היסטוריה: פנרבחצ'ה זוכה ביורוליג

שוב זליקו אובראדוביץ' עושה זאת. שוב גאון הכדורסל הוותיק מביא קבוצה לזכייה בתואר הנכסף מכל באירופה. פנרבחצ'ה עושה היסטוריה והופכת לקבוצה הטורקית הראשונה זוכה ביורוליג, בזכות משחק קבוצתי נפלא הן בצד ההתקפי בהנהגת בוגדאנוביץ' וקאלניץ' והן בצד ההגנתי מצד וסלי ואודו. פנרבחצ'ה היא הזוכה הגדולה של היורוליג!!!

לאחר שצסק"א מוסקבה הביסה את ריאל מדריד בקרב המאוכזבות של המפעל, זכינו לראות את האירוע המרכזי, זה שיקבע מי תצא מהאולם באיסטנבול כאלופת היורוליג. פנרבחצ'ה המארחת הגיעה למעמד בזכות דחיפה חסרת תקדים מהקהל הביתי וכדורסל חכם שהביא את הטורקים, לניצחון מפתיע מאוד ריאל מדריד. גם אולימפיאקוס סיפקה סנסציה, לאחר שהדיחה את המיליונרים ממוסקבה בדרך לרגע הענק ועכשיו רק נותר לראות, האם הקסם של ואסיליס ספאנוליס הנצחי, יעזור לקבוצה מפיראוס, מול דחיפה של עשרות אלפי מקומיים פנאטים.

זליקו אוברדובדוביץ' פתח בחמישייה עם: בובי דיקסון, בוגדן בוגדאנוביץ', ניקולה קאלניץ', יאן וסלי ואקפה אודו.

יאניס ספורפליס פתח בחמישייה עם: ואנגליס מנצאריס, ואסיליס ספאנוליס, קוסטאס פאפאניקולאו, גיורגיס פרינצזיס וקאם בירץ'.

רבע ראשון: 18:26 לפנרבחצ'ה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח בהתלהבות גדולה של הטורקים, שפתח את המשחק עם אסיסט נהדר של אודו, ששלח את וסלי להאלי הופ נאה. הפתיחה החזקה המשיכה עם שלשה מהפינה של קאלניץ', אך מהעבר השני קאם בירץ' נכנס פנימה חזק וסיים בדאנק עוצמתי. אולימפיאקוס עלתה ליתרון לאחר שלוש זריקות מהקו של ספאנוליס, אך שוב וואסלי הנפלא סיפק רגע מרשים באוויר, לאחר שהשלים החטאה משלוש של בגדאנוביץ', לפולאו אפ דאנק. צליפות מחוץ לקשת של קאלניץ' ובובי דיקסון קבעו 6:13 למקומיים, ארבע דקות מפתיחת המשחק.

הפורווארד הסרבי הנהדר של פנר' המשיך ללהוט, לאחר שסיפק פייד אוואי נאה וגם סחט עבירה תוך כדי המהלך. מי שצינן את ההתלהבות היה ספאנוליס, שתפר שלשה אופיינית, אך בוגדאנוביץ' החזיר באותו מטבע, מעברו השני של המגרש. קאלניץ' המשיך להציג יכולת צלפיה מרהיבה והפער כבר צמח לתשע, אך הפעם היה תורו של פאפאניקולאו להחזיר מידה כנגד מידה. המילה האחרונה של בוגדאן, שעשה תנועה יפה שנשארו 2 שניות לסיום הרבע ותפר ג'אמפ מחצי מרחק שחתם את עשר הדקות הראשונות של גמר היורוליג.

רבע שני: 34:39 לפנר'

 

אריק גרין סיפק צליפה נאה מחוץ לקשת ויחד עם נקודות של מולטינוב, צימק את ההפרש  ל-4 נקודות. אך שוב בוגדאנוביץ' הוכיח כמה שהוא מדויק, עם צליפה גדולה מחוץ לקשת, שהעלתה את היתרון לתשע  ושלחה את אולימפיאקוס לפסק זמן. וסלי הספיק לספק חסימה נהדרת מול כניסה לצבע של ספאנוליס, בעוד בוגדאנוביץ' שמר על קבוצתו במרחק סביר.

מנצאריס המשיך להפגין כושר קליעה, לאחר שצלף מחוץ לקשת והוריד את הפער ל-5 בלבד, 40 שניות לסיומה של המחצית הראשונה. דיקסון עם פלאוטר נהדר השאיר לאולימפיאקוס 7 שניות, בסיומן בירץ' קבע את תוצאה המחצית.

מי תזכה להיות אלופת היורוליג ? (הפייסבוק הרשמי- פנרבחצ'ה)

רבע שלישי: 48:60 לפנר'

כצפוי מצמד היריבות הקשוחות, הסקור הכללי ירד משמעותית במחצית השנייה, לאחר שחמש וחצי דקות מפתיחת המחצית, תוצאת הרבע עמדה על 6:6. היוונים התקרבו בזכות שלשה גדולה של מנצאריס וכניסה אגרסיבית של מולטינוב לצבע, אך סלוקאס עם שלשה גדולה, צינן את ההתלהבות. שחקני פנר' החלו להיכנס יותר ויותר ללואו פוסט ולסחוט עבירות וטיולים לקו העונשין וכתוצאה מזריקות בונוס מוצלחות של דאטומה ואודו הפער עלה לדו ספרתי. המזוקן האיטלקי המשיך לספק דקות טובות, לאחר שתפר שלשה שהקפיצה את ההיכל והעלתה את ההפרש ל-13 נקודות.

דאטומה המשיך להפגין יכולת גבוה, לאחר שסיים התקפה נפלאה של פנר' ששחקניה ניצלו את השעון עד תום, על מנת לבצע הטעייה ולסיים בג'אמפ שוט נאה. אודו שהיה מאוד מאופק התקפית, נתן ערך מוסף בהגנה, לאחר שסיפק שתי חסימות נהדרות בהתקפות האחרונות של אולימפיאקוס ברבע.

רבע רביעי: 64:80, פנרבחצ'ה זוכה ביורוליג!!!

בערב עלוב קבוצתי של אולימפיאקוס, באחוזים ל-2 נקודות, קאם בירץ' היה היחיד שתפקד בפוסט, לאחר שסיים היטב בצבא. מן העבר השני, דאטומה עם שלשה נוספת המשיך לקרב את ההיסטוריה לקבוצה מאיסטנבול, בעוד קולם של עשרות אלפי אוהדים טורקיים, נבלעו בהד של הגג וכאילו חזרו ישירות לאוזניי השחקנים. פרו אנטיץ' שלא שיחק כלל במחצית הראשונה, הצטרף גם כן לחגיגה עם שלשה פנויה, שהעלתה את ההפרש ל-18.

אריק גרין השמיע קולות עמומים של קאמבק, אך שחקני פנר' חסמו את הצבע הרמטית, בהנהגת אקפה אודו הנפלא. בעוד בהתקפה, הטורקים המשיכו באחוזי הקליעה הנפלאים שלהם והפער הלך ותפח. עד הסיום דבר לא השתנה. פנרבחצ'ה עשתה דרך אדירה, לא עם התקציב הכי גבוה ולא כקבוצה הכי מוכשרת, אבל כיחידה אחת שהפגינה הערב כדורסל נפלא בשני צדדי המגרש. זליקו אובראדוביץ' זוכה בפעם השמינית ביורוליג!!

הרבו לקלוע בפנרבחצ'ה: 

בוגדאן בוגדאנוביץ' וניקולה קאלניץ' 17 נקודות כ"א, לואיג'י דאטומה 11 נקודות, אקפה אודו 10 נקודות (9 ריבאונדים, 4 אסיסטים וחמש חסימות, מדד 29).

הרבו לקלוע באולימפיאקוס:

קאם בירץ' 14 נקודות (4/4 מהשדה), ניקולה מולטינוב 10 נקודות, ואסיליס ספאנוליס 9 נקודות ושמונה אסיסטים.

 

שוב הוא עושה זאת, אובראדוביץ' הביא את הגביע לפנרבחצ'ה (ZIMBIOׁׂ)

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort