סופ"ש הכרעות: משחקי כדורסל ששווים צפייה

כמו בכל סוף שבוע אספנו עבורכם את משחקי הכדורסל ששווים צפייה והפעם מתקרבים עוד צעד לסוף. תחילה המשחק הרביעי בין דרושאפקה לריאל מדריד לאחר מכן פיינל פור ליגת האלופות ולקינוח קרב לוהט בליגת הטורקית

משחק ראשון- דרושאפקה נגד ריאל מדריד. מאזן בסדרה: 2-1 לריאל . שישי בשעה 19:30

שלב הנוקאאוט של היורוליג עומד להגיע לסיומו ואחת הסדרות היותר מעניינות היא הסדרה בין ריאל מדריד לדרושאפקה. דרושאפקה נמצאת בכושר נהדר מלבד רצף ניצחונות בליגה היא גם גנבה משחק בבית של ריאל אך למרות זאת הפסידה את המשחק הראשון בבית ולכן תהיה חייבת לנצח את המשחק בשישי כדי לעשות את סה יצטרכו חניכיו של בלאט להכתיב ולשלוט בקצב המשחק ובנוסף את השלשות של ריאל

מהצד השני, ריאל מדריד סיימה את היורוליג במקום הראשון ונמצאת במקום השני בספרד והיא ללא ספק אחת המועמדות הודאיות לזכייה בתואר אך כדי לעשות את זה תיהיה חייבת לעבור את דרושאפקה עד כה ריאל נראית טוב בסדרה ולמרות שהפסידה בבית החזירה עם ניצחון חשוב בטורקיה ואם תנצח את המשחק הקרוב היא תבטיח את העלייה לשלב הבא. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של לאסו להמשיך עם האחוזים הנהדרים שלהם לשלוש ובנוסף לרוץ מול ההגנה הקשה של דרושאפקה.

הימור שלי: ריאל מדריד מנצחת ב-5 הפרש ועולה לשלב הבא

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחק שני- באנוויט נגד מונאקו. חצי גמר ליגת האלופות שישי בשעה 19:30

השנה הראשונה של ליגת האלופות של פיב"א הולכת להגיע לסיומה כאשר חצי הגמר הראשון יהיה בין באנוויט ומונאקו. באנוויט מגיעה למשחק בצורה חיובית לאחר שניצחה במחזור האחרון בליגה שם היא ממוקמת במקום ה-4 בנוסף הטורקים עברו את לודוויסבורג הגרמנית בשלב הקודם בקרב מותח מאוד וכעת רוצים לנצח את מונאקו כדי להעפיל לגמר שיכול להפוך עבורה לתואר מדהים העונה. כדי לנצח בשישי חניכיו של פיליפובסקי יצטרכו להמשיך עם ההגנה הנהדרת שלהם כמו בסיבוב הקודם ובנוסף לקוות כי טאודורה המעולה יקבל עזרה מהחברים.

מהצד השני, מונאקו נמצאת בכושר אדיר לאחר שלא הפסידה כבר למעלה מחודש, עברה את סאסרי בקלות בסיבוב הקודם ובנוסף לזה ממוקמת ראשונה בליגה הצרפתית ונראית בדרך הבטוחה להבטיח אליפות. הצרפתים לא מוכנים להסתפק בליגה ויעשו הכול בשישי על מנת לעלות לגמר שישוחק ביום ראשון נתון שעובד לטובתם הוא שבמשחק האחרון בין השתיים מונאקו ניצחו. כדי להעלות לגמר ולנצח בשישי יצטרכו חניכיו של מיטרוביץ להמשיך עם המשחק הקבוצתי הנהדר שלהם ובנוסף להיזהר מטאודורה שיכול להכריע את המשחק

הימור שלי: באנוויט מנצחת ועולה לגמר

טאודורה יוביל את באנוויט לגמר? (Trandbasket)

משחק שלישי- ונציה נגד טנריפה חצי גמר ליגת האלופות. שישי בשעה 22:00

חצי הגמר השני של ליגת האלופות של פיב"א ישוחק מיד לאחר סיום המשחק הקודם ויפגיש את ונציה וטנריפה לקרב מסקרן ביותר. ונציה מגיעה למשחק בכושר טוב אחרי שתי ניצחונות רצופים בליגה שם הם נמצאים במקום השני, בסיבוב הקודם עברו את פינר בקרב מותח מאוד וכעת רוצה לעשות את כל הדרך עד לתואר, כדי לעשות זאת יצטרכו חניכיו של רפאלה לשלוט בקצב המשחק ולהכתיב אותו ובנוסף לקוות שפריץ' ימשיך לספק עבורכם את הסחורה.

מהצד השני, טנריף  שהיית הקבוצה המפתיעה ביותר באירופה מגיעה למשחק בכושר לא טוב אחרי שני הפסדים רצופים בליגה כשהיא כבר ירידה למקום החמישי בלבד, בסיבוב הקודם עברו הספרדים את ליון וכעת ירצו לספק הפתעה ולזכות בתואר. הבעיה היא שטנריף לא מצליחה לשחזר את היכולת מתחלית העונה ואם תמשיך כך תסיים בידיים רייקות ולכן זה בדיוק הזמן עבורם להתעורר. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של ויטורדה להחזיר חזרה את ההגנה החזקה שלהם (מקום 1 במפעל באי-ספיגת נקודות) ובנוסף להראות ניצוצות התקפיות מפני שמשהו שם לא עובד.

הימור שלי: טנריף מפתיעה ועולה לגמר! (הגמר ישוחק ביום ראשון בשעה 21:15)

תחזור לשמור כמו שרק היא יודעת? (ליגת האלופות של פיב"א)

משחק רביעי- אפס אנדולו (22 ניצחונות 4 הפסדים, מקום 3) נגד פנרבחצ'ה (24 ניצחונות 2 הפסדים, מקום 1). ראשון בשעה 18:00

הליגה הטורקית מתקרבת לסיומה וממשיכה לספק לנו הצגות שעל המוקד המפגש בין אנדולו לפנרבחצ'ה. אנדולו אפס מגיעה למשחק הזה בכושר טוב ולאחר שהצליחה לעשות מהפך על אולימיפאקוס באירופה שם היא בדרך לשלב הבא. בליגה הקבוצה במקום השלישי ורחוקה רק שתי ניצחונות מהמקום הראשון ועכשיו שמתקרבים לפלייאוף תרצה להוכיח לפנר שהיא מגיעה לזכות בתואר. כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של פרסוביץ' להמשיך עם המומנטום הנהדר מאירופה ובנוסף לעצור את בוגדנוביץ' שיכול להכריע את המשחק לטובת היריבה.

מהצד השני, פנרבחצ'ה מגיעים למשחק בכושר מפחיד לאחר שלא הפסידה כמעט חודש ובאירופה כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא שהיא עושה סוויפ על פנאתנייקוס, בנוסף נמצאת הקבוצה בטופ הליגה הטורקית כשהיא מראה עליונות ומפסידה רק פעמיים לאורך כל העונה, כעת לקראת סוף העונה רוצים בפנר לשמור על הפסגה ולהראות שאי אפשר לערער את מעמדם כדי לעשות זאת יצטרכו חניכיו של אוברדוביץ' להמשיך עם הנתרפה הקטלנית שלהם ובנוסף עם האחוזים לשלוש.

הימור שלי: פנרבחצ'ה מנצחת ב-8 הפרש

יעזור לאוברדוביץ' לשמור על הפסגה (יורוליג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort