בלאט ודרושפאקה גונבים את הביתיות, גם אנדולו אפס

פלייאוף היורוליג ממשיך לתפוס תאוצה, כשגם הערב זכינו לראות את המשחק השני, בשתי סדרות נוספות ומסקרנות. דיוויד בלאט הצליח לגנוב את הביתיות מפאבלו לאסו, בעוד דרושפאקה שלו מנצחת את ריאל מדריד בפלאסיו. גם אנדולו מצליחה לנצח את אולימפיאקוס בזכות מחצית שנייה מצוינת. 

ריאל מדריד-דרושפאקה 84-80

לאחר שלא הצליחו לעקוץ במשחק הראשון, חניכיו של דיוויד בלאט חזרו הערב ל-"פלאסיו דה דפורטס", על מנת לנסות ולגנוב ביתיות מול הקבוצה הנפלאה של פאבלו לאסו, שסיימה את השלב המוקדם במקום הראשון.

רבע ראשון: 22-19 לדרשופאקה

כמו במשחק הראשון בסדרה, האורחים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון 6-2, לאחר שלשות של קלייבורן ולוק הרנגודי. אקס חולון דאשתקד ואנטה זיזיץ' המשיכו את הפתיחה ההתקפית המוצלחת של קבוצתם, לפני שגוסטבו איון קלע מהעבר השני. אנטוני ראנדלוף שסיפק מחצית שנייה מצוינת במפגש הקודם, השווה את התוצאה. אך מהעבר השני בראד וואנמייקר השאיר לסרחיו יול אבק, לאחר שחדר לסל והשיג את הנקודות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'פרי טיילור השווה את התוצאה, אך הרנגודי הוסיף להיות חד מחוץ לקשת, לצד אגרסיביות של זיזיץ' שקלט ריבאונד התקפה וגם עשה נקודות. קבלת החלטות רעה של סרחיו יול, הוציאה את ברטנס  למה שהיה אמור להיות דאנק קל, אך הכדור קפץ על הטבעת ומי שהשלים את החסר היה ג'יימס אנדרסון, שהלך על זריקה פחות נאה לעין, אך יותר איכותית.

רבע שני: 44-38 לדרושפאקה

זיזיץ' הראה את סט הכישורים שלו, לאחר שקיבל כדור בפוסט, סיפק סיבוב נהדר על השומר שלו וקינח בדאנק אגרסיבי. הסנטר הקרואטי המשיך לספק את העבודה בצבע, לאחר שהעלה את הפער לשבע הפרש. ההגנה של דרושפאקה עבדה היטב, רק לאחר שלוש וחצי דקות של רבע שני, הפרחים לטריי הופקינס, שעצר את שטף הפוזשנים הריקים. אותלו נגס בפער, אך שוב זיזיץ' היה שם בלואו פוסט כדי לספק נקודות.

שלשה על גבול הפושעת של וילביקין, נהנתה בחדירה אגרסיבית של האנטר, שגם סחט עבירה. שלשה של אנטוני ראנדולף העירה מעט את יושבי הפלאסיו המנומנמים והפער  הלך והצטמק. נקודות מהקו של שחקן הפנים, בעל השם השייקספירי, הורידו את ההפרש לכזה שניתן למחוק בפוזשן בודד. לאחר נקודות עונשין של וואנמייקר, סרחי יול הוריד את ההפרש לשלוש, עשר שניות למחצית. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לסקוטי ויבליקין, שסיפק שלשה עם הלוח, על הבאזר.

רבע שלישי: 66-68 לריאל מדריד

גוסטבו איון פתח טוב את הרבע עם ארבע נקודות רצופות. ג'פרי טיילור שגם כן סיפק משחק טוב הוריד את הפער לנקודה בלבד, אך זיזיץ' שוב היה שם בשביל הקבוצה של דיוויד בלאט. ההגנה של לאסו החלה לתת אותותיה ובנוסף, סרחיו יול החל לחמם את הידית, לאחר שסיפק שלוש קליעות רצופות מחוץ לקשת וככה נמחק הפיגור של הבלנקוס, ככה הם גם עלו ליתרון חמש.

יול המשיך להעניש מחוץ לקשת, אך קלייבורן שמר את הטורקים קרובים. סרחיו סיפק אסיסט גדול לתומפקינס שקלע גם כן מחוץ לקשת. סרחיו הוסיף שלשה נוספת ברבע מופלא, אך בראד וואנמייקר עם שמונה נקודות רצופות הוריד את הפער למרחק פוזשן.

רבע רביעי: 84-80 לדרושפאקה

הרבע האחרון נפתח טוב מצד הקבוצה של בלאט, שהחזירה את היתרון בזכות סלים של ואנמייקר וסקוטי וילביקין. בירקין באטוק שהעלה את היתרון לארבע, גם נתן את הטון בצד ההגנתי כשההתקפה של ריאל התאפסה רק לאחר שלוש דקות מפתיחת הרבע, כשסרחיו יול הכניס כדור טוב לאיון, שעשה את הנקודות. סרחיו יול חדר במגרש פתוח רק בשבילו וסיים בליי אפ אלגנטי, שהשווה את התוצאה.

זיזיץ' שהמשיך לספק דומיננטיות מוחלטת בצבע, כמו גם ואנמייקר עם שלשה נוספת העלו את הטורקים ליתרון 4 נקודות הפרש. ג'ייסי קרול בסטפ בק הוריד את הפער, והעבר השני של המגרש, רודי פרננדס סיפק חסימה נהדרת מול החדירה של וואנמייקר. גוסטבו איון בטיול מוצלח לקו, השווה את התוצאה, דקה ועשר שניות לסיום המשחק. ואנמייקר עם סל על הפנים של יול החזיר את היתרון לטורקים. ההתקפה של מדריד נתקעה והסתיימה בזריקה של קרול, שהחטיא. הספרדים שלחו את קלייבורן לקו שהשלים מאה אחוז הצלחה. סרחיו יול החטיא שלשה, אך דונצ'יץ' הצליח לחטוף את הכדור ולהתחיל מהלך בסיומו, רנדולף אסף ריבאונד התקפה להחטאה נוספת של קרול, והוריד את ההפרש לשתי נקודות בלבד. עבירה מהירה, שלחה את וואנמייקר לקו שגם כן דייק בשתי הזריקות. רנדולף החטיא שלשה, אנדרסון קלט את הריבאונד והמשחק נגמר.

ניצחון נהדר לקבוצה של דיוויד בלאט, שמשווה  את הסדרה ומעבירה את הביתיות בחזרה לטורקיה, בצורה הרצויה.

הרבו לקלוע לריאל:

סרחיו יול 22 נקודות (12\5 ל-3 נקודות), גוסטבו איון 16 נקודות 8 ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

הרבו לקלוע לדרושפאקה:

ברד ואנמייקר 21 נקודות, סקוטי וילביקין ואנטה זיזיץ' (שמונה ריבאונדים) 17 נקודות כ"א, וויל קלייברון 13 נקודות.

ניצחון גדול לדרושפאקה במדריד (eurohoops)

אולימפיאקוס-אנדולו אפס 73-71 (1-1 בסדרה)

גם הקבוצה הנוספת של פיראוס שומטת יתרון ביתיות. אולימפיאקוס שהשיגה ניצחון די קליל על אנדולו במשחק הראשון, בעטה בדלי לאחר שירדה למחצית ביתרון שבע נקודות, בעיקר בזכות ערב נהדר של ספאנוליס מחוץ לקשת. ברבע השלישי שתי הקבוצות התקשו לקלוע, בזכות הגנות חזקות, בעיקר של הטורקים שהצליחו לנגוס בפער. הרבע האחרון היה מותח במיוחד,  והוכרע בזכות נקודות של אלכס קירק, 48 שניות לסיום המשחק. ליוונים הייתה הזדמנות לנצח את המשחק, אך אריק גרין כשל לקלוע מחוץ לקשת. אנאדולו משווה את הסדרה.

הרבו לקלוע לאולימפיאקוס:

ואסיליס ספנוליס ( 10\6 ל-3, שישה אסיסטים) וגיאורגיס פרינציס 20 נקודות כ"א, אריק גרין 10 נקודות

הרבו לקלוע לאנדולו:

ברייאנט דאנסטון 16 נקודות,  טיילור האניקט 15 נקודות ותשעה ריבאונדים, ג'ייסון גריינג'ר 9 נקודות ותשעה אסיסטים.

אנדולו משווה את הסדרה (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort