… טזוואה ניצח את דווארי אבל לא בזכות התרגיל הנודע שלו "סנאפ ג'רמן סופלקס" אלא יש לו תרגיל חדש שבו הוא קופץ קפיצת "סנטון" מהחבל השלישי. באמצע קרב שמעו כמה פעמים את קנדריק מדבר אבל רק לאחר הקרב הוא אמר שהוא ישמיד את טזוואה מחר בקרב רחוב ב-205 לייב.

לאחר מכן ראו את סאשה בנקס מאחורי הקלעים שאמרה שהיא חייבת לנצל את החירות שלה ולהתרחק מפוקס המשוגעת. לאחר מכן ראו את נועם דר ואלישה פוקס ביחד ודר התחיל לומר שהוא ופוקס ביחד בעוד שלה אין אף אחד. לאחר מכן אלישה אמרה בזלזול שסאשה נשארה לבד. דר ניסה להתגרות בסאשה ושאל אותה שאלה רטורית אם היא יודעת מה היא ואז הוא אמר שהוא לא מתכוון לספר לה.

אליאס סמפסון מנצח את דין אמברוז מפסילה

"ניצחון" מרשים לסמפסון בקרב הבכורה שלו בראו. סמפסון הרשים מאוד בקרב והוכיח את היכולות שלו עד שפתאום דה מיז נכנס לזירה והרביץ לסמפסון מה שגרם לפסילתו של האלוף הביניבשתי דין אמברוז. לאחר מכן אמברוז תפס את מיז שיצא לזירה והחזיר אותו לזירה אבל אז סמפסון תפס את אמברוז, ביצע עליו את התרגיל סיום שלו "רוורס נקברייקר" ועזב את הזירה.

בסגמנט הבא ראו מאחורי הקלעים את אנזו אמורה מעולף לגמרי עד שבא ביג קאס ועזר לו להתאושש. לאחר מכן ליוו את אמורה לבית החולים ואנגל הבטיח שהוא ימצא את מי שעשה את זה אז קאס בתגובה ענה לו שכדאי לו למצוא אותו לפני שהוא יעשה את זה.

פין באלור נכנס לזירה והתחיל לומר "שבאלור קלאב" כאן בבניין! ולפני שהספיק בכלל לדבר פול היימן נכנס באופן מפתיע. והציג את עצמו כמובן כמו תמיד. היימן התחיל לדבר על הקרב המדובר באקסטרים רולז והציג את כל המתמודדים וכמובן גם ציין למה הם לא יכולים לנצח את ברוק לסנר. היימן החמיא לבאלור בכך שהוא אמר שהוא המתאבק בין הטובים ב-WWE כיום אבל אם הוא ילחם נגד ברוק לסנר הוא יושמד בדיוק כמו כל השאר. היימן איחל לבאלור בהצלחה ולחץ את ידו. באלור ענה לו בכך שהוא אמר שהוא די מאוכזב מכך שלסנר לא הגיע כמו תמיד אבל באקסטרים רולז הוא ינצח והוא ילחם נגד ברוק לסנר על התואר שהוא לעולם לא הפסיד ושהוא גם ינצח אותו.

פין באלור מנצח את קארל אנדרסון

ניצחון צפוי בהחלט לבאלור המתקמבק נגד אנדרסון ששלט זמן לא מועט מהקרב אבל בכל זאת באלור נמצא בקרב המרכזי באקסטרים רולז והוא היה צריך את הניצחון הזה על חברו לשעבר מיפן קארל אנדרסון (למי שלא יודע עוד מלפני שפין באלור הצטרף ל-WWE הוא היה ביפן בשם "פרינס דוויט" והוא האיש שהקים את הבולט קלאב שהיא אחת מסטייבלים המצליחים בעולם יחד עם קארל אנדרסון ולוק גאלוס שנקרא אז "דוק" גאלוס).

באלור דומיננטי בכל פעם מחדש (האתר הרשמי של ה-WWE)

סאשה בנקס מנצחת את אלישה פוקס (מלווה בנועם דר)

מה זה היריבות המשעממת הזאת?! עוד קרב משעמם שנועד להעביר את הזמן בין שתי המתאבקות הללו. סאשה בנקס מנצחת אחרי שפגעה בפוקס עם שני הברכיים שלה בדרך לספירת 3. לאחר הקרב סאשה סטרה לדר אבל פוקס תקפה את בנקס וביצעה עליה את תרגיל הסיום שלה.

לאחר מכן ראו את קאליסטו וקרוז מדברים מאחורי הקלעים. קאליסטו שאל את קרוז מה נסגר איתו אבל קרוז לא הבין. קרוז קלט לפתע על מה קאליסטו מדבר והוא אמר שהוא מכיר אותו למשך המון זמן והוא לא היה עושה את זה לאנזו. לאחר מכן המנג'ר של קרוז, טייטוס אוניל נכנס וחשב שקאליסטו רוצה להצטרף לבראנד של טייטוס אבל הוא אמר שהוא ממש לא רוצה להיות שם וטייטוס ענה לקאליסטו שהוא עושה טעות גדולה בהחלט.

לאחר מכן ראו את אלכסה בליס מתראיינת מאחורי הקלעים על זה שהיא תקפה את ביילי עם מקל שבוע שעבר. בליס ציינה שהיא הייתה עושה את זה שוב ולמרות שביילי מפנטזת על נקמה זה ממש לא עומד לקרות.

קאליסטו מנצח את אפולו קרוז מלווה בטייטוס אוניל

ניצחון גדול למקסיקני המעופף על חברו לשעבר! הקרב היה סביר עד שבסופו של דבר קאליסטו ביצע את תרגיל הסיום שלו בדרך לספירת שלוש. יהיה מעניין לראות פיוד בין קאליסטו לקרוז כהיל.

קרוז דומיננטי אבל קאליסטו יותר (האתר הרשמי של ה-WWE)

מאט הארדי מנצח את שיימוס

עוד ניצחון לאוסף של ההארדיז על שיימוס וסזארו. רק לציין שהמנצח בקרב בוחר את סוג הקרב שבו הארבעה ילחמו באקסטרים רולז. מאט בחר שהם ילחמו בתוך "הסטיל קייג"! סזארו ניסה להפריע למאט אבל ג'ף הארדי קפץ עליו ואז שיימוס נתן לו בעיטה לגב אבל פתאום מאט ביצע עליו "טוויסט אוף פייט" משום מקום בדרך לניצחון.

אוסטין אריס מנצח את טוני ניס

לפני הקרב ראו את אלוף הקרוזוויט נוויל מדריך את ניס לקראת הקרב שלו מול אריס. למרות זאת אריס מצליח לנצח עם האחיזה הידועה שלו ומוסר מסר רחב מאוד לנוויל על כך שהוא רוצה את האליפות שלו. לאחר הקרב נוויל תקף את ניס הפצוע וביצע עליו את התרגיל הכנעה שלו על ניס ומסר מסר בחזרה לאריס שהוא לא יתן את האליפות שלו בקלות.

אלכסה בליס מנצחת את מיקי ג'יימס

עוד ניצחון לאלופת הנשים של ראו והפעם זה על מיקי ג'יימס. מיקי נתנה מלחמה בקרב לא רע בהחלט אבל העליונות של אלכסה הכניעו אותה או שזה ה-DDT הקטלני שלה. לאחר הקרב אלכסה לקחה מקל והתחילה לתקוף את מיקי עם המקל עד שביילי הצילה אותה.

אלכסה בסגנון ECW (האתר הרשמי של ה-WWE)

סמואה ג'ו ובריי וויאט מנצחים את רומן ריינס וסת' רולינס

ניצחון יפה מאוד לשני הרעים האלה בייחוד על כך שהם לא חברים הכי טובים. אפשר לראות שגם סת' רולינס ורומן ריינס לא סומכים אחד על השני ב-100% במיוחד אחרי שבמהלך הקרב ריינס פגע ברולינס בטעות עם "הסופרמן פאנץ". סמואה ג'ו מוכיח עד כמה הוא חזק אחרי שהוא ביצע את התרגיל הכנעה שלו על רולינס בזמן שוויאט ביצע את "הסיסטר אביגיל" על ריינס מבחוץ לזירה ונגמר הקרב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort