שחררו את ויל: דניאלס הוביל את אילת לניצחון גדול בהארכה

הפועל אילת ממשיכה להמריא. הקבוצה  של עודד קטש רשמה הערב ניצחון שמיני רצוף (80-86), על חשבונה של הפועל ירושלים העשירה והחזקה. ויל דניאלס הנפלא, לקח על עצמו את המשחק, הצליח לכפות הארכה ממנה הקבוצה הדרומית יצאה מנצחת

הפועל ירושלים המשתפרת, התארחה הערב אצל הפועל אילת הלוהטת. הקבוצה של פיאניג'ני, רצתה לנצל את ההפסד של הרצליה אמש, על מנת לתקוע יתד במקום הרביעי, המוביל לביתיות בפלייאוף. מנגד הקבוצה של עודד קטש, שטרם הפסידה בסיבוב השלישי, קיוותה לרשום ניצחון שמיני ברציפות והישאר במקום הראשון בטבלה. טרנס קינזי ואבירם זליקוביץ' החבולים קלות. לא נרשמו בשורות סגנית האלופה. טרם הג'אמפ בול, עודד קטש זכה לתשורה, עקב זכייתו בתואר "מאמן חודש אפריל".

 

אילת עלתה בחמישייה עם: פריאיי הנרי, חנן קולמן, לנדון מילבורן, רפי מנקו ורג'י באקנר.

ירושלים עלה בחמישייה עם: בר טימור, קרטיס ג'רלס, אלסנדרו ג'נטילה, טראוויס פיטרסון וריצ'ארד הוואל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

רבע ראשון: 23-22 להפועל ירושלים

ירושלים פתחה היטב את המשחק מבחינה התקפית, כשג'נטילה מספק פייד אוואי נאה מחצי מרחק ופיטרסון וג'רלס צולפים מחוץ לקשת, אך גם האילתים הגיעו עם ידיות מאופסות ונשארו קרובים, בזכות חנן קולמן שעם שתי שלשות מהירות, קבע שיווין 10-10. הוואל החזיר את היתרון לירושלמים, אך קבוצתו סירבה להגדיל את היתרון, בעוד גם הזריקות של אילת פשוט לא נכנסו.

יותם הלפרין, עם שלשה אופיינית, נענה בחדירה נהדרת של מילבורן, שהשיג את הנקודות. גם פיטרסון המשיך להפציץ מחוץ לקשת ולהגדיל את היתרון ל-4 הפרש. הלפרין עם סל ועבירה עוד הגדיל את היתרון של קבוצתו, אך מילבורן עם שלשה הוריד את ההתלהבות. מילבורן עם ג'אמפ מחצי מרחק הוריד את ההפרש לשתי נקודות, אך מהעבר השני, סטודמאייר החזיר באותה מטבע. האמריקני של אילת המשיך ללהוט, לאחר שהצליח לחטוף כדור לעשות נקודות וגם לסחוט עבירה.

רבע שני: 39-33 לירושלים

הרבע השני נפתח במפגן זריקות עלוב מצד שתי הקבוצות, שלאחר שתי דקות זכינו לראות זריקות עונשין בודדת של ג'רלס בלבד. נאור שרון, היה הראשון להתאפס ולהשוות את התוצאה. רפי מנקו בחפירה אגרסיבית לסל העלה את אילת ליתרון, אך אליהו באסיסט נפלא, להלפרין שנכנס בבק דור והשווה את התוצאה. המארחים החלו לתפוס מומנטום, לאחר שויל דניאלס ונאור שרון, העלו את הקבוצה של קטש ליתרון 28-32.

הפועל אילת החלה לתת את הטון גם בהגנה, לאחר שדניאלס ביצע חסימה נפלאה, מול החדירה של בר טימור. ההתקפה של ירושלים חרקה, אך למזלה אמארה עם ריבאונד התקפה חשוב, הצליח להתחיל מהלך מחודש שהסתיים בצליפה מחוץ לקשת של הלפרין. שלשה נוספת של הלפרין, מכדרור ועל סוף שעון, החזירה את היתרון הירושלמי, כשפיטרסון עם צליפה נוספת מהפינה, מגדיל ל-שש הפרש.

רבע שלישי:60-55 להפועל ירושלים

ליאור אליהו נתן את הטון ברבע השלישי, עם מספר נקודות חשובות ועזרה מדייסון על מנת להעלות את האורחים כבר ליתרון שמונה. אפיק ניסים עם שלשה גדולה נגס בפער. חשבנו שהרבע יסתיים עם נקודות מהקו של הלפרין, אך אלון ספיר עם זריקת קוואטרבק ממרחק של יותר מחצי מגרש, קלע סל ענק על הבאזר!!!

רבע רביעי: 74-74 

האילתים פתחו בהגנה אגרסיבית את הרבע האחרון של המשחק, והצליחו אף לחזור ליתרון, לאחר כניסה אגרסיבית לטבעת של דניאלס. גם האורחים הקשיחו את הגישה, לאר שאמארה החזיר את היתרון לירושלים, בדאנק אגרסיבי. דניאלס המשיך לקחת על עצמו את המשחק, לאחר שתפר שלשה אדירה. דייסון החזיר היתרון לטווח פוזשן בודד, עם שלשה משלו. הנרי סחט בלתי ספורטיבית מסטודמאייר וקבע שיווין עם מסע חצי מוצלח. אליהו עם אסיסט נפלא לג'רלס, שסיים בליי אפ והחזיר את היתרון לאדומים.

הלפרין עם מסע מוצלח מהקו, קבע יתרון שלוש לירושלים. ארבעים שניות לסיום המשחק, קולמן עם איבוד נוראי, לאחר שפשוט מסר לידיו של ג'רלס, למזלו האורחים לא הצליחו לנצל את הפוזשן חינם לו הם זכו, אפילו לא לזריקה. לאחר פסק זמן של קטש, נשארו לאילת 19.7 שניות. ירושלים משום מה לא עשתה עבירה ואפשרה לדניאלס לתפור שלשה ולקבוע שיווין, שעל השעון נשארו 10 שניות לשחק. ירושלים יצאה להתקפה אחרונה, אך ג'רלס כשל לקלוע מחוץ לקשת והמשחק הלך להארכה.

 

הארכה: 80-86 להפועל אילת

בר טימור הכניס כדור טוב לאמארה, שסיים בצבע, אך מהעבר השני,הנרי גם כן עשה נקודות עם פלואוטר נאה. טימור שוב העלה את ירושלים ליתרון מהקו, אך דניאלס המשיך ללהוט, כמו גם רפי מנקו שחטף וסיים ריצה על מגרש פתוח בדאנק מהדהד, שקבע יתרון אילתי, שתי דקות לסיום הארכה.

אמארה ביצע טעות, לאחר שביצע עבירה על דניאלס תוך כדי שזרק מחוץ לקשת. האמריקני של אילת, קלע שתיים מתוך שלוש הזריקות והגדיל את היתרון ל-4 הפרש. גם מהעבר השני של המגרש, דניאלס נתן תפוקה, לאחר שחסם ניסיון חדירה של בר טימור. ירושלים הצליחה לצאת מהקבר, בזכות חטיפה של ג'רלס ואסיסט לאליהו, שהוריד את ההפרש לשתיים בלבד, 22 שניות לסיום. לאחר פסק זמן של פיאניג'ני, ירושלים ביצעו עבירה מהירה על מנקו, ששמר על קור רוח מול הקבוצה ממנה הושאל העונה. ג'רלס ניסה שלשה קשה, אך כשל לקלוע.

ניצחון שמיני רצוף להפועל אילת הנפלאה, כשיושבי אולם "בגין", כבר קולטים שקורה משהו מיוחד במועדון מהעיר הדרומית ביותר בישראל. ירושלים נעצרת לאחר שלושה ניצחונות רצופים, למרות שהובילה לאורך רובו המכריע של המשחק.

 

 

בלטו בהפועל אילת:

ויל דניאלס 16 נקודות ושישה ריבאונדים, רפי מנקו 15 נקודות וחמישה ריבאונדים, חנן קולמן 14 נקודות ושישה ריבאונדים, לנדון מילבורן 12 נקודות.

בלטו בהפועל ירושלים:

יותם הלפרין 20 נקודות (5\3 ל-3 נקודות), ג'רום דייסון 11 נקודות, אלסנדרו ג'נטילה וליאור אליהו (8 ריבאונדים) 10 נקודות כ"א.

 

 

במשחק המוקדם שנערך הערב, הפועל חולון פירקה את קריית גת המתפוררת

 

ניצחון שמיני רצוף להפועל אילת (מנהלת הליגה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort