5 בום: מכבי ת"א חוזרת לנצח על חשבונה של קריית גת

לאחר חמישה הפסדים רצופים בליגה , מכבי ת"א סוף סוף זוכה לטעום ניצחון, על חשבונה של קריית גת האומללה. המארחים עוד סיימו את הרבע הראשון ביתרון, אך התפרקות טוטאלית של החבורה של חסין  ברבע השני, לצד סגל חסר, הובילו לגארבג' טיים ארוך במיוחד. 84-65 בסיום

מכבי קריית גת אירחה הערב את מכבי ת"א באשקלון והצהובים שנמצאים בתקופה מזעזעת, ומגיעים למשחק לאחר מחנה אימון קצר בעין גדי, קיוו להתאושש מול היריבה החלשה, שכבר נשרה לליגת המשנה. הסגל של אלעד חסין מוסיף להיות חסר, לאחר שברנדון באומן וכמובן קרטיס קלי לא התלבשו. האורחים חסרו הערב את די ג'יי סילי ואנדרו גאודלוק שטרם חזר מארה"ב.

החמישייה של מכבי קרית גת כללה את: ג'וש סלבי, אייל שולמן, נועם לייש, ג'סטין קרטר ואלכס רוזנברג.

החמישייה של מכבי ת"א כללה את: גל מקל, ויקטור ראד, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון.

רבע ראשון: 18-20 לקריית גת

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גיא פניני סיפק ג'אמפ שוט נאה וקלע את הנקודות הראשונות במשחק. ההתקפות של שתי הקבוצות חרקו ברבע הראשון, עד שאלכס רוזנברג קלע מהצד השני של המגרש. ג'סטין קרטר הוסיף סל נאה, אך גל מקל בחדירה וליי אפ השווה. אייברסון החזיר את היתרון לצהובים, אך נועם לייש, עם שתי שלשות רצופות, קבע יתרון 4 לקבוצה הדרומית. דווין סמית' עם שלשה מהפינה, לצד סל בצבע של אלכסנדר, ביטלו את היתרון של קריית גת.

המשחק הוסיף להיות מבולגן והסקור בהתאם, לאחר ששתי הקבוצות סיפקו 9 איבודים ברבע הראשון. הרבע נחתם בשלשה של נטע סגל הצעיר, שהוריד את הקבוצה מהמקום האחרון, ליתרון על האמפריה הצהובה, לאחר עשר דקות של כדורסל.

רבע שני: 48-35 למכבי ת"א

קווינסי מילר שעלה מהספסל, קיבל אסיסט מצוין מאוחיון, על מנת לקלוע את הסל הראשון ברבע השני. יוגב אוחיון שעלה מעט פצוע, המשיך ביכולת הטובה, לאחר שסיפק פוזשן שכלל ריבאונד התקפה ואסיסט לפניני שסיים בפלואוטר. הגארד הישראלי העלה את קבוצתו ליתרון חמש, לאחר שסיפק שלשה נהדרת מכדרור, שבעבר השני של המגרש, איתי שגב מספק בלוק אגרסיבי לניסיון קליעה של רוזנברג. שלשה של ויקטור ראד וחדירה נאה של מקל קבעו ריצת 15-0 מתחילת הרבע!! בעוד אלעד חסין אובד העצות לקח פסק זמן שני ברבע.

אייל שולמן, הצליח לקלוע סוף סוף את הנקודות הראשונות של קבוצתו ברבע, אך מהעבר השני נמרוד לוי הצליח להשלים החטאה של שגב ואף לסחוט עבירה. נועם לייש סיפק את הנקודות בחדירה נאה, אך לוי החזיר בשלשה מהצד השני. שלשה נוספת של אוחיון קבעה יתרון 15 למכבי ת"א, דקה ועשר שניות לסיום המחצית הראשונה. ג'סטין קרטר בשלשה נהדרת מהפינה, גרם לבגאצקיס לבקש פסק זמן מהמזכירות. קריית גת המשיכה לנגוס מעט בהפרש, לאחר שנמרוד לוי שלח את ג'סטין קרטר לשלוש זריקות מהקו. לאחר פסק זמן נוסף של בגאצקיס, האורחים יצאו לפוזשן אחרון  כשהשעון מראה4.8 שניות , שהסתיימו בשלשה על הבאזר של דווין סמית'.

לאחר רבע ראשון חלש, הצהובים העלימו את קריית גת מהמגרש וירדו למחצית ביתרון דו ספרתי (מנהלת הליגה)

רבע שלישי: 68-50 למכבי ת"א

שלשה של ויקטור ראד העלתה את הפער ל-19 הפרש, לפני שפוזשן של קריית גת נעצר, לאחר שהנעל של קולטון אייברסון נפלה מרגלו. הפורווארד ירד להגנה עם הנעל ביד, עד שהשופטים עצרו את ההתקפה. ג'סטין קרטר המשיך לתת תפוקה, לאחר שסיפק חדירה וסיים בפייד אוואי, שבדרך הוא גם סוחט עבירה מאייברסון. אוחיון עם אסיסט נאה נוסף,  הפעם לדווין סמית', שקלע בצבע.

קרטר האתלט, סיפק רגע היילייט נוסף לעונה שלו, לאחר שסיפק חסימה אדירה, לחדירה של גל מקל. המארחים נגסו מעט בפער, לאחר שדווין סמית' ביצע עבירה על ג'וש סלבי במהלך זריקה מחוץ לקשת של גארד קריית גת. לאחר מכן איתי שגב ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, על קרטר שקלע את נקודות הבונוס. סלבי עם שלשה אדירה  מכדרור, הוריד את הפיגור של קבוצתו, ל-16 הפרש. נקודות מהעונשין של מקל חתמו את הרבע.

רבע רביעי: 84-65 למכבי ת"א

הרבע נפתח בעבירה טכנית של קווינסי מילר. סלבי מהקו, ואלכס רוזנברג עם זריקה מחצי מרחק נגסו בפער. הגארד האמריקני של הדרומיים סיפק סל נאה עם יד על הפנים והפער ירד ל-13 הפרש. ג'ו אלכסנדר ניצל את הפיזיות שלו, על מנת לעצור את המיני התלהבות המקומית. שלשה של גל מקל העלתה את הצהובים כבר ליתרון 20. נטע סלע עם שלשה נוספת נגס, אך דווין סמית' מהעבר השני, הראה שלגיל ולברכיים גמורות אין השפעה על יכולת קליעה עילאית מחוץ לקשת.

מה שכן יש לקבוצה של חסין זה אתלטיות ויכולת שואוטיים משני הזרים הכשירים. כתוצאה מכך זכינו לראות את ג'סטין קרטר מתעופף להאלי אופ ודאנק אגרסיבי, לאחר אסיסט של שולמן. אך כמובן שזה לא שינה יותר מידי והמשחק נשאר באותה אווירת גארבג' טיים שהחלה בריצה של מכבי עוד ברבע השני.

הרבו לקלוע לקריית גת:

ג'סטין קרטר 19 נקודות, ג'וש סלבי 17 נקודות, אייל שולמן 10 נקודות

הרבו לקלוע למכבי ת"א:

גל מקל 14 נקודות, דווין סמית 11 נקודות, יוגב אוחיון 9 נקודות וחמישה אסיסטים.

הצהובים חוזרים לנצח, על חשבונה של היורדת הטריה (מנהלת הליגה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort