עיר המלאכים זקוקה למלאך שומר

ב-30 לנובמבר 2015 ,קובי ברייאנט, מהשחקנים הגדולים שידע עולם הכדורסל ובמשך 20 שנות קריירה כוכב הלוס אנג'לס לייקרס, פרסם מכתב בו הוא מודיע על פרישה בסיומה של אותה עונה. המשך אותה עונה הפך בעיקר לסבב פרידה מהכוכב ולהתעסקויות ב״עידן שלאחר קובי״. השינוי הראשון שנעשה בקבוצה היה פיטוריו של המאמן ביירון סקוט, אשר בשתי עונות האימון שלו בלייקרס, רשם את אחוז הניצחונות הגרוע ביותר בתולדות המועדון. מי שתפס את מקומו של המאמן הכושל היה לוק וולטון, שחקן העבר של הקבוצה מעיר המלאכים, אשר חזר לקדנציה שנייה במועדון, הפעם בתור מאמן.

בריאנט
״היום שאחרי קובי״ (HighSnobiety)

עם כישרונות צעירים כמו: ג׳ורדן קלארקסון, ד׳אנג׳לו ראסל, ברנדון אינגרם וג׳וליוס רנדל, נראה היה שהשנה החליטו ללכת עם הילדים בסטייפלס סנטר. למרות פתיחת עונה חיובית בה הלייקרס מצאה את עצמה עם מאזן חיובי, היה ניתן לראות מהר מאוד שזה עדיין לא שם. הלייקרס חזרו מהר מאוד לרצפי ההפסדים וגם הפעם לא הצליחו להעפיל לפלייאוף. אבל עדיין נראה שיש שם משהו, הכישרון בקבוצה הוא מהגדולים בליגה ואם הרביעייה שהזכרתי לא מספיקה, במהלך העונה הופיעו גם לארי נאנס ג׳וניור ואיביצה זובאץ.

לקראת סוף העונה החליטו במועדון לתת את המושכות לכוכב העבר של הקבוצה, מג׳יק ג׳ונסון, ולקוות שדווקא הוא יצליח להעמיד קבוצה ראויה לקראת עונת. 17/18. קבוצה שתצליח להעפיל לפלייאוף לאחר 4 שנים בהם הלייקרס חוו בעיקר אכזבות. מג׳יק לא חיכה יותר מידי וכבר ביצע טרייד ראשון, הלייקרס שלחה את לו ויליאמס לרוקטס, בתמורה לקורי ברואר הוותיק ובחירת דראפט בסיבוב הראשון. לא נראה שזה מה שיביא את הלייקרס למעלה, עוד בחירת דראפט ועוד שחקן בינוני, שתופס מקום בתקרת השכר. אך זה לא הכל, בשבועות האחרונים החלו דיבורים על הגעתו של פול ג׳ורג׳ בקיץ זאת בעקבות הכישלון עם הפייסרס והרצון לשנות כיוון. במקרה וג׳ורג׳ אכן יגיע ללייקרס זאת תהיה הזדמנות בשבילה לבנות סגל איכותי וכשרוני כאחד.

אך נחזור למציאות וג׳ורג׳ עדיין לא הגיע, ספק אם יגיע בכלל, ובלייקרס צריכים לחשוב מה הם עושים עם טונה של כישרון, שהביא עד עכשיו אפס הצלחה. נתחיל בזה שאני מאמין שבחירת דראפט ועוד שחקן שיחשב לכישרון גדול לא יביא את הקבוצה של לוק וולטון לפלייאוף, הלייקרס צריכה כוכב עם קבלות, לא סתם שם מפוצץ אלא מישהו שידע לקחת את הקבוצה הצעירה הזאת קדימה.

אי שם בשנת 2011, כמעט הגיע כריס פול בטרייד ללייקרס , אך בעקבות החלטת הליגה המהלך לא אושר ואינו יצא לפועל. הרבה יצא לי לחשוב מה היה קורה אם כריס פול היה משתף פעולה בלייקרס עם הווארד וקובי, במשך הזמן הבנתי שהדבר לא בהכרח היה מקנה אליפות ללייקרס ורוב הסיכויים היה מביא כישלון, הרי איך השחקן הקבוצתי בליגה היה מסתדר עם השחקן ה״אגואיסט״ בליגה ואיך השניים היו מסתדרים עם מי שלא מצליח לעבוד תחת מערכת פועלת. ראינו את הכישלון של קובי ושל הווארד אחרי סיום עונה אחת בלבד ביחד, אני מאמין שאם פול היה מגיע המצב לא בהכרח היה שונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כריס פול
כמעט וחתם בלוס אנג׳לס, לייקרס. (InterBasket)

מכאן נחזור לעיסוק המרכזי שלנו, מה צריכה הלייקרס לעשות בשביל לחזור ולהיות קבוצה גדולה? כמו שכבר אמרתי ואחזור על כך, הלייקרס צריכים ״מתווך״, שחקן סופרסטאר עם ניסיון בליגה, מישהו שיצליח לקחת את הכישרון של הקבוצה הזאת ולהפוך אותו להצלחה, אני מאמין שג'ורג׳ יכול להיות אופציה מצוינת ללייקרס אך הוא לא היחיד, גם פול מילסאפ או קאמבק של פאו גאסול יכולים להביא להצלחה. בכל מקרה אחזור ואומר שהלייקרס אחת הקבוצות עם הכי הרבה כישרון בליגה ובשביל להביא למימוש נכון של הפוטנציאל הם צריכים שם או שניים עם ניסיון מוצלח בליגה, שיקדמו את הצעירים ובנוסף יביאו את היכולות שלהם.

דבר אחד בטוח, נתינת חוזים שמנים לשחקנים בינוניים (כמו לואל דאנג וטימופיי מוזגוב) או עוד בחירות דראפט גבוהות, שימשיכו להציף את הקבוצה בכישרונות היא לא הדרך, הבסיס הוא טוב ועכשיו תורו של מג׳יק ושל וולטון לבנות עליו הצלחה.

העתיד נראה ורוד. (Yibada)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort