סיקור SmackDown Live 16.5.17

ניצחון ענק לג'ינדר מהאל, הרבה פלאשבקים, עוד ניצחון לבריזאנגו ועד מסר מהאוסוס והפסד משמעותי לנעמי

המופע התחיל בכניסתו של קווין אוונס אלוף ארצות הברית כביכול שהוא מפעיל את הפינה של ג'ריקו "הייליט ריל". אוונס התחיל לומר שהוא מפעיל את הפינה כי המפעיל המקורי (ג'ריקו) לא פה הלילה. הוא אמר שג'ריקו היה אובססיבי לרשימות, למתנות וצעיפים ומה שהוא עשה לג'ריקו הוא יעשה ביום ראשון אחרי שינצח את סטיילס. אוונס ניסה להציג אותו בצרפתית אבל אז סטיילס נכנס והתחיל להאשים שגנב את הפינה של ג'ריקו אז אוונס ענה לו שמה שג'ריקו עשה הוא יכול ללעשות יותר טוב כולל לנצח את סטיילס. אוונס ניסה להתחמק וששאל מה הוא עושה פה בכלל ושהוא אף פעם לא הזמין אותו לפינה שלו. סטיילס ענה לו שהוא ינצח אותו ביום ראשון על האליפות ויחזיר אותה לארצות הברית ובנוסף לזה לא צריך לחכות ליום ראשון אלא אפשר לעשות את זה עכשיו. אבל אז ג'ינדר מהאל נכנס לטובתו של אוונס ושאל את סטיילס מה הוא עושה פה בכלל והוא לא אמור להיות פה בכלל. אוונס הוסיף שסטיילס לא אמור לדחוף את האף שלו כל הזמן. מאהל אמר שמה שיקרה בבאקלאש זה מה שקרה בסמאקדאון ושכל האמריקאים ישתחוו לו. אוונס אמר שביום ראשון סטיילס יפסיד לו אז סטיילס בתגובה ניסה לתפוס אותו אבל ללא הצלחה. סטיילס איתגר את מהאל לקרב והאחרון השיב בחיוב.

ג'ינדר מהאל מנצח את איי ג'יי סטיילס

איזה ניצחון גדול למהאל! הוא מצליח לנצח את הפנומנל וואן בעזרתו הגדולה של אוונס ומוכיח לכל הרוסטר של סמאקדאון שלא כדאי להתעסק איתו. לאחר שמאהל היה על הרצפה סטיילס בא לעשות את "הפנומנל פורם" אבל אוונס תקף אותו עם התואר בלי שהשופט ראה ולאחר מכן מהאל לקח את סטיילס, ביצע עליו את הפינישר שלו וניצח אותו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'ינדר בועט בסטיילס (האתר הרשמי של ה-WWE)

בריזאנגו מנצחים את הקולונס

המועמדים מספר אחת לאליפות עוד פעם מנצחים והפעם את הקולונס ששינו משייניג סטארס. מה שהפתיע דווקא שהיה קרב לא רע בין הארבעה ולבסוף פנדנגו ביצע את "הפלקון ארו" בדרך לספירת שלוש. לאחר הקרב האוסוס נכנסו ודיברו על באקלאש ושהם עומדים לנצח את בריזאנגו.

לאחר מכן שיין מקמהון נכנס לזירה והתחיל לומר שהוא בהחלט מרגיש שסמאקדאון היא התכנית המובילה ב-WWE ובו נשים יכולות להילחם בקרב 3 מול 3. לאחר מכן מקמהון הציג את נטליה, כרמלה, טמינה, שארלוט, בקי ונעמי. מקמהון נתן לנטליה את המיקרופון והיא התחילה לומר שעולה לה רק מילה אחת כשהיא מסתכלת עליהן שזה פתטי ושהיא כבר לא יכולה להגיד להן: "אמרתי לכן". לאחר מכן נטליה, טמינה וכרמלה חתמו על החוזה. לאחר מכן בקי התחילה לומר שאין מצב שהיא תצטרף אליהן ושהיא רק מחכה לסטור לכולן ואז חתמה על החוזה. לאחר מכן נעמי התחילה לומר שביום ראשון "רויאל" (שארלוט), "פייר" (בקי) "וגלואו" (נעמי) הולכות לקרוע את כולן ואז חתמה על החוזה. לאחר מכן שארלוט לקחה את המיקרופון והתחילה לומר שמתי שהיא באה לסמאקדאון היא קרעה את כולן ואחרי ששלושתיהן ינצחו המלכה באה לכתר (האליפות של נעמי) וחתמה על החוזה. לאחר מכן אלסוורת' דיבר שטויות ושנעמי באה להשתיק אותו כרמלה תקפה אותה והקרב נקבע בין כרמלה לנעמי על ידי שיין בקטע הבא.

כרמלה מנצחת את נעמי

ניצחון סופר מפתיע לכרמלה על האלופה לאחר שכרמלה הפתיעה את נעומי עם רול-אפ לשלוש לאחר שטמינה תקפה את שארלוט ונטליה את בקי.

נעמי חונקת את כרמלה (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את סמי זיין מתראיין מאחורי הקלעים אבל זמן קצר לאחר מכן זיין הותקף על ידי קורבין (יריבו לבאקלאש) והשאיר לו מסר גדול לבאות.

רנדי אורטון מנצח את ביירון קורבין

רנדי עם עוד ניצחון לאוסף והפעם זה על ביירון קורבין. אפשר להגיד שהיה קרב סביר בהחלט. רנדי אורטון הצליח לנצח את קורבין עם "ה-RKO" להצמדה לשלוש. לאחר הניצחון נכנס ג'ינדר מהאל שהתחיל לומר שיהנה מהניצחון שלו כמה שהוא יוכל ושהוא הרס אותו כבר ויהרוס אותו שוב. לאחר מכן הבוליווד בויז תקפו אותו מאחור אבל אורטון הצליח להתעשת אבל בסוף מהאל תקף אותו, ביצע עליו את הפינישר שלו והרים את האליפות בגאווה.

אורטון עם עוד ניצחון לאוסף (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort