סיקור Monday Night Raw 15.5.17

הכרזת קרב ענקית לאקסטרים רולז, ההארדיז מוכיחים בכל פעם שהם האלופים, הסאגה בין סמואה ג'ו לסת' רולינס לא נגמרה (אלא רק התחילה) ודין אמברוז שמר על האליפות… בדרך די מפוקפקת.

המופע התחיל בכניסתו של קורט אנגל לזירה; קורט התחיל לדבר על המצב בין סטרומאן לריינס לאחר ששבוע שעבר ריינס תקף את סטרומאן בידו אז קורט אנגל עדכן שסטרומאן יעדר ל-6 חודשים פחות או יותר בגלל הבעיה במרפקו. קורט דיבר גם על מי יאתגר את ברוק על האליפות והכריז שבאקסטרים רולז עומד להיות קרב של 5 אנשים על המועמדות לכתר. לאחר מכן אנגל עמד לצאת מהזירה אבל אז רומן ריינס נכנס והתחיל לומר שלא צריך קרב של 5 אנשים כי הוא המועמד לכתר. ריינס הוסיף שזה היארד שלו, שהוא הביס את אנדרטייקר ברסלמניה (בושה וחרפה) ושהוא היחיד פה שבאמת יכול לנצח את לסנר על האליפות. לאחר מכן נכנס פין באלור שהתחיל לומר שהוא היה האלוף האוניברסלי הראשון ושאם הוא רוצה "חתיכה מהחיה" זה צריך לעבור דרכו. ריינס אמר לו בתגובה שאין לו את היכולת לנצח את ברוק לסנר ובאלור ענה לו שבלילה הראשון שלו בראו הוא ניצח את ריינס. לאחר מכן נכנס סמואה ג'ו שהתחיל לומר שלא מדובר על לבבות גדולים או על יארדים מדובר על אקשן ותוצאות. סמואה ג'ו הדגים שאמר שהאקשן היה שתקף את סת' רולינס והתוצאה היה שהוא היה מרוסק על הקרקע. ג'ו אמר גם שהאקשן יהיה הקרב, התוצאה יהיה ניצחון שלו ושהוא ילחם נגד לסנר. לאחר מכן נכנס בריי וויאט אבל הוא לא הספיק לדבר יותר מדי כי אז נכנס סת' רולינס שהתחיל לומר שכולם יתערבבו בין כולם ושבטח כולם ילחמו כהוגן ואז הוא אמר שהוא בא להילחם עכשיו נגד סמואה ג'ו ואז האחרון יצא עליו והם התחילו לריב. התפתחה קטטה בין כולם שבסופה דווקא באלור האחרון שעמד.

מאחורי הקלעים נקבעו שתי קרבות של סמואה ג'ו נגד רולינס (מה שמוזר זה שבסוף היה רולינס נגד וויאט) ורומן נגד באלור

ג'ף הארדי מנצח את שיימוס

יופי של קרב פתיחה בין שיימוס וג'ף הארדי; למי שלא יודע, בימים אלו ההארדיז נמצאים ביריבות עם המועמדים מספר אחד לאליפות שיימוס וסזארו. סזארו ניסה להפריע ולהסיח את דעתו של ג'ף אבל מאט אחיו של ג'ף העיף אותו מהזירה ולאחר מכן ג'ף הארדי ביצע את "הסוואנטון בומב" על שיימוס והצמיד אותו לשלוש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יופי של ניצחון לג'ף (האתר הרשמי של ה-WWE)

אלישה פוקס מנצחת את סאשה בנקס

קרב מזעזע עם מנצחת מפתיעה; הקרב לא היה ארוך מדי אבל דווקא אלישה פוקס ניצחה ומה שהפתיע במיוחד זה נועם דר שליווה אותה לזירה. אלישה פוקס ביצעה את "בעיטת המספריים" בדרך לספירת שלוש. העובדה שסאשה הפסידה לפוקס מראה את תחילתה של קבירתה של סאשה.

אליפות ביניבשתית: דה מיז מנצח את דין אמברוז מפסילה

קרב סביר בין השניים שלפי דעתי עוד פעם פיוד בין השניים זו טעות מכיוון שדה מיז היה צריך להישאר בסמאקדאון ולהמשיך את היריבות עם דולף זיגלר כי השניים סיפקו קרבות מדהימים ביחד אבל זו דעתי. לקראת סיום הקרב מאריס הסיחה את דעתו של השופט ושל דין אמברוז ומיז ניסה לנצל את ההזדמנות כי לתת לו "לואו בלואו" אבל אמברוז תפס את ידו, הרים אותו ובעט לו בביצים.

אמברוז "מכפכף" את מיז (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן אלופת הנשים של ראו אלכסה בליס נכנסה לזירה והתחילה לציין שהיא הראשונה שזוכה באליפות גם של סמאקדאון וגם של ראו ושהיא אמרה שהיא תזכה באליפות של ראו זה בדיוק מה שהיא עשתה. לאחר מכן ביילי נכנסה באמצע והתחילה לומר שהיא הבינה שאלכסה משיגה כל מה שהיא רוצה וגם שהיא תנצל את הקרב חוזר שלה על האליפות באקסטרים רולז כדי לזכות חזרה באליפות. אלכסה ענתה לה שבטח ביילי לא מבינה מה זה אקסטרים רולז ואף אחד כאן לא ישמור עליה. לאחר מכן ביילי דחפה את אלכסה ותקפה אותה אבל אלכסה החזירה לה ותקפה אותה עם מקל ונשארה בזירה.

לאחר מכן ראו את דה מיז, מאריס וקורט אנגל מאחורי הקלעים; מיז שאל את אנגל שאלה רטורית של איך הוא יכול ככה לתת לדין אמברוז לעשות צחוק מהאליפות והאם הוא רוצה שככה המופע שלו יראה אז קורט אנגל הכריז שהוא ילחם נגד אמברוז על האליפות באקסטרים רולז. דה מיז גם דרש שזה יהיה ללא פסילות ואנגל ענה לו שזו הפעם האחרונה שהוא מדבר עליו ככה. מאריס התחילה לצעוק עליו בצרפתית אבל פתאום משום מקום אליאס סמסון מ-NXT ניגן עם הגיטרה.

אלוף הקרוזוויט נוויל וטי ג'י פרקינס מנצחים את ג'ק גאלאהר ואוסטין אריס

עוד ניצחון לצוות החדש שמורכב מהאלוף נוויל ומטי ג'י פרקינס שרק לא ממזמן עשה היל טרן לצד האפל. רוב השליטה הייתה לצד הרע שתקפו את אריס ללא הפסקה עד שגאלאהר נכנס לקרב והציל אותו. נוויל ניסה להסיח את דעתו של גאלאהר מבחוץ אבל אריס ביצע עליו את הרולינג אלבו. אבל אז טי ג'י פרקינס הרים את גאלאהר בדרך לפינישר שלו לניצחון.

לאחר מכן ראו את ביילי הכאובה עם קורט אנגל מאחורי הקלעים. ביילי אמרה שהיא בסדר וקורט אנגל אמר לה שהיא לא חייבת לעשות את הקרב הזה וביילי ענתה לו שזה לא פייר והיא רק רוצה את האליפות שלה בחזרה. אז קורט אנגל קבע שבאקסטרים רולז יהיה קרב על האליפות בין ביילי לבליס בקרב מקלות.

רומן ריינס מנצח את פין באלור

רומן ריינס מנצח בפעם הראשונה שלו את פין באלור לאחר שבקרב האחרון בין שניהם הסתיים בניצחון של באלור וקרב על האליפות האוניברסלית שממנה יצא מנצח. אני יכול לומר שהיה קרב מצוין בין השניים שהסתיים לאחר שריינס הפיל את באלור מהחבל השלישי כאשר האחרון ניסה לעשות את תרגיל הסיום שלו ולאחר מכן ריינס ביצע את "הספיר" בדרך לניצחון.

ניצחון ראשון לריינס על באלור (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן הגולדן טרות' נכנסו לזירה בדרך לקרב זוגות אבל פתאום משום מקום גולדאסט בגד באר טרות' באופן מפתיע ותקף אותו ללא הפסקה. לאחר הבגידה של גולדאסט אני מאמין שיהיה פיוד בין השניים למרות שהייתי רוצה בהחלט שיקדמו את גולדאסט כי אפשר לנצל אותו כראוי.

ביג קאס (מלווה באנזו אמורה) מנצח את טייטוס אוניל (מלווה באפולו קרוז)

הקרב הזה היה יותר הומריסטי ונועד יותר להעביר את הזמן. הקרב התחיל בתקיפות של טייטוס על ביג קאס אבל אז אנזו עלה כדי להפריע לטייטוס וביג קאס התעשת כדי לתת לו את "הביג בוט" ולהצמיד אותו ל-3. לאחר הקרב אנזו ניסה לצלם תמונה עם קרוז אבל האחרון ביצע עליו את "האינזגרי" והעיף אותו מהזירה.

הקרב בין בריי וויאט וסת' רולינס נגמר ללא הכרעה

קרב מצוין בין השניים שאם לא היו מגבילים אותם בתרגילים (כמו שנהוג ב-WWE) הקרב היה יכול להיות הרבה יותר מוצלח. אני אהבתי את הקרב מכיוון שהוא היה עם הרבה אקשן והתרגשות. לאחר שסת' רולינס קפץ על בריי וויאט מחוץ לזירה הוא ניסה להרים אותו אבל אז סמואה ג'ו התחיל לתקוף אותו ללא הפסקה. לאחר מכן גם בריי וויאט הצטרף עליו והם התחילו לתקוף את רולינס עד שוויאט פתאום משום מקום ביצע את "הסיסטר אביגיל" על ג'ו וגם על רולינס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort