Smackdown Live 9.5.17

ניצחון גדול לאריק רואן על חברו לשעבר, נטליה מפתיעה, בריזאנגו במסר ישיר בהחלט לאלופי הזוגות ומיין איבנט שהסתיים באופן מפתיע.

המופע נפתח בכניסתו של אלוף ה-WWE רנדי אורטון לזירה שהתחיל לומר שבפייבאק הוא לא הפסיד בגלל בריי וויאט הוא הפסיד בגלל שג'ינדר מאהל דחף את האף שלו לעניינים של אחרים. לאחר מכן ג'ינדר מאהל נכנס והתחיל לומר שהוא לא גנב שום דבר הוא רק לקח את מה "ששייך לו". הוא הוסיף גם שאחרי באקלאש הוא הצטלם עם האליפות ושהוא יהיה גאה להיות עם האליפות בטאג' מאהל. לאחר מכן קווין אוונס נכנס לזירה והתחיל לומר שצריך לעצור את החרא הזה (הסגמנט) ושלאף אחד לא אכפת מהודו ואנגליה ומה שבאמת אכפת זה אלוף ארצות הברית. אוונס הוסיף שכבר אין יותר ג'ריקו, שבבקלאש הוא יגמור את הקריירה של איי ג'יי סטיילס ושכמו תמיד הוא בא אחרי התואר הראשי כדי להיות "הפנים של ה-WWE". לאחר מכן איי ג'יי סטיילס נכנס והתחיל לומר שסמאקדאון לייב זה הבית שאיי ג'יי סטיילס בנה ושהוא לא לעולם לא יהיה הפנים של סמאקדאון לייב. לאחר מכן ביירון קורבין נכנס ורצה להתחיל לדבר על באקלאש אבל סמי זיין התחיל לתקוף אותו וישר התחילה קטטה בין כולם אבל ה"פייסים" הצליחו להישאר בזירה.

נטליה מנצחת את בקי לינץ'

בהתחלה היו בזירה כרמלה, ג'יימס אלסוורת' וטמינה שהציגו את נטליה אבל אז נעמי נכנסה והציגה את בקי לינץ'. כאשר הקרב עמד להתחיל שארלוט נכנסה ואמרה שהיא ממש לא צריכה שיציגו אותה ונכנסה לפינתה של בקי לינץ'. אני לא בטוח עד כמה הסטייבל המשונה הזה עומד להיות משמעותי אבל אני כן בטוח שנטליה באחת התקופות הכי טובות שלה. לאחר שבקי לינץ' עלתה לחבל השלישי טמינה הסיחה את דעתה אבל אז חברתה הטובה  לשעבר של טמינה, נעמי, ישר דחפה אותה אבל שארלוט הפרידה בין שתיהן ונטליה ניצלה את חוסר הריכוז של בקי כדי להפיל אותה ולהצמיד אותה לשלוש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניצחון גדול לנטליה (האתר הרשמי של ה-WWE)

פרומו "Coming Soon" של לאנה הוצג-בהחלט יהיה מעניין לראות אותה בזירה.

לאחר מכן מאחורי הקלעים היה ויכוח בין שארלוט לנעמי כשהראשונה האשימה את נעמי בהפסד של בקי ואז בקי הפרידה בין השניים והתחילה לומר שהן חייבות לעבוד כצוות כי רק ככה זה יצליח. בקי הוסיפה גם שיהיה קרב 3 על 3 בבקלאש ושהיא חייבת את כולן. לאחר מכן היא שמה יד ושאלה מי איתה אז נעמי ושארלוט שמו ידיים מה שהוביל לפייס טרן מלא של שארלוט.

אריק רואן מנצח את לוק הארפר

ניצחון מצוין של אריק רואן שמראה עליונות על חברו לשעבר. לוק הארפר חייב להתאפס במיוחד אחרי שהוא היה חזק על האליפות עד לא מזמן ועד אני מקווה שאריק רואן יקבל יותר ממה שמגיע לו. אריק רואן ביצע תרגיל סיום חדש על הארפר והצמיד אותו לשלוש.

קרב ענק בין שני הענקים (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן דולף זיגלר נכנס לזירה והתחיל לומר שלפני 8 שנים שמרגישות כמו 12 הוא התחיל לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב. הוא ציין את זה שהוא זכה בהרבה תארים, אלוף עולם לשעבר, היה במיין איבנט של פיי פר וויוס והוא ממש "כוכב". זיגלר הוסיף גם שהקהל מריע לאחד שאפילו לא היה לו עדיין קרב בסמאקדאון לייב ושהוא שם את הלב שלו בזירה וכל מה שהוא עשה היה בזכות עצמו וקרא לנאקאמורה לזירה. זיגלר אמר לנאקאמורה "מספיק עם השטויות" ושהוא באמת עומד לעמוד בזירה מול אחד כמוהו (בזלזול). נאקאמורה "שאל" את זיגלר אם הוא רוצה לראות מה הוא מסוגל לעשות עכשיו וזיגלר ענה לו שהם עושים את זה מתי שהוא אומר ושהוא עומד להשמיד אותו בבאקלאש. אז זיגלר זרק את החולצה לפניו של נאקאמורה והתחיל לתקוף אותו אבל האחרון החזיר מלחמה והעיף את זיגלר מהזירה.

זיגלר והקהל קיבלו טעימה קטנה של ה-"סטרונג סטייל". בבאקלאש נראה את הדבר האמיתי (האתר הרשמי של ה-WWE)

לאחר מכן ראו את סמי זיין, איי ג'יי סטיילס ורנדי אורטון מאחורי הקלעים כשסמי זיין ניסה לדרבן אותם לקראת הקרב אבל שניהם התעלמו והלכו.

פרומו "Coming Soon" של הניו דיי הוצג, שכזכור מושבתים בגלל פציעה של קופי קינגסטון נגד הרווייוול (שאגב גם לא פעילים בגלל פציעה של דאש וויילדר).

בריזאנגו מנצחים את האסנשן

יופי של ניצחון למועמדים מספר אחת לאליפות אחרי שפנדנגו ביצע את התרגיל סיום שלו "Diving Leg Drop" על ויקטור בדרך לניצחון. לאחר הקרב אלופי הזוגות הנוכחיים האוסוס נכנסו לזירה

לאחר מכן ראו בוידאו את רוסב שהתחיל לומר שלפני שבועיים הוא הציב לשיין בקשה שבה הוא יקבל את הקרב אליפות שכל כך מגיע לו ושהוא יגיע שבוע הבא לסמאקדאון והוא רוצה תשובות.

קווין אוונס, ביירון קורבין וג'ינדר מאהל מנצחים את סמי זיין, איי ג'יי סטיילס ורנדי אורטון

איזה ניצחון גדול! מאהל מצליח להצמיד את האלוף הראשי ל-3 ולקטוף את הניצחון! המיין איבנט היה סביר מינוס אבל כן היה אפשר להרגיש את המתח בין הקבוצות. לאחר שרנדי אורטון ביצע את "ה-RKO" על אוונס ג'ינדר מאהל נכנס לזירה, ביצע את תרגיל הסיום שלו על אורטון והצמיד אותו לשלוש.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort