דם, יזע ופיינל פור: אולימפיאקוס משיגה את המהפך ואת המקום בין ארבעת האחרונות

בתום סדרה מופלאה ומותחת, אולימפיאקוס פיראוס עושה מהפך ומעפילה לפיינל פור, לאחר ניצחון 78-87 על אנאדולו אפס, בהיכל השלום והאחווה. ספאנוליס הנפלא סיפק עוד ערב לפנתיאון והוביל את חבריו לפיינל פור, שם היוונים יפגשו את צסק"א

הסדרה המרתקת ביותר מבין התמודדויות הפלייאוף, הגיעה הערב לסיומה בהיכל "השלום והאחווה" בפיראוס. אולימפיאקוס היוונית שהצליחה לכפות משחק חמישי בטורקיה, אירחה הערב את אנאדולו אפס, כשהמצב בסדרה הוא שיווין 2-2 בניצחונות מתוך חמישה משחקים. בסיום משחק קשוח, שחקני אולימפיאקוס שמרו על הבית, לאחר שמחקו פיגור בסדרה, על מנת להעפיל לארבעת האחרונות של המפעל היוקרתי.

אולימפיאקוס-אנאדולו אפס 78-87 (2-3, אולימפיאקוס מעפילה לפיינל פור) 

החמישייה של אולמפיאקוס כללה את: ואנגליס מצאריס, ואסיליס ספאנוליס, קוסטאס פאפאניקולאו, גיאורגיס פרינצזיס, קאם בירץ'.

החמישייה של אנאדולו אפס כללה את: דוגוס באלבי,ג'ייסון גריינג'ר, סדי אוסמאן ,דריק בראון, ברייאנט דאנסטון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע ראשון: 21-25 לאולימפיאקוס

המשחק נפתח בקצב טוב מצד הקבוצה המקומית, שעלתה ליתרון 5-12, לאחר חדירה של ואסיליס ספאנוליס, שהשיג את הנקודות, כמו גם את העבירה. היווני האגדי, המשיך לספק מהלכים מדהימים, לאחר שסיפק מסירה נהדרת לפאפאניקולאו, שסיים בקלילות. סדי אוסמאן שעלה מהספסל, החזיר את הטורקים לפיגור שלוש בלבד, לאחר שסיפק אסיסט מצוין לדריק בראון ובפוזשן הנלווה, לקח ריבאונד התקפה להחטאה של עצמו ובניסיון השני, עשה את הנקודות. ספאנוליס עם שלשה אופיינית עצר את הריצה של אנאדולו וגם שבר את שיא השלשות, לשחקן בודד בפלייאוף המפעל. מהעבר השני, דשון תומאס החזיר מידה כנגד מידה, עם צליפה מהפינה מחוץ לקשת.

טיילור האניקאט הנפלא נגס בהפרש עם צליפה מחוץ לקשת, לאחר נקודות מהקו של ספאנוליס. הסקור המשיך להיות גבוה בדקה האחרונה של הרבע, כשאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר עצירה. ספאנוליס סחט עבירה נוספת, 6.9 שניות לסוף הרבע הראשון וקבע את תוצאת הרבע, עם הצלחה של חמישים אחוז מהקו.

רבע שני:41-37 לאנאדולו

טיילור האניקאט המשיך לפקס כוונות, עם שלשה נוספת שצימקה את ההפרש לנקודה בלבד. אלכס קירק עם נקודות מהקו, העניק יתרון לטורקים, אך אריק גרין עם סל נאה מחצי מרחק וחדירה של פרינציס על מגרש פתוח, החזירו את היוונים ליתרון שלוש. גרין המשיך להשאיר את היתרון המקומי על כנו, עם סל נוסף לאחר שיווין של דשון תומאס. הגנה טובה של האורחים, גרמה לספאנוליס לזרוק לבנה בסוף שעון ואפשרה לאוסמאן לספק אסיסט מכל המגרש להארטל, שהשלים את הליי אפ בקלילות.

ג'ייסון גריינג'ר סיפק אסיסט נהדר לדאנסטון שהחזיר את היתרון הטורקי וגם סחט עבירה. הסנטר האמריקני-ארמני אומנם החטיא את הזריקה, אך הריבאונד הגיע לדריק בראון, שהשלים בג'אמפ מחצי מרחק. דאנסטון סיפק רגע הגנתי מרהיב, לאחר שהגיע מאוחר על מנת לחסום את אריק גרין, שכבר חשב שהשיג את הנקודות בלואו פוסט. קאם בירץ' עם ריבאונד התקפה ונקודות נגס ביתרון ופול יאנג המשיך את המגמה לתקוף את הצבע, לאחר שהשיג נקודות וגם סחט עבירה, אותה תרגם לנקודת בונוס. המשחק הוסיף להיות הפכפך, לאחר שאוסמאן ודריק בראון, החזירו את היתרון לקבוצה של ולימיר פראסוביץ'. אוסמאן המשיך להפגין יכולת נהדרת, לאחר שהצליח לייצר זריקה טובה מכדרור וקבע יתרון 4 לטורקים.

הערב הסדרה האחרונה בפלייאוף, הגיעה לסיומה (The Greek Observer)

רבע שלישי: 58-63 לאולימפיאקוס

הרבע נפתח בצורה הרצויה מבחינת הקבוצה המקומית, לאחר שספאנוליס הכין מסירה נהדרת להאלי אופ של בירץ'. מנצאריס עם מהלך אישי מצוין, סיים בקליעה רכה מחצי מרחק והשווה את התוצאה. בירץ' המשיך להפגין דומיננטיות בצבע, לאחר שהשלים החטאה של מנצאריס, בפולואו אפ דאנק אגרסיבי. לאחר שפאפאניקולאו סגר ריצת 0-9, לאחר שחטף  כדור ורץ כדי לסיים בדאנק ללא מפריע. הנקודות הראשונות של אנאדולו במחצית, הגיעו מידיו של דריק בראון, לאחר שסיים כניסה לצבע, בפלואוטר.

הטורקים הורידו את ההפרש לנקודה, אך ספאנוליס כהרגלו, היה שם בשביל לספק את החדירה הנאה, להשיג את הנקודות וגם לסחוט עבירה (זריקת הבונוס לא נכנסה). היוונים המשיכו לתת את הטון בהגנה, אך גם אנאדולו התאימה את האגרסיביות ונקודות הלכו והפכו, קשות יותר ויותר להשגה. ספאנוליס עם עוד שתיים, העלה את היתרון ל 47-52, שלוש וחצי דקות לסיום הרבע. ברנדון פול, עם שתי שלשות חשובות, השתיק מעט את יושבי ההיכל ושלח את יאניס ספרופולוס לבקש פסק זמן מהמזכירות. יאניס פאפאפוטרו, פתח וסגר ריצה מופלאה של קבוצתו עם שתי שלשות ענקיות, בעוד הגיע תורו של פראסוביץ', לבקש פסק זמן. גריינג'ר עם ג'אמפ על הבאזר, השאיר את קבוצתו בחיים.

רבע רביעי: 78-87 לאולימפיאקוס

גריינג'ר פתח את הרבע הרביעי, כפי שסיים את השלישי, עם סטפ בק וקליעה חלקה, שהורידה את הפער לשלוש נקודות. מהעבר השני, אריק גרין הצליח להוציא את המגע מהמגן וגם לקלוע פלאוטר קשה. הגארד של אנאדולו המשיך לספק דקות נהדרות, לאחר שסיפק אסיסט נפלא לדשון תומאס שסיים בצבע. פאפאפוטרו, עם סל נאה מחצי מרחק ופרינצאזיס שקיבל כדור נהדר מספאנוליס, העלו את היתרון המקומי ל-62-70, כשנשארו לסדרה עוד 7 דקות ועשר שניות. האורחים הורידו ל-שש הפרש, אך שוב אריק גרין עם שלשה גדולה סיפק יתרון תשע לקבוצתו.

אנאדולו החלה ללכת חזק פנימה ולצבור זריקות עונשין, כשהאניקאט, גריינג'ר ותומאס הארטל במסעות לקו,  הורידו את הפער ל-4 הפרש בלבד, 4 דקות לסיום המשחק. המשחק הוסיף להיות קשוח בשני צידי המגרש, עד ששתי דקות לתום המשחק, פרינצאזיס גרם ליושבי ההיכל לנשום לרווחה, לאחר שקיבל כדור מספאנוליס ותפר שלשה מהפינה. פאפאניקולאו כבר העלה את היתרון ל-11 הפרש, דקה וחצי לסיום המשחק והיה ברור שמכאן היוונים ישייטו לפיינל פור.

בסיום אוהדי אולימפיאקוס הדליקו אבוקות וסיפקו עידוד מחריש אוזניים, לאחר שידעו, שבתום מותחן ארוך ומייגע, קבוצתם מצליחה למחוק פיגור  2-1 בסדרות, בזכות שלושה ניצחונות רצופים והם ממריאים לפיינל פור, שם יפגשו את צסק"א מוסקבה האימתנית.

הרבו לקלוע לאולימפיאקוס:

ואסיליס ספאנוליס 22 נקודות ושישה אסיסטים, גיורגיס פרינצאזיס 14 נקודות, אריק גרין 10 נקודות.

צ'אדי אוסמאן 11 נקודות, דישון תומאס, טיילור האניקט (10 ריבאונדים), דריק בראון, ג'ייסון גריינג'ר ותומאס הארטל 10 נקודות כ"א.

פשוט פנומן. ספאנוליס סוחף את אולימפיאקוס לפיינל פור (b92)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort